Kitty Time (Demeter x Ty)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Spotlight
Member
Kitty Time (Demeter x Ty) DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimedo 9 mei 2013 - 21:57

Kitty Time (Demeter x Ty) Flamingtext_22953363821838853

Hi peepz,

Waarschijnlijk heb je hierop geklikt omdat je Demeter en Ty een awesome koppel vind. Zo niet? Hmmm... ga dat maar snel vinden want hier kan je een badass kitten van hun worden. Maar je hebt alleen kans als je hun awesome vind Wink
Hier de voorwaarden and stuff:

Hun 'opvoeding'

De kittens van dit bijzondere stel zullen getraind worden door Ty en Demeter tot kleine moordmachines. Ze zullen training krijgen in alles en doordachte, slimme, sterke en evil badass katten worden. Maar maak je geen zorgen: ze zullen ook wel een beetje liefde krijgen van hun ouders, tussen de sarcastische opmerkingen van Demeter en de flinke woedeaanvallen van Ty door.

Hun uiterlijk

Demeter is half een raskat en is erg opvallend met haar ijsblauwe ogen en knalrode met witte vacht . Ty is een volledige raskat en is rood met wit en met ambere ogen. Je moet wel weten dat wij van originaliteit houden en dat de kits dus niet perse rood hoeven te zijn. Maar blijf realistisch.

Kitty Time (Demeter x Ty) 6ymova

Kitty Time (Demeter x Ty) 4hqj5d

Hun aantal

Demeter zal bevallen van 3 gezonde en mooie kittens. Ze zullen gezond opgroeien maar een lastige training moeten ondergaan. 1 van de kittens krijgt door de training een ongeluk en zal daarbij omkomen voordat hij 7 manen oud is geworden. Als je echt niet deze kitten wil zijn of juist heel graag moet je dat melden. Als je dit niet meld kan je gewoon gekozen worden met de gedachte: geen kit mogen spelen is erger dan tijdelijk een kit spelen.

Hun clan

Deze kittens worden als echte rogues opgevoed en krijgen vele malen te horen hoe slecht en dom de clans zijn. Hierdoor zullen ze niet snel naar Bloodclan gaan omdat Demeter dat niet bepaalt zou toestaan. Het mag wel maar je hebt kans dat Demeter haar wraak neemt. Ook een toekomst als kittypet word als slecht gezien omdat het een zacht leven is, ondanks dat zowel Demeter als Ty afstammeling is van een kittypet.

Hun kamp

Demeter heeft ooit een verlaten huis midden in een tweebeennest gevonden en haar huis daarvan gemaakt. Ook Ty is hier komen wonen nadat hij Bloodclan verliet en de kittens zullen hier ook wonen tot ze weggaan. Het huis heeft een binnenplaatsje met een verlaten fontein in het midden. Het heeft maar 1 verdieping en heeft heel veel kamers met stoffige en onder doeken gelegde meubels. De ingang en uitgang is een kapot raam aan de voorkant of een klimroute waarop je op de andere huizen komt. De tweebenen weten niet dat dit huis leeg staat en als ze er ooit achter komen zullen ze worden verjaagd...

Hun 'zusje'

Er zullen soms meer leerlingen zijn in het huis (Ty was ook een leerling van Demeter) 1 daarvan zal Bunny worden: een zorgzame maar soms agressieve poes die door Ty en Demeter geadopteerd zal worden. Bunny zal opas zijn voor de kittens als het nodig is.

Good luck!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fenghuang
Member
Stijn
72
Actief

CAT'S PROFILE
Fenghuang
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimedo 9 mei 2013 - 22:19

Kitty Time (Demeter x Ty) Coollogocom28511406

General

Name: Joker✗
Nicknames: Jokie, crazy guy

Familie

Parents: Ty x Demeter✗
Sibblings: unknown✗
Other familie: unknown✗

Outside

Fur: oranje/ wit✗
Fur pads: overheersende oranje strepen✗
Nose: roze✗
Eyes: blauw met rond de pupil groen✗
Breed: tabby✗
Picture:
Joker:

✗Inside✗

Catchwords: grazy, mad, suprising✗
Long character:
[Grazy]Joker is gestoord, bij elke moord dat ze pleegt lacht ze breed uit. ze springt van gebouwen gooit zich zelf voor monsters gewoon omdat ze het grappig vind.
[Mad]Joker is altijd boos. haar emoties veranderen in een seconden, op het ene moment zit ze dolblij te lachen en op het anderen moment word ze zo ontzettend boos dat ze je kop omdraait.
[Suprising]Joker is erg verrassend. ze valt aan op onverwachte en snelle manieren. je ziet het nooit aankomen als ze opeens het dak op rent en boven op je springt.✗

Me

Name: Stijn✗
ervaring: ik zit nu ongeveer anderhalf jaar op WC en anderen forums✗
voor welke rol?: ik meld me aan voor de tijdelijke rol. Joker raakt een keer gewoon zwaar gewond door een van zijn gestoorde fratsen.✗

Laatst aangepast door Fenghuang op vr 10 mei 2013 - 15:00; in totaal 6 keer bewerkt
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimedo 9 mei 2013 - 22:21

Je staat op het onzichtbare lijstje, maar je weet dat er al een Pewdie is? Lijkt wel erg op elkaar...
Sleepingcurse
Member
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimedo 9 mei 2013 - 22:22

~ Word gemaakt ~

Name: Crowley
Nickname: king of Hell
Future names: Unknown
Translation name: NTV
Rank: NTV
Future ranks: NTV
Clan: Rogue
Birth Season: Leaf-fall
Birth Place: Unknown
Sexual Orientation Bi-sexual

Mother: Dementer
Father: Ty
Siblings: Unknown
Other family: Unknown

Friends: Unknown
Foes: Unknown
Acquaintances: Unknown
Love/crush: Unknown

Fur colour: red
Fur pattern: Tabby
Fur length: Middle
Nose colour: pink
Eye colour: blue
Paw pads: pink

Inner
Kitten

Apprentice

Warrior

Abilities:
Bitching ●●●○○
Fighting ●●●●○
Swimming ●●○○○
Hunting ●●●●○
Climbing ●●○○○
Hearing ●●●●●
Seeing ●●●●●
Running ●●○○○
Stamina ●●○○○
Obedience ○○○○○

Mogelijke setjes:

* niet de tijdelijke kitten *

Laatst aangepast door Sleepingkit op vr 10 mei 2013 - 10:18; in totaal 2 keer bewerkt
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimevr 10 mei 2013 - 9:02

Oké, ik ben eindelijk klaar om de aanmelding te plaatsen... Sorry voor het lange wachten!

Bumpy!

Name: Bumpy
Parents: Demeter X Ty
Siblings: Unknow

Outside:

Kitten:
Ava:
Kitty Time (Demeter x Ty) 2w6dw1w (Als je 'm niet kan zien moet je openen in een nieuw tablad c; )
or
Kitty Time (Demeter x Ty) 309m3cj
Kitty Time (Demeter x Ty) 2zxvadl

Volwassen:
http://monzack.deviantart.com/art/my-fluffly-cat-288069513

Personality

Bumpy heeft een lief karakter, liefst van al zou ze van iédereen houden. Ze is niet bepaald een van de slimste, maar als het er op aan komt red ze zich overal uit. Bumpy's vriendelijke karakter wordt enkel afgekeerd van haar ouders, die een moordlustig monster van haar te maken. Ze wilt deze niet teleurstellen dus kropt ze al haar vriendelijke eigenschappen op en doet ze steeds wat haar ouders willen, ook al is het tegen haar zin. Als je brut tegen haar bent is ze snel geraakt en ze kan er niet tegen als je haar vergelijkt met een kittypet; ze vindt kittypets een schande voor de katten! Als ze opgroeit krijgt ze steeds meer problemen door het opkroppen van haar gevoelens en krijgt ze last van woede aanvallen. Uiteindelijk probeert ze toch te kalmeren en zal ze al haar gevoelens uiten in minder dan 1 moon, een erg pijnlijke moon voor haar en de rest van het gezin. Na deze periode gaat ze haar veel beter in haar vel voelen en legt ze zich erbij neer dat dit gewoon haar lot is. Ze laat het gaan en haar karakter wordt zoals haar ouders dat altijd gewild hadden; een vechterspoes!

