|
|
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 16:01 | |
| IK ZOEK ESMEE IS ESMEE HIER?? ESMEE ALS JE DIT LEEST LEES DE PM VAN RAVALIRA!!
zow even aandacht getrokken x'} |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 16:03 | |
| wie wilt een SPT met Lucius? c: |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 16:12 | |
| Zijn er veel mensen op Wc die graag een kitten van Skippy zouden willen spelen? |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 16:16 | |
| - 'Lucius schreef:
- wie wilt een SPT met Lucius? c:
Niemand? :C |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 16:21 | |
| |
|
| |
Stijn 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 16:21 | |
| - Skippy schreef:
- Zijn er veel mensen op Wc die graag een kitten van Skippy zouden willen spelen?
en van Beau XD |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 16:23 | |
| Oke dan open ik wel een open topic xd |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:24 | |
| Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Glorious van Cascada echt heel veel lijken op Euphoria van Loreen ~ |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:28 | |
| - Lionroar schreef:
- Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Glorious van Cascada echt heel veel lijken op Euphoria van Loreen ~
Echt hé! Kittensearch topic van Skippy x Beau staat er! Dit word het tweede nestje wat mijn katten ooit krijgen op WarriorCats x'] Leafstorm x Fearlightning had niet zoveel aanmeldingen, hopelijk deze wel =D *zie OS voor link* |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:28 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:30 | |
| - Lionroar schreef:
- Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Glorious van Cascada echt heel veel lijken op Euphoria van Loreen ~
Ik niet xD |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:31 | |
| - Fireheart schreef:
- Lionroar schreef:
Ik niet xD Als ze zo zingt van Glorious doet 't me aan dat deuntje van Euphoria denken |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:31 | |
| @Daan;; Zullen we een praattopic maken tussen Timber & Leaf? :3 Ik heb zin om hem actief te maken, en een plot voor hem te verzinnen :/ *begins to brainstorm* |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:33 | |
| - Shrewleap schreef:
- @Daan;;
Zullen we een praattopic maken tussen Timber & Leaf? :3 Ik heb zin om hem actief te maken, en een plot voor hem te verzinnen :/ *begins to brainstorm* Is goed =} Kan jij maken? |
|
| |
Bo ~ 145 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:34 | |
| - Natalya schreef:
- Bo, ik wil wel :3
Allright ^-^ Ik heb ook nu een open topic staan, of wil je een nieuw topic? ^-^ |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:34 | |
| Ik doe wel bij het open topic :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:35 | |
| - Skippy schreef:
- Fireheart schreef:
- Lionroar schreef:
Ik niet xD Als ze zo zingt van Glorious doet 't me aan dat deuntje van Euphoria denken Vind ik wel meevallen. Heb t al een paar keer naast elkaar gehouden, maar t is niet zo van; oh ja ik hoor het heel erg ofzo. Wel beide de stijl met de muziek dat het zo van zacht naar snel gaat enzo, maar dat is wel vaak zo bij Cascada. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:37 | |
| - Skippy schreef:
- Shrewleap schreef:
- @Daan;;
Zullen we een praattopic maken tussen Timber & Leaf? :3 Ik heb zin om hem actief te maken, en een plot voor hem te verzinnen :/ *begins to brainstorm*
Is goed =} Kan jij maken? Dan komt hij pas wel in de avond, wil nog even een beetje gamen en misschien zelfs wat wiskunde maken x'D Het kan ook gewoon een simpel SPT topic zijn hoor? C: |
|
| |
{Heartbreaker} 140
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:38 | |
| - Skippy schreef:
- Fireheart schreef:
- Lionroar schreef:
Ik niet xD Als ze zo zingt van Glorious doet 't me aan dat deuntje van Euphoria denken Maar dat betekent niet dat ik Glorious niet mooi vind, want dat is wel het gevalNja, ik vind bepaalde momenten, wanneer ze uithaalt met 'Glorious' dus en dat stukje ernaar, heel veel op Euphoria lijken. Ik heb ook tegelijk afgespeeld en dat viel me dus op xD |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 mei 2013 - 17:40 | |
| - Heatherkit schreef:
- Skippy schreef:
- Fireheart schreef:
- Lionroar schreef:
Ik niet xD Als ze zo zingt van Glorious doet 't me aan dat deuntje van Euphoria denken
Maar dat betekent niet dat ik Glorious niet mooi vind, want dat is wel het geval Nja, ik vind bepaalde momenten, wanneer ze uithaalt met 'Glorious' dus en dat stukje ernaar, heel veel op Euphoria lijken. Ik heb ook tegelijk afgespeeld en dat viel me dus op xD Ik vind Denemarken echt goed x] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|