|
|
Assie 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:07 | |
| - Leafstorm schreef:
- hebben jullie nog een leuke apprentice naam?
Driftpaw Flowpaw Flowerpaw Dreampaw Catpaw Lifepaw Lockpaw Lostpaw Lovepaw Daypaw Breakpaw Thistlepaw Rightpaw Leftpaw Ruinpaw Shadepaw Blockpaw Cubepaw ? (: |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:12 | |
| Spranklingpaw Shadowpaw Beautypaw Darkpaw Sweetpaw Berrypaw Cranberrypaw Raspberrypaw Pearpaw Midnightpaw ...
|
|
| |
Tanya 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:15 | |
| Ik zoek een warrior waar Slykit al haar gevoelens bij kwijt kan c: (someone D:?) |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:17 | |
| - Slykit schreef:
- Ik zoek een warrior waar Slykit al haar gevoelens bij kwijt kan c: (someone D:?)
Roseheart! Ze is heel vriendelijk en begripvol etc. maar als ze haar zinnetje niet krijgt kan ze koppig reageren, korte karakter omschrijving |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:18 | |
| - Slykit schreef:
- Ik zoek een warrior waar Slykit al haar gevoelens bij kwijt kan c: (someone D:?)
Sunlily! Ze kan heel goed met kittens omgaan ;] |
|
| |
Tanya 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:23 | |
| Nein nu moet ik kiezen xC ik maak wel gwn een search topic aan x3 |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:27 | |
| Ik ben echt doodop. En we gaan wss een witte herder pup binnenkort kopen.<3 |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:28 | |
| - Graystripe schreef:
- Ik ben echt doodop.
En we gaan wss een witte herder pup binnenkort kopen.<3 En waar gaat die zitten? Een vriendje voor Fang! <33 |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:30 | |
| - Sunny schreef:
- Graystripe schreef:
- Ik ben echt doodop.
En we gaan wss een witte herder pup binnenkort kopen.<3 En waar gaat die zitten? Een vriendje voor Fang! <33 Ik zal er samen met m'n moeder elke dag één uur mee wandelen, want mijn zus volgt een hondenopleiding ofzo, en die zegt dat iedereen die een hond heeft dan moet. En we gaan die kopen in Nederland. EDIT;; DUIZENDSTE BERICHT! <3 |
|
| |
Tanya 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:31 | |
| - Graystripe schreef:
- Sunny schreef:
- Graystripe schreef:
- Ik ben echt doodop.
En we gaan wss een witte herder pup binnenkort kopen.<3 En waar gaat die zitten? Een vriendje voor Fang! <33 Ik zal er samen met m'n moeder elke dag één uur mee wandelen, want mijn zus volgt een hondenopleiding ofzo, en die zegt dat iedereen die een hond heeft dan moet. En we gaan die kopen in Nederland. EDIT;; DUIZENDSTE BERICHT! <3 FELI<3333333 |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:32 | |
| - Slykit schreef:
- Graystripe schreef:
- Sunny schreef:
- Graystripe schreef:
- Ik ben echt doodop.
En we gaan wss een witte herder pup binnenkort kopen.<3 En waar gaat die zitten? Een vriendje voor Fang! <33 Ik zal er samen met m'n moeder elke dag één uur mee wandelen, want mijn zus volgt een hondenopleiding ofzo, en die zegt dat iedereen die een hond heeft dan moet. En we gaan die kopen in Nederland. EDIT;; DUIZENDSTE BERICHT! <3
FELI<3333333 GEFELICITEERD MET UW 1000e BERICHT C= |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:33 | |
| - Slykit schreef:
- Graystripe schreef:
- Sunny schreef:
- Graystripe schreef:
- Ik ben echt doodop.
En we gaan wss een witte herder pup binnenkort kopen.<3 En waar gaat die zitten? Een vriendje voor Fang! <33 Ik zal er samen met m'n moeder elke dag één uur mee wandelen, want mijn zus volgt een hondenopleiding ofzo, en die zegt dat iedereen die een hond heeft dan moet. En we gaan die kopen in Nederland. EDIT;; DUIZENDSTE BERICHT! <3
FELI<3333333 +1 <33 Weet je al een naam? En word het een reu of een teefje? Dan kom ik zeker nog eens langs hoor! <33333 |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:35 | |
| - Sunny schreef:
- Slykit schreef:
- Graystripe schreef:
- Sunny schreef:
- Graystripe schreef:
- Ik ben echt doodop.
FELI<3333333 +1 <33 Weet je al een naam? En word het een reu of een teefje? Dan kom ik zeker nog eens langs hoor! <33333 Bedankt iedereen! <'3 En we weten t nog niet, diegene waar we een oogje op hebben (niet letterlijk x'D) heet Famous Wish, en het is een reu. ^^ |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan =D 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:36 | |
| Vinden jullie Sunlily niet prachtig x'] En trouwens, Chi, GEFELI!! En echt leuk dat je een herder krijgt *herder fan hieroo* |
|
| |
Tanya 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:40 | |
| Ik kies toch voor Sunlily c:
(voor dat Slykit gedoe)
(Srry D:) Maar ik vind haar karakter er beter bij passen ;c |
|
| |
200 Actief
| |
| |
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 16:57 | |
| Pff, ik ben kapot. Ik heb zulke drukke weken/weekenden.. Zondag naar One Direction concert geweest in Hamburg, maandag naar school en natuurlijk ook nog eens dat maandelijkse probleempje (wat een timing .-.). Gisteren weer een dagje school, maar ziek naar huis gegaan en vandaag nog altijd ziekjes. Morgen en vrijdag weer naar school en dit weekend kermis in ons dorp, en het weekend erna ga ik op kamp. Jullie zullen me waarschijnlijk niet veel zien de komende weken ;s |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 17:15 | |
| |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 17:16 | |
| - Slykit schreef:
- Ik kies toch voor Sunlily c:
(voor dat Slykit gedoe)
(Srry D:) Maar ik vind haar karakter er beter bij passen ;c Maak jij topicje dan? |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 mei 2013 - 17:25 | |
| Leafstorm haar setje is prachtig <3
&Daan, We moeten btw nog overleggen voor een heleboel dingen eigenlijk ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|