|
|
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:28 | |
| - Maryl schreef:
- Malfoy schreef:
- Maryl schreef:
- Iemand hier een Rogue/Bloodclanner/Kittypet die een topic wil met Maryl?
me =D ;D Graag, zal ik maken? prima x3 (ik post dan wel met Reducto oke =3?) |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:29 | |
| Beetje rood/paars met witte letters +3 |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:29 | |
| Ik vind t echt leuk dat mensen zo enthousiast zijn :3 |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:32 | |
| - Malfoy schreef:
- Maryl schreef:
- Malfoy schreef:
- Maryl schreef:
me =D ;D Graag, zal ik maken? prima x3 (ik post dan wel met Reducto oke =3?) Is prima. Waar ongeveer? Kestrelwing# Kies anders zelf even een kleur en geef me gewoon de code, das misschien makkelijker? Ik ben altijd bang dat ik de verkeerde kleur neem xD http://html-color-codes.info Moet je even naar beneden scrollen tot Color Pick Nogwattes. |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:33 | |
| - Maryl schreef:
- Malfoy schreef:
- Maryl schreef:
- Malfoy schreef:
- Maryl schreef:
me =D ;D Graag, zal ik maken? prima x3 (ik post dan wel met Reducto oke =3?) Is prima. Waar ongeveer?
Kestrelwing# Kies anders zelf even een kleur en geef me gewoon de code, das misschien makkelijker? Ik ben altijd bang dat ik de verkeerde kleur neem xD http://html-color-codes.info Moet je even naar beneden scrollen tot Color Pick Nogwattes. Ze zijn beide Kittypets dus lijkt me logisch bij kittypetplaatse c: |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:34 | |
| Ja, laat maar, had niet gezien dat Reducto kittypet is haha xD |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:34 | |
| - Maryl schreef:
Ze mag wel langs komen in de tuin van Sunny c: Ze is pas geboren dus is dat zowat de enige plaats waar ze mag komen, bovendien wonen ze vlak voor het park van het camp voor het BC territory... |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:35 | |
| - Sunny schreef:
- Maryl schreef:
Ze mag wel langs komen in de tuin van Sunny c: Ze is pas geboren dus is dat zowat de enige plaats waar ze mag komen, bovendien wonen ze vlak voor het park van het camp voor het BC territory... Leuk, wie maakt? |
|
| |
Quinty~ 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:38 | |
| "I'm not entirely sure what you're saying, but I can see from the way you're flapping your arms about that you're trying to get my attention."
Whahhhhahah xD Sommige dialogs in Guild Wars zijn echt geweldig xD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:40 | |
| |
|
| |
200 Actief
| |
| - Maryl schreef:
- Sunny schreef:
- Maryl schreef:
Ze mag wel langs komen in de tuin van Sunny c: Ze is pas geboren dus is dat zowat de enige plaats waar ze mag komen, bovendien wonen ze vlak voor het park van het camp voor het BC territory... Leuk, wie maakt? Moet ik anders aanmaken? Misschien is dat handiger aangezien het in Sunny's tuin is c; |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| - Kestrelwing schreef:
- #610B38
Deze kleur Wil je 't setje maybe nu maken? Zo, eerste post gemaakt met Eowyn! Welke kittypet wil reageren =D |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:41 | |
| #Sunny, is goed.
#Kestrelwing, ik ga ermee bezig. Moet er nog een naam op ofzo?
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:50 | |
| - Eowyn schreef:
- Kestrelwing schreef:
- #610B38
Deze kleur Wil je 't setje maybe nu maken?
Zo, eerste post gemaakt met Eowyn! Welke kittypet wil reageren =D Als ik de pc in mijn bezit kan krijgen @Tamar, Blueberry Shop |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:54 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Eowyn schreef:
- Kestrelwing schreef:
- #610B38
Zo, eerste post gemaakt met Eowyn! Welke kittypet wil reageren =D Als ik de pc in mijn bezit kan krijgen
@Tamar, Blueberry Shop Hoopt (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:55 | |
| - Eowyn schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Eowyn schreef:
- Kestrelwing schreef:
- #610B38
Zo, eerste post gemaakt met Eowyn! Welke kittypet wil reageren =D Als ik de pc in mijn bezit kan krijgen
@Tamar, Blueberry Shop Hoopt (a) Aha mijn vader gaat zo weg naar iemand van z'n werk. Dan moet het lukken |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:57 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Eowyn schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Eowyn schreef:
- Kestrelwing schreef:
- #610B38
@Tamar, Blueberry Shop Hoopt (a) Aha mijn vader gaat zo weg naar iemand van z'n werk. Dan moet het lukken Yesh! Maak der wat moois van >3 |
|
| |
Tamar 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:58 | |
| Ik hoop dat je het wat vind Kestrelwing, moet er iets aan veranderd dan moet je het zeggen.
- Code:
-
<center><div style="background-image:url(http://i44.tinypic.com/k3m5a0.jpg);background-repeat:no-repeat;background-position: top-center;background-color: #610B38; width: 450px; border: 1px dashed #000000;"> <div align="justify" style="margin-top: 249px; margin-left: 10px; margin-right:10px; margin-bottom: 5px;">[center][color=#FFFFFF][sub][justify] TEKST [/justify][/sub][/color][/center]</font></div></div></center> |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 15:59 | |
| Dankje, is echt mooi hoor <33
|
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 mei 2013 - 16:00 | |
| - Maryl schreef:
Ik hoop dat je het wat vind Kestrelwing, moet er iets aan veranderd dan moet je het zeggen.
- Code:
-
<center><div style="background-image:url(http://i44.tinypic.com/k3m5a0.jpg);background-repeat:no-repeat;background-position: top-center;background-color: #610B38; width: 450px; border: 1px dashed #000000;"> <div align="justify" style="margin-top: 249px; margin-left: 10px; margin-right:10px; margin-bottom: 5px;">[center][color=#FFFFFF][sub][justify] TEKST [/justify][/sub][/color][/center]</font></div></div></center> Kan je voor mij ook wat maken?? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|