|
# Queen of Candies 16
| |
| Onderwerp: || GZ || Killer zo 12 mei 2013 - 14:13 | |
| Hooi mensjes --------- Ik zoek een moordenaar voor Butterkit, omdat ik haar niet actief kan houden. Ik wil wel een goed topic hebben, en niet gelijk dat ze na 1 post dood is.
Mensen die willen, mogen je dit lijstje invullen:
Name: Gender: Clan/Rogue: Beloof je actief te blijven: |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer zo 12 mei 2013 - 14:40 | |
| Name: Fernfire Gender: Male Clan/Rogue: Clan || Riverclan Beloof je actief te blijven: IK ZWEER! |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer zo 12 mei 2013 - 15:16 | |
| Name: Road Gender: Female Clan/Rogue: Rogue Beloof je actief te blijven: Euh, dat ben ik al ;D Moet je misschien een korte voorbeeld post hebben of is dat niet nodig? Road is een heel vijandige Rogue poes die al wel wat bloed aan haar klauwen heeft gehad. Omdat niet veel katten vecht topics willen zou dit haar reputatie wel op pijl kunnen houden c; |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer zo 12 mei 2013 - 15:31 | |
| Name: Twirlfang Gender: Kater Clan/Rogue: ThunderClan Beloof je actief te blijven: Ofc. ^^ |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer zo 12 mei 2013 - 16:20 | |
| Name || Cethin Gender || Male Clan/Rogue || Bloodclan Beloof je actief te blijven || Jep! Altijd. Ik wilde er wel even bij voegen dat hij pas een young one is bij de bloodclan, maar ik wil graag dat hij langzaam aan begint met moorden en hij moet toch ergens mee beginnen? Hij is de zoon van Icy x Saxon en hij heeft een soort van stem in zijn hoofd die hem zo duivels heeft gemaakt als hij nu is. |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer zo 12 mei 2013 - 16:48 | |
| Name|♥ Shiva Gender|♥ Female Clan/Rogue|♥ BloodClan Beloof je actief te blijven|♥ Ja, ofcourse. Extra|♥ Shiva is een BloodClan apprentice, zeven moons. Ze kan erg snel van stemming wisselen en kan dan erg woedend worden. Dan kan ze je echt aanvallen, maar een minuut later is het ineens weer beter. Dus dit is het dan ;D |
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer zo 12 mei 2013 - 17:33 | |
| Name: Hate Gender: Male Clan/Rogue: BloodClan Beloof je actief te blijven: Ik beloof het. En als ik het niet doe dan mag je mij komen vermoorden XD
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
|
|
| |
# Queen of Candies 16
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer zo 12 mei 2013 - 19:13 | |
| Ik zet jullie op m'n denkbeeldige lijst. @Sunny, voorbeeldpost is niet nodig. |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer zo 12 mei 2013 - 21:56 | |
| Name: My name is Bo, Ty voor degene die ik wil opgeven ~ Gender: Male ~ Clan/Rogue: Rogue ~ Beloof je actief te blijven: Jup ~ Extra: klik op Know me Better in zijn onderschrift over hoe hij te werk gaat, en alle andere informatie over hem ~ |
|
| |
# Queen of Candies 16
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer ma 13 mei 2013 - 13:44 | |
| Yay, het was moeilijk, maar ik heb gekozen :3 Ik heb Cethin gekozen, gefelici :3
Maak jij het topic? |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer ma 13 mei 2013 - 16:26 | |
| Gefeliciteerd ^.^
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
|
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer ma 13 mei 2013 - 19:40 | |
| Bedankt~ En ik maak het topic wel aan, doen we dat Butterkit het kamp uit is gesneakt en dat ze dus in het territorium elkaar tegenkomen? :3 |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| |
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer vr 17 mei 2013 - 16:26 | |
| Het spijt me dat het zolang duurt, maar ik ga nu het topic maken. Ik had het een beetje druk met school etc. |
|
| |
# Queen of Candies 16
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer vr 17 mei 2013 - 16:31 | |
| |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: || GZ || Killer vr 17 mei 2013 - 16:46 | |
| |