=AG= Some accounts

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

=AG= Some accounts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kestrelwing
Member
=AG= Some accounts GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimema 29 apr 2013 - 17:59

Hoi,

Ik probeer het maar weer, en hoop dat ik iemand mijn accounts wilt ^^

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Grassdune
Niks mee gedaan, mag je alles aan veranderen.

Faewean
Brutaal BC poesje, heeft wel ouders en familie, maar die ben ik even vergeten. Alles mag je veranderen.

Softkit/rose
Een ondernemend TC katje. Ze houdt van vlinders, en doet geen vlieg kwaad. Mag je ook mee doen wat je wilt, heeft geen familie.

Sandkit
Sandkit is gek op verhaaltjes, vooral spannende vallen erg goed in de smaak. Ze is geboren in de RC, maar haar moeder stierf tijdens de bevalling en haar vader kwijnde weg van verdriet. Ze heeft nog een zusje, ben alleen de naam kwijt. Hel liefste niet te veel veranderen, het doet me al zo veel pijn dat ze weg gaat D: Ik zoek dus ook een ervaren RPGer hiervoor.

Snowberry
Met deze lieve poes heb ik ook nog niet zoveel gedaan. Ze komt uit de Shadowclan, en heeft nog geen familie. Je mag alles behalve de naam veranderen.

Roseheart
Tc poes, niks mee gedaan. Alles mag veranderd worden.

Cinderkit
Poesje uit de RC. Wat mij betreft mag je alles weer veranderen

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Later komt er miss. nog wat bij. Lijstje is niet nodig Wink

=AG= Some accounts PwEHdsS

Laatst aangepast door Kestrelwing op wo 1 mei 2013 - 11:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamwish
Member
=AG= Some accounts DPKsfdL
Esmee
117
Actief

CAT'S PROFILE
Dreamwish
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 9:34

Niemand?

=AG= Some accounts Vdpwgl
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 9:40

Hmm... Ik twijfel wat om Roseheart te nemen... De naam spreekt me aan en ik wil al lang een TC account maar ik heb al zo veel accounts... Ik laat je nog wel iets weten, kun je ze even 'reserveren' voor me?

Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
=AG= Some accounts Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Kestrelwing
Member
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 9:42

Oke, is goed ^^

Oakclaw
Member
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 11:20

Ik heb interesse in Softkit/rose en Cinderkit Smile
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 11:25

Oké, ik neem ze! Alles mag aan haar veranderd worden behalve Clan en naam hé?

Andere onderschriften:
Kestrelwing
Member
Esmee
1926
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 11:26

Ja, ik zal haar ww opsturen ^^

Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimewo 1 mei 2013 - 11:29

Stuur maar naar Twilightmoon hé c; Dat is handiger want ik ben eigenlijk met hem aan een post bezig xD

Andere onderschriften:
Kasumi
Member
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 10:12

Ik ben heb interesse in Faewean. Moet ik een voorbeeldpost sturen ofzoiets? ;3

=AG= Some accounts 1zh0286
Dreamwish
Member
Esmee
117
Actief

CAT'S PROFILE
Dreamwish
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 16:37

Een kleintje mag ^^

=AG= Some accounts Vdpwgl
Kestrelwing
Member
Esmee
1926
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimedi 7 mei 2013 - 20:15

Nieman meer?

spottednose
Member
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 7:27

Is softkit/rose nog vrij?
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 10:08

Ik zit nog te twijfelen of ik Softkit/rose over wil nemen, ik heb het nu al een beetje druk maar ik vind haar naam erg leuk Smile kan je nog even wachten met het weg geven van haar?

Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
Kestrelwing
Member
Esmee
1926
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimedo 9 mei 2013 - 14:41

Ze is nog vrij, en ik zal haar ook niet direct weg geven omdat ik het een leuk account vind

spottednose
Member
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitimedo 9 mei 2013 - 18:37

nee daarom wil ik haar ook niet ik wil haar omdat ze me er een leuk katje uitziet en ik wil heeel graag met haar posten :Dze doet me denken aan mijn eigen katje die speelt ook met vlinders en doet ook de andere dieren niets :p
ltmr heb al te veel acc ^^

=AG= Some accounts 15x0bns

stuff c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: =AG= Some accounts   =AG= Some accounts Icon_minitime

=AG= Some accounts
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-