Skills:

Jagen: ○○○○-
Vechten: ○○○○-
Snelheid: ○○○--
Sluipen: ○○---
Zwemmen: ○○○--
Klimmen: ○○○○-
Moorden: ○○○○-
Zicht: ○○○○-
Gehoor: ○○○○-
Reukvermogen: ○○○○○
Socialiteit: ○○○--

Ik hoop heel erg dat ik Bumpy werkelijkheid mag maken maar als dat niet zo is, is dat ook zo c; Veel succes aan de andere aanmeldingen!
*Liefst een 'voltijdse' kitten maar als je niemand vindt is de kitten die sterft ook goed*
Het leuke setje is te danken aan Bo, bedankt hiervoor!

Oh ja, wanneer wordt gekozen wie het worden?

Laatst aangepast door Twilightmoon op za 18 mei 2013 - 14:02; in totaal 1 keer bewerkt
Plumpaw,
Member
122
Actief

CAT'S PROFILE
Plumpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimevr 10 mei 2013 - 9:31

*Juul hier* @Stijn: Ik heb al een Pewdie, en Joos een stephano, dus misschien een beetje lullig als jij nu een PewdiePie maakt? ^^''
Fenghuang
Member
Stijn
72
Actief

CAT'S PROFILE
Fenghuang
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimevr 10 mei 2013 - 9:47

Plumkit schreef:
*Juul hier* @Stijn: Ik heb al een Pewdie, en Joos een stephano, dus misschien een beetje lullig als jij nu een PewdiePie maakt? ^^''

ik had het gezien en ik heb nu besloten om mijn aanmelding volledig om te gooien dus deze pewdie zal niet bestaan.

EDIT: ik heb het veranderd in Joker.
Sparrowfeather
Elder
Kitty Time (Demeter x Ty) Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimevr 10 mei 2013 - 11:09

Hier komt mijnaanmelding!
Maryl
Member
Tamar
157
Actief

CAT'S PROFILE
Maryl
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimevr 10 mei 2013 - 16:40

- General -

Name: Rovan
Parents: Demeter & Ty
Siblings: Unknow

- Outside -

Fur: Rovan is een Rode cyper, al zal ze naarmate ze ouder wordt steeds lichter worden. Haar pootjes zijn een stuk lichter. Haar vacht is halflang.
Eyes: Rovan heeft diep oranje ogen.

- Inside -

Rovan is een onzeker poesje en daardoor laat ze zich snel beïnvloeden door anderen. Je laat haar al snel twijfelen, zowel aan haarzelf als aan anderen. Diep van binnen is ze eigenlijk best een lief katje, dat de haat van haar ouders tegenover de clankatten niet snapt. Ze zal in het begin dan ook veel vragen stellen, nieuwsgierig als ze toch wel is. Maar de harde training van haar ouders heeft al snel grip op haar, en laat haar veranderen in een andere versie van zichzelf. Langzaam zal ze veranderen in een echte Rogue, met diep van binnen de honger naar het begrijpen van dingen.

- Me -

Naam: Tamar
Leeftijd: 13
RPG ervaring: Minimaal 5 jaar

- Setjes -

Spoiler:

Spoiler:
Dapplepaw,
Member
Bo ~
271
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 12:09

*bump*
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 14:03

Mijn aanmelding is af!
Raya.
Member
41
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raya.
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 15:24

name:Raya (heb ik nog niet kunnen veranderen)
Parents: Demeter en Ty (hopelijk)

uiterlijk
fur: wit met rosse vlekken (zie ava)
ogen: ze heefd felle amberkleurige ogen

innerlijk
Raya is een zelfstandige zeer vastberaden kat waarmee je beter geen ruzie kan hebben. ze is best vriendelijk als je vriendelijk tegen haar bent. maar als je haar uitscheld of aanvald, kan ze erg agressief zijn. ze is ook erg nieuwsgierig en ze houd van dingen bijleren.

