|
|
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: ~tekeningen~ za 11 mei 2013 - 19:10 | |
| hey, al heel mijn leven (12jaar dus) teken ik. ik heb besloten jullie een aantal van mijn tekeningen te laten zien - Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
ik doe ook aanvraagjes er zijn wel een aantal regels: 1. niet zagen dat het te lang duurd 2.kom niet vragen als ik het erg druk heb sorry mijn shopje is tijdelijk gesloten(examens) naam kat+erop: uiterlijk: kleur ogen: poes/kater: houding: extra: achtergrond:
Laatst aangepast door Nightspot op wo 15 mei 2013 - 20:52; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ za 11 mei 2013 - 19:59 | |
| naam kat+erop: Ja, Treeleaf uiterlijk: Bruin (gestreepte) kat kleur ogen: Groen (achtig bruin) extra: Have fun achtergrond: Als het niet te veel moeite is bomen? |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ za 11 mei 2013 - 20:27 | |
| OMG ALS ALLEREERSTE IK VIND ZE ECHT GEWELDIG <33
naam kat+erop: Fleckkit + JUP EEN KITTEN DUS ZE IS NIET ZO GROOT C: uiterlijk: Bruine donkere kitten met lichtelijke bruine strepen door haar hele lichaam. Aan haar rechter voorpoot is het eerst wit en daarna weer bruin wat geld voor haar linker achterste die is eerst zwart. Bij haar staart is het einde ook wit en ze heeft een litteken bij haar rechteroor. (Zoiets als bij Darkfire) kleur ogen: Gelig (Kijk ava maar c:) extra: Miep mag ze bovenop een andere kitten staan met bloed aan een van haar poten en dat de kitten dan bloed. En misschien is het leuk als de kitten huilt omdat ze het nu nog kan =3 achtergrond: Erhm xD Misschien is het leuk als het gewoon een bad-ass achtergrond is |
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ za 11 mei 2013 - 20:56 | |
| Daykit, is deze goed? - Spoiler:
Laatst aangepast door Nightspot op zo 12 mei 2013 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ za 11 mei 2013 - 22:35 | |
| fleckkit, is deze oké? - Spoiler:
ik heb ook nog een andere tekening gemaakt van Leafpool en Crowfeather (loofpoot en kraaipoot) tips zijn altijd welkom - Spoiler:
Laatst aangepast door Nightspot op zo 12 mei 2013 - 9:21; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 9:16 | |
| - Nightspot schreef:
- Daykit, is deze goed?
- Spoiler:
Geweldig! Ik zet het meteen in zijn OS |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 10:43 | |
| AMG DIE IS ZO GEWELDIG DANKUU X |
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 10:53 | |
| |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 11:07 | |
| naam kat+erop: Raccoonpaw, en ja graag. :3 uiterlijk: Siamees. kleur ogen: Helderblauw. poes/kater: Kater. houding: Welke jij het leukste vind om te tekenen. c: extra: Ik vind je tekeningen echt super! <3 achtergrond: Kies maar iets leuks. Misschien het afgebrandde SkyClan territorium? |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 11:17 | |
| naam kat+erop: Blossompaw/dream + Als het mooi is :3 uiterlijk: Melkwit met crème vlekken op haar rug. Ze is heel klein. kleur ogen: Hemelblauw poes/kater: Poes houding: Ehm, jagend op een eekhoorn ofzo, of anders wat jij leuk vindt n.n extra: Nope achtergrond: Misschien iets van bloesembomen? ^^
Kijk maar of het lukt hoor, je mag hier ook alles van aanpassen :3 |
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 11:51 | |
| Chikita, is deze goed? - Spoiler:
Blossempaw, die van jou komt er aan |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 11:59 | |
| Heb je misschien de link van het plaatje? Mijn computer doet namelijk een beetje irritant en wil de spoiler niet openen. :c |
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 12:52 | |
| oké, hier is je link: https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/21/kat1sm.jpg/hier is die voor Blossompaw - Spoiler:
en wat vinden jullie van mijn tekening van Cloudtail en Brightheart (Wolkstaart en Lichthart)? - Spoiler:
ik heb ook een tekening van Firestar en Sandstorm (Vuurster en Zandstorm) - Spoiler:
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 13:26 | |
| Super mooi, dankjewel! <3 En die andere nieuwe zijn ook echt mooi ;u; |
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 13:32 | |
| bedankt! ik heb er hier nog eentje van Ferncloud en Dustpelt (Varenwolk en Schorspels) - Spoiler:
|
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 20:49 | |
| Naam kat+erop: Bramblepaw + Jup Uiterlijk: Donkerbruin gestreept Kleur ogen: Amber Poes/kater: Kater Houding: Vechtend of op patrouille met wat andere katten. Extra: Bramble is zoals uit de boeken Achtergrond: Bossen/Hoogstenen ? |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 21:12 | |
| naam kat+erop: Ghostheart + ja =) uiterlijk: Een witte vacht met een oranje vlek op de rug en een oranje vlek op linkerkant van gzicht kleur ogen: geel/bruin poes/kater: Poes =3 houding: lopend met haar kop laag, als het kan =) extra: Je bent goed =) achtergrond: Een bos, like TC territorium
Alvast bedankt ^^ |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ zo 12 mei 2013 - 21:54 | |
| naam kat+erop: Aurorapaw en als het kan graag :3 uiterlijk: Wit met wat grijze vlekken op haar kop, rug, staart en bij dr poten. Door de grijze vlekken lopen ook nog licht wat zwarte strepen (zie setje) kleur ogen: Lichtblauw poes/kater: poes houding: Kijk maar, Zittend gewoon? extra: - achtergrond: Misschien is iets met een rivier wel leuk? Doe maar wat makkelijk is n.n
|
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ ma 13 mei 2013 - 20:14 | |
| deze is voor Brablepaw - Spoiler:
en die voor Ghostheart, sorry voor de achtergrond, mijn groen podlood is vreselijk klein als je wilt, ps ik hem aan als ik een nieuw groen podlood heb - Spoiler:
Aurykit, die van jou komt er aan |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ ma 13 mei 2013 - 20:39 | |
| Maakt niet uit, hij is PRACHTIG =) Bedankt ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ~tekeningen~ | |
| |
|