|
|
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 9:05 | |
| Goodmorning c: Ik was al om 7.15u wakker^^ ;'c |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 9:19 | |
| ik win :3 5:34
De jonge poes perste hard toen de vacht van de eerste kitten te zien was een vreselijke mooie rode kater, als hij ouder was zou ze de poezen bij hem moeten weg slaan. het onmiddelijke moedergevoel vervulde haar leven, nu was ze gelukkig. Meteen likte de poes haar eerste jong schoon tot het zou gaan piepen waarna ze glimlachte naar hem ook al zou hij voor de komende weken niet kunnen zien. 'Jou noem ik Fenghuang, Feng. Ja dat past wel bij jou Feng' zei de poes liefkozend naar haar eerste kitten waarna ze meteen hard mauwde door de volgende weeën die volgde voor de tweede kitten, opnieuw liep het vruchtvocht uit haar. Na enkele persweeën werd de tweede kitten geboren nog zo een mooie kat, een poesje deze keer. Meteen hield ze al van de kittens nu begon ze ook de tweede kitten schoon te likken. Katniss keek naar de buine tabby poes, 'Volgens mij is de naam Tiffany wel een perfecte naam voor jou.' Toen beide kittens schoon waren gelikt en ze zeker wist dat ze ademde duwde ze de Feng naar haar tepels.
~ is het wat |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 9:21 | |
| - Katniss schreef:
- ik win :3
5:34
De jonge poes perste hard toen de vacht van de eerste kitten te zien was een vreselijke mooie rode kater, als hij ouder was zou ze de poezen bij hem moeten weg slaan. het onmiddelijke moedergevoel vervulde haar leven, nu was ze gelukkig. Meteen likte de poes haar eerste jong schoon tot het zou gaan piepen waarna ze glimlachte naar hem ook al zou hij voor de komende weken niet kunnen zien. 'Jou noem ik Fenghuang, Feng. Ja dat past wel bij jou Feng' zei de poes liefkozend naar haar eerste kitten waarna ze meteen hard mauwde door de volgende weeën die volgde voor de tweede kitten, opnieuw liep het vruchtvocht uit haar. Na enkele persweeën werd de tweede kitten geboren nog zo een mooie kat, een poesje deze keer. Meteen hield ze al van de kittens nu begon ze ook de tweede kitten schoon te likken. Katniss keek naar de buine tabby poes, 'Volgens mij is de naam Tiffany wel een perfecte naam voor jou.' Toen beide kittens schoon waren gelikt en ze zeker wist dat ze ademde duwde ze de Feng naar haar tepels.
~ is het wat Gevecht 'zo vroeg mogelijk wakker worden' xD Mooie kader trouwens! |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 9:23 | |
| naja ik draai mij gewoon weer om had alleen last van mijn rug >< ja toch wel ga een kleine aanpassing maken Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 9:33 | |
| Leuke sheet Tessa ^.^
Goodmornin' |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 9:37 | |
| Goedemorgen wereld :3
Wie wil een topic met één van mijn accounts? |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 9:39 | |
| Je mag misschien m'n beste vriendin ziojn ... Bel me niet om negen uur wakker. >< |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 9:40 | |
| pfff je klinkt zoals gaby, |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 9:48 | |
| Good morining <3! |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 9:55 | |
| |
|
| |
Marieke 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 10:13 | |
| WHEE~ |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 10:22 | |
| - Colorkit* schreef:
WHEE~ Jij tekent zo mooi <3 Jij kan echt veel beter tekenen D: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 10:32 | |
| Oooh Marieke je gaat echt zo hard vooruit! <3
Goedemorgen trouwens! :3 |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 10:36 | |
| Mornin' everyone, eindelijk ff weer vrij van school<3 |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 10:41 | |
| I love Photoshop! Mag ik voor iemand een ava/os maken? c: Ik ben niet de beste maar ik heb daar gewoon zin in c: |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 10:41 | |
| *krakt vingers* Aan de slag met Cinnamons klusjes dan maar :') |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 9 mei 2013 - 10:54 | |
| |