Skills:

Jagen: ze is best een goede jager
Vechten: ze is GEMAAKT om te vechten, ze is er onverwacht goed in
Snelheid: ze is niet speciaal snel
Sluipen: tussen de struiken kan ze zichzelf zo goed als onzichbaar maken
Zwemmen: ze is niet zo goed met water
Klimmen: ze heefd stevige nagels, maar kan toch niet zo goed klimmen
Moorden: ze moord alleen als het in haar voordeel is
Zicht: ze heefd een redelijk scherp zicht
Gehoor: ze kan niet speciaal goed luisteren
Reukvermogen: ze heefd een geweldige neus
Socialiteit: de meeste katten vinden dat ze te agessief is

sorry, ik heb besloten dat ik toch niet wou
Maryl
Member
Tamar
157
Actief

CAT'S PROFILE
Maryl
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimedi 21 mei 2013 - 11:05

Wanneer verwachten jullie de uitslag?
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimedi 21 mei 2013 - 11:45

Ik heb al veel leuke aanmeldingen gezien. Maar aangezien we er 3 willen en nog wel wat keuze willen zou ik zeggen dat we nog wachten op 1 of 2 aanmeldingen (of meer).
Dan moeten we nog kiezen en tegelijkertijd op Skype online zijn (niet echt een probleem maar toch xD)

Ik denk dus max. 2 weken.
Wrecking
Member
Anna/Duckface
69
Actief

CAT'S PROFILE
Wrecking
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimedi 21 mei 2013 - 18:55

Name: Youna
Nickname: the invisible
Birth Season: Leaf-fall
Birth Place: Unknown

Mother: Dementer
Father: Ty
Siblings: Unknown
Other family: Unknown

Friends: Unknown
Foes: Unknown
Acquaintances: Unknown
Love/crush: Unknown

Fur colour: bruinig (zie ava)
Fur pattern: zie ava
Fur length: half-lang
Nose colour: roze (huidskleur)
Eye colour: bruin-groenig
Paw pads: roze

Personality

Youna is een (meestal toch) zachtaardig poesje dat als het nodig is, erg agressief is. ze is slim en kan goed liegen (je mag haar NOOIT geloven). ze denkt goed na voordat ze iets zegt of doet. ̉ze kan erg goed sluipen en kan in een gevecht verrasend uit de hoek komen vallen. voor de rest is ze best rustig en houd van jagen en leren. ze kan ook meesterlijk sluipen.

Skills:

Jagen: ○○○○○
Vechten: ○○○○○
Snelheid: ○○○○-
Sluipen: ○○○○○
Zwemmen: ○○○--
Klimmen: ○○○○-
Moorden: ○○○○-
Zicht: ○○○--
Gehoor: ○○○○-
Reukvermogen: ○○○○○
Socialiteit: ○○○--
o ja, ik zou het fijn vinden als zij niet moet sterven

Laatst aangepast door Youna op vr 24 mei 2013 - 19:11; in totaal 2 keer bewerkt
'Lucius
Member
Bo ~
145
Actief

CAT'S PROFILE
'Lucius
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimedi 21 mei 2013 - 21:18

Daan, wil je alsjeblieft de aanmelding plaatsen, we wachten nog op jou en daarna gaan we KIEZEN ~
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 19:44

WIJ HEBBEN GEKOZEN ~
Wij feliciteren;
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:

Bedankt voor alle aanmeldingen <3

- Bo{Ty} & Saskia{Demeter}
Beau
Member
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Beau
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 19:49

heel erg bedankt ik Joker meteen aanmaken en een setje aanvragen :3
Sunny
Member
200
Actief

CAT'S PROFILE
Sunny
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 16:34

Ty schreef:
WIJ HEBBEN GEKOZEN ~
Wij feliciteren;
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:

Bedankt voor alle aanmeldingen <3

- Bo{Ty} & Saskia{Demeter}

IIIIIEP! Thanks <33
Ik ga Bumpy meteen aanmaken en haar setje toevoegen c; Ik zal ze echt actief houden!
Proficiat aan de anderen! En wie niet gekozen is, volgende keer beter c; Nogmaals, heel erg bedankt!
Wanneer gaan ze ongeveer geboren worden?
Jaytail
Member
Kitty Time (Demeter x Ty) 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 11:32

Graag gedaan beide ^-^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Time (Demeter x Ty)   Kitty Time (Demeter x Ty) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: