{search} pleegmama

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{search} pleegmama

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rowanflight
StarClan
{search} pleegmama JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: {search} pleegmama   {search} pleegmama Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 13:30

Miep don't kill me

maar iig hebben de kittens van BluestarxWhitestorm ook een pleegmama nodig. Gezien ze volgens het verhaal echt maar 2 of 3 weken ouder moeten zijn als de kits van FirexIce.

Dus iemand die wilt?

Dan kunnen wij kitties opzich wel overleggen wie we nemen al pleegmama denk ik x3

Tenzij Sanne en Joos hier bezwaar tegen hebben c;

Because we always have a choice
even when it feels like we don't.

Terug naar boven Ga naar beneden
Boneface
Member
{search} pleegmama DPKsfdL
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: {search} pleegmama   {search} pleegmama Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 13:50

Ik wil wel met Honeydrop, ik moet haar nog wat instellen, maar dan is ze klaar?

{search} pleegmama 2wd1z0k
One-eye
StarClan
Stijn
33
Actief

CAT'S PROFILE
One-eye
BerichtOnderwerp: Re: {search} pleegmama   {search} pleegmama Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:49

ik zou wel willen met One-eye.
One-eye is een elder van 120 moons. ze aardig maar soms een beetje prikkelbaar. voor meer informatie heb ik hier haar voorstel topic. http://warriorcats.bigforumpro.com/t11295-oneeye

{search} pleegmama 1zptu02
One-eye stuff:
Brokenecho
Member
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: {search} pleegmama   {search} pleegmama Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 18:54

Ik wil wel met Brokenecho ^^

{search} pleegmama 2hp2ihx
Jaytail
Member
{search} pleegmama 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: {search} pleegmama   {search} pleegmama Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 18:56

Ik wil wel met Whiteblossom, ze gaat alleen later dood door Timefall. But that doesn't matter right? c:

Sucks don't it?
{search} pleegmama Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Splashtail
Member
Daniëlle
60

CAT'S PROFILE
Splashtail
BerichtOnderwerp: Re: {search} pleegmama   {search} pleegmama Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 19:23

Ik bied Splashtail aan, ze heeft ook Sunpaw (van Cato) al opgevoed =]

-

{search} pleegmama 2dvqujk
Frostlake - Fawnpaw - Sparrowkit - Skippy - Splashtail - Sunlily - Bravesoul -
Leafstorm - Rushkit
Wolfsbane
Member
» Quinty «3 «
194
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfsbane
BerichtOnderwerp: Re: {search} pleegmama   {search} pleegmama Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 21:49

Naam: Quinty
Naam kat: Moonpool
Leeftijd: Staat nu nog op 13 manen, zal verhoogd worden naar 18 manen.
Karakter: Moonpool is een stille, dromerige, maar vriendelijke poes. Ze is zorgzaam voor kittens, maar is bang voor reacties van katten en kan erg schuw overkomen. Ze is onzeker over zichzelf en twijfelt daarom vaak of ze wel goed genoeg is voor Thunderclan. Het feit dat ze zwanger was, zorgde ervoor dat ze meer op zichzelf moest gaan staan omdat de kater haar in de steek liet. Toen de kittens vlak na de bevalling overleden, zorgde ervoor dat haar zelfvertrouwen weer een paar deuken opliep. Als Bluestar overleid, bied ze aan om voor haar kittens te zorgen, omdat ze niet wilt dat de kittens zonder moeder blijven zitten. Stiekem doet ze het ook omdat ze haar eigen kittens verloren was en ze graag kittens wilde hebben. Tevens zal ze proberen om Whitestorm een beetje met vier poten op de aarde te houden~
Extra: Ik heb er geen uiterlijk bij gezet, omdat ik die wss nog ga veranderen xD
Motivatie: Ja, ik ben Moonpool, happy? Ik heb hier lang en goed over nagedacht. Ik weet dat ik niet een van de actiefste mensen ben, met de simpele reden dat ik een doel nodig heb om actief te zijn en te kunnen blijven. Mijn examens komen eraan, en ik weet dat dat een punt is waardoor ik eventueel niet zou worden gekozen. Toch geef ik me hierbij op, omdat ik het geweldig zou vinden om te kunnen doen~

"When I was a young boy. My father took me into the city to see a marching band.
{search} pleegmama 2dufpu9
He said son when you grow up. Would you be the saviour of the broken.
The beaten and the damned?"

Dankje Babs<3:
Disturbingvoice
Dark forest
{search} pleegmama 7cGr7eu
Tha evil Mimstah~
235

CAT'S PROFILE
Disturbingvoice
BerichtOnderwerp: Re: {search} pleegmama   {search} pleegmama Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 13:35

Thanks voor alle aanmeldingen iedereen (:

Zijn er nog meer die willen anders kan ik gaan overleggen met de anderen van het nestje!
x

{search} pleegmama 7cGr7eu
I am the man who arranges the blocks. That continue to fall from up above. The food on your plate now belongs to the state.
A collective regime of peace and love. I have no choice in arranging the blocks. Under traitors rule, what they say goes.
The rule of the game is we all are the same. And my blocks must create unbroken rows. Long live Rushspirit! He loves you!
Sing these words, or you know what he’ll do...
Brokenecho
Member
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: {search} pleegmama   {search} pleegmama Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 19:52

Brokenecho schreef:
Ik wil wel met Brokenecho ^^

Forget me ^^

{search} pleegmama 2hp2ihx
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {search} pleegmama   {search} pleegmama Icon_minitime

{search} pleegmama
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum