|
|
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:00 | |
| - Vixenkit schreef:
- Bo@ Ik hoop dat 't niet verder weg voor mij dan Utrecht wordt x'D Ik mag namelijk niet verder weg.
Ergens vind ik het best eng... Al die nieuwe mensen ontmoeten. Ik hoop dat het de utrechse heuvelrug word c: Ik heb nog helemaal niemand van jullie ooit ontmoet, das pas eng x'D *oke, behalve Sas dan, zij en ik skypen té vaak xD* |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:01 | |
| - .Clearkit schreef:
- Vixenkit schreef:
- Bo@ Ik hoop dat 't niet verder weg voor mij dan Utrecht wordt x'D Ik mag namelijk niet verder weg.
Ergens vind ik het best eng... Al die nieuwe mensen ontmoeten. :') Ik ben waarschijnlijk aan het begin heel erg verlegen, áls ik ga~ Ik begin te twijfelen, omdat er ook weer nieuwe mensen zullen zijn enzo :3 Maarja, ik hoop sws dat er een Belg meegaat, want Cees begon met een Nederlands accent te praten, en dus was ik de enigste Belg zeg maar. xD |
|
| |
Danii 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:03 | |
| - Gravelkit schreef:
- .Clearkit schreef:
- Vixenkit schreef:
Ergens vind ik het best eng... Al die nieuwe mensen ontmoeten. :') Ik ben waarschijnlijk aan het begin heel erg verlegen, áls ik ga~ Ik begin te twijfelen, omdat er ook weer nieuwe mensen zullen zijn enzo :3 Maarja, ik hoop sws dat er een Belg meegaat, want Cees begon met een Nederlands accent te praten, en dus was ik de enigste Belg zeg maar. xD Maar belgische accenten zijn juist leuk? c: Vroeger skypte ik ook altijd met een paar vriendinnen uit België en dat was echt wel leuk xD |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:05 | |
| ja vind het ook het eerlijkste ligt in het midden van het land gezien de meeste hier nederlands zijn. zie het natuurlijk ook liefste in haarlem of amsterdam :3
ligt er aan wanneer maar ik hoop er bij deze wel bij te zijn. |
|
| |
Tanya 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:17 | |
| |
|
| |
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:22 | |
| - .Clearkit schreef:
- Gravelkit schreef:
- .Clearkit schreef:
- Vixenkit schreef:
Ergens vind ik het best eng... Al die nieuwe mensen ontmoeten. :') Ik ben waarschijnlijk aan het begin heel erg verlegen, áls ik ga~ Ik begin te twijfelen, omdat er ook weer nieuwe mensen zullen zijn enzo :3 Maarja, ik hoop sws dat er een Belg meegaat, want Cees begon met een Nederlands accent te praten, en dus was ik de enigste Belg zeg maar. xD Maar belgische accenten zijn juist leuk? c: Vroeger skypte ik ook altijd met een paar vriendinnen uit België en dat was echt wel leuk xD Mwah, mensen vinden ook dat ik vreemd praat, dus tja x'D Heeft gewoon een Babs accent |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| |
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:28 | |
| - Vixenkit schreef:
- .Clearkit schreef:
- Gravelkit schreef:
- .Clearkit schreef:
- Vixenkit schreef:
Ergens vind ik het best eng... Al die nieuwe mensen ontmoeten. :') Ik ben waarschijnlijk aan het begin heel erg verlegen, áls ik ga~ Ik begin te twijfelen, omdat er ook weer nieuwe mensen zullen zijn enzo :3 Maarja, ik hoop sws dat er een Belg meegaat, want Cees begon met een Nederlands accent te praten, en dus was ik de enigste Belg zeg maar. xD Maar belgische accenten zijn juist leuk? c: Vroeger skypte ik ook altijd met een paar vriendinnen uit België en dat was echt wel leuk xD Mwah, mensen vinden ook dat ik vreemd praat, dus tja x'D
Heeft gewoon een Babs accent De Babs accent is awesum <3 Je hebt gwn een vet coole stem Babs <3 I wish i had that voice c: |
|
| |
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:28 | |
| - Heartdestroyer schreef:
Gemaakt voor een fanfiction die een friend van me gaat schrijven Ergens ben ik er wel trots op (': -- Als je 1D haat hou het voor je, ik wordt namelijk echt depressief als ik haat zie. Ziet er goed uit dat bovenste, achter dat onderste zet ik vraagtekens xD (Waar komt dat ineens vandaan en waarom zou je daar depressief van worden?) |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:31 | |
| Ik ben maar weer eens begonnen met Runescape (ik weet alleen niet precies waarom x3) |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:31 | |
| Babs Well, as je zeg maar fan van ze bent zal je dat wel begrijpen (': Kan gwn niet tegen haat, dunno waarom c': |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:33 | |
| Lizle@ Ik kan niet tegen dat overmatige fan gedoe van sommige mensen, maar goed, we kunnen niet alles mee hebben in het leven x'D
---
Ik ga zo meteen Alice Madness Returns streamen, ga beginnen aan het tweede Chapter. Wil iemand meekijken?=w= |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:33 | |
| Heeft iemand een gratis kadercode voor me? |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:34 | |
| |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:35 | |
| - Strawberry schreef:
- Lizle@ Ik kan niet tegen dat overmatige fan gedoe van sommige mensen, maar goed, we kunnen niet alles mee hebben in het leven x'D
---
Ik ga zo meteen Alice Madness Returns streamen, ga beginnen aan het tweede Chapter. Wil iemand meekijken?=w= ME ME ME ME PICK ME |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:40 | |
| Heeft hier igg ervaring met paypal en weet of het veilig is om mee te betalen? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:41 | |
| - Dapplekit schreef:
- Strawberry schreef:
- Lizle@ Ik kan niet tegen dat overmatige fan gedoe van sommige mensen, maar goed, we kunnen niet alles mee hebben in het leven x'D
---
Ik ga zo meteen Alice Madness Returns streamen, ga beginnen aan het tweede Chapter. Wil iemand meekijken?=w= ME ME ME ME PICK ME Haha, ik start de stream zo op. Lizle@ Geen ervaring nee, maar wel heel veel mensen ermee zien betalen, dus het lijkt me veilig. |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:42 | |
| - Strawberry schreef:
---
Ik ga zo meteen Alice Madness Returns streamen, ga beginnen aan het tweede Chapter. Wil iemand meekijken?=w= Ik wil meekijken :3 Ik volg het als Pewdie het speelt en het ziet er best awesome uit :'D |
|
| |
Tanya 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:45 | |
| Meligness =D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 mei 2013 - 13:46 | |
| |