2 Vraagjes

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

2 Vraagjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whispermoon
Member
2 Vraagjes DPKsfdL
Angie
35
Actief
Whispermoon
BerichtOnderwerp: 2 Vraagjes   2 Vraagjes Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 20:52

ik heb bij een topic een poes die zwanger is van een riverclan kat. dus zou mijn poes Whispermoon kunnen overstappen of mag dat niet? En hoe lang duurt de zwangerschap van een poes? en wanneer moet je een kittentopic aanmaken? ( topic: http://warriorcats.bigforumpro.com/t11352p30-i-love-an-riverclancat-orange-blue#281493 )
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
2 Vraagjes Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: 2 Vraagjes   2 Vraagjes Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 20:59

Nee dat mag niet.
Ik heb sowieso geen toestemming gegeven voor de relatie tussen een RC en een TC kat.
Dat gebeurd de laatste maanden té veel en ik heb in het RC topic gezet dat ik het liever niet meer heb. Ik weet dat het in de boeken gebeurd, maar ik wil niet elke keer wéér een 2 clan relatie er bij.

Mvg, Moon, aka Stormstar.

2 Vraagjes 2UybNaQ
Whispermoon
Member
2 Vraagjes DPKsfdL
Angie
35
Actief
Whispermoon
BerichtOnderwerp: Re: 2 Vraagjes   2 Vraagjes Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 21:02

ow sorry.... moeten we het topic laten zitten dan....? )': we hebben er heel veel tijd en moeite in gestoken maar ja.... ): Hij bestaat al best wel lang en iemand had het wel eerder kunnen zeggen... ): nja jammer
Whispermoon
Member
2 Vraagjes DPKsfdL
Angie
35
Actief
Whispermoon
BerichtOnderwerp: Re: 2 Vraagjes   2 Vraagjes Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 21:13

En we waren al best lang bezig we hebben al 3 pagina's moeten we dat dan allemaal weggooien!? ik had puur Whispermoon in TC gezet voor dit topic!!! moet ik haar dan laten doodgaan ofzo??
Darkfire
Member
2 Vraagjes Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: 2 Vraagjes   2 Vraagjes Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 21:29

Ik snap dat je boos bent.
Ik heb een leuke oplossing, geeft er een goede draai aan wat het voor ons beide oplost.

Stormstar betrapt ze, en verbied de relatie.
Dan neemt Stormstar de kater mee naar RC.
Ze zullen beide een nieuwe partner vinden in hun eigen clan.
Ze zullen stiekem wel vrienden blijven, dat mag wel. Geen relatie en kittens, dat gaat te ver.

Daarmee is het ook niet zonde van de moeite en het is opgelost.

Plus, ik wil je zeggen: Een kat in de RPG draait niet alleen maar om een partner of kittens hebben. Het is veel leuker om je eigen kat te ontdekken en hun karakter te vormen door de dingen die ze mee maken. Ik zie dat je niet veel moeite hebt gestoken om daar achter te komen. Je hebt een standaard plaatje, hebt alleen in dat topic gepost met haar. Katten kúnnen niet in één post verliefd op elkaar worden. Dat is onmogelijk.

Mvg, Moon.

2 Vraagjes 2UybNaQ
Whispermoon
Member
2 Vraagjes DPKsfdL
Angie
35
Actief
Whispermoon
BerichtOnderwerp: Re: 2 Vraagjes   2 Vraagjes Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 21:34

oke bedankt. Dan laat ik Bluespark (een van mijn poezen in de RC) verlieft worden op Orangeblue, dan kan ik nogsteeds met mn vriendin posten.
Darkfire
Member
2 Vraagjes Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: 2 Vraagjes   2 Vraagjes Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 21:37

Ok.
Ik snap dat je met je vriendin wilt posten.
Maar, snap je wat ik hierboven heb geschreven? Over het karakter en innerlijk van je kat?
Ja? Dan mag jij mij daar wat meer over vertellen. om te zien of je dat snapt.

2 Vraagjes 2UybNaQ
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: 2 Vraagjes   2 Vraagjes Icon_minitime

2 Vraagjes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Questions-
Ga naar: