Algemene Onzin Topic - Pagina 37

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:24

Well, ik had het eerst op een andere pc, maar die ging kapot. En op deze pc kon ik de goede download niet meer vinden en moest ik het met paint doen -.-

EDIT: @Tessa ja ik vind dat ook heel fijn, maar ik kon de code voor na 30 dagen niet vinden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingkit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:26

vind het gewoon een super programma :3

kan er in pixelen, DA'en La's maken manippen, blenden wat wil je nou nog meer :3
Kestrelwing
Member
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:28

Dyingkit schreef:
vind het gewoon een super programma :3

kan er in pixelen, DA'en La's maken manippen, blenden wat wil je nou nog meer :3
Ja idd xD
Vind het daarom ook zo jammer dat ik de code niet heb
Dyingkit
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:30

welke heb je ga ik vanmiddag even zoeken

wil je perse zonder lagen of liever met :3
Duskpaw2
Member
121
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw2
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:31

Ik heb ergens wel die code staan, weet alleen niet welke versie het is.
Riverdance
Member
Kiana
66
Actief

CAT'S PROFILE
Riverdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:32

Met welk programma kan je sheets maken? En mijn avatar voor Pantherfur ziet er trouwens niet zo denderend uit... Kan iemand nu wat uitleg geven over dat gedoe met die lettertype's te downloaden want ik heb het al af en op gezet maar ik kan ze niet gebruiken...
Duskpaw2
Member
121
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw2
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:36

Sheets kun je gewoon maken met Photoshop, daarna gebruik je een site of een code om er een sheet van te maken.

Voor die lettertypes, je download hem en opent de zip. Dan komt er een mapje met de naam van het font, deze open je, en dan open je het font nogmaals, waarna je op intalleer klikt. Dan staat hij ook in word en dingen. Dan photoshop opnieuw opstarten.

Als het goed is werkt het dan ^,^'
Kestrelwing
Member
Esmee
1926
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:36

Nouja, ik heb het verwijderd dus moet het opnieuw doen
Riverdance
Member
Kiana
66
Actief

CAT'S PROFILE
Riverdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:39

Duskpaw# Thanks! Gelukt c: Heel erg bedankt! Ik zal trouwens eerst zo nog wel wat oefenen voor ik aan sheets begin xD
Duskpaw2
Member
121
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw2
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:41

Haha, ik kan wel helpen anders? Niet dat ik nu zo goed ben, maar toch?
Wil je trouwens een sheet of een kader met plaatje hebben? Voor kader heb ik nog wel wat codes liggen namelijk. En ik heb die van Dusk, waarvan ik eigenlijk niet helemaal weet of het nu een kader of een sheet is...

Iemand die het weet?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:42

livestream.com/flaredance
Ik ga m'n kamer opruimen en daarna Alice Madness Returns spelen^-^ Mensen zijn alvast welkom in de chatbox te komen derpen, vind ik gezellig~ En de voorgaande keren was het immers ook gezellig^-^
Duskpaw2
Member
121
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw2
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:43

Ik heb geen livestream haha, maar kijk wel mee.
Duskpaw2
Member
121
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw2
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:45

Sorry voor dubbelpost, heb pauze, ben er straks wel weer.
Kestrelwing
Member
Esmee
1926
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:45

Weet iemand een leuk tekstje voor bij Kestrelwings nieuwe sigje?
Ik heb nu: I'm that ghost
Maar daar moet denk ik nog wat bij
Duskpaw2
Member
121
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw2
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:46

Misschien iets van, 'I'm that ghost, that ghost that scares you all night' ?
Riverdance
Member
Kiana
66
Actief

CAT'S PROFILE
Riverdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:50

Ik ben echt niet goed in Engels, maar je zou dit in het Engels kunnen vertalen (behalve jouw stukje): "I'm that ghost, dat spook uit je nachtmerrie's", in het Engels klinkt het vast stukken beter xD
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:51

I'm that ghost, that ghost from your nightmares
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:53

Dyingkit
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:55

Dusk
1. wats is rl naam
2 een sheet is iets in een plaatje en een kader is iets wat uitrekt naar mate je meet typt
Riverdance
Member
Kiana
66
Actief

CAT'S PROFILE
Riverdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimema 6 mei 2013 - 10:56

Duskpaw schreef:
Haha, ik kan wel helpen anders? Niet dat ik nu zo goed ben, maar toch?
Wil je trouwens een sheet of een kader met plaatje hebben? Voor kader heb ik nog wel wat codes liggen namelijk. En ik heb die van Dusk, waarvan ik eigenlijk niet helemaal weet of het nu een kader of een sheet is...

Iemand die het weet?

Dat is een sheet, weet ik van het topic met Twilightmoon c: En hoe kan je die tekst zo transparant maken? Je hoeft dat niet allemaal uit te leggen hoor, maar dat is gewoon leuk c: En als jij weet hoe je dat moet doen wil ik wel een plaatje maken voor een sheet en dat kan jij daar een kader/sheet van maken als je wilt c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: