We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Lost hope ~Shopje~ ma 27 mei 2013 - 16:21
Alle slotjes zijn weer open C=
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Onderwerp: Re: Lost hope ~Shopje~ ma 27 mei 2013 - 16:25
Naam: Tanya Naam kat: Reducto Wat: Naam Uiterlijk kat: // Ingekleurd (welke kleur): En beetje sierlijke kleuren en lichte kleuren c: (rond de blauw en paars) Extra: Haai xD
Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Wishclaw
Member
404 Actief
CAT'S PROFILE Age: 16 moons and one single day Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Lost hope ~Shopje~ do 6 jun 2013 - 19:01
Onderwerp: Re: Lost hope ~Shopje~ do 6 jun 2013 - 19:44
Naam: Esmee Naam kat: Kestrelwing Wat: Tekening kat Uiterlijk kat: Wit met zwart. Zijn buik is wit, puntje in de staart ook en een wit streepje over de neus en een witte borst. Ingekleurd (welke kleur): Ja, zie hierboven Extra: Als je dat kan, graag een beetje sad c;
Onderwerp: Re: Lost hope ~Shopje~ vr 7 jun 2013 - 17:44
Komt er aan!
Onderwerp: Re: Lost hope ~Shopje~ wo 12 jun 2013 - 17:32
Sorry dat het zo lang duurt. Ik ga er vanavond aan beginnen ^^
Onderwerp: Re: Lost hope ~Shopje~ vr 14 jun 2013 - 17:28
Naam: Anna/Duckface Naam kat: Beefrost Wat: Tekening kat Uiterlijk kat: Ze is een lapjespoes (zie avatar of os). Het puntje van haar staart is zwart. Haar ogen zijn groen en haar rechter(achter)pootje is grijs. Ingekleurd (welke kleur): kijk bij avatar of os ^^ Extra: Heel erg bedankt
Onderwerp: Re: Lost hope ~Shopje~ za 15 jun 2013 - 21:59
@Esmee, sorry dat je meer dan een week moet wachten *shame* @Anna, wil je een hele kat, of alleen een kop?
Onderwerp: Re: Lost hope ~Shopje~ wo 19 jun 2013 - 14:41
OMG Nice <33 Ik zal het straks in m'n os zetten :3
Theme Didn't know that I was lost I was losing everything But I was still thinking that everything was going to be ok And that there was still hope There wasn't
Onderwerp: Re: Lost hope ~Shopje~ za 22 jun 2013 - 12:52
Naam: Daniëlle Naam kat: Lionkit (als het kan samen met Blackkit') Wat: tekening kat Uiterlijk kat: Hij is een grijze kitten met ambere oogjes (als zijn zusje Blackkit er ook op mag, dat is een zwarte poes met donkere oogjes) Ingekleurd (welke kleur): Ja, ingekleurd graag! Extra: Nopes