|
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: =AG= Some accounts ma 29 apr 2013 - 17:59 | |
| Hoi, Ik probeer het maar weer, en hoop dat ik iemand mijn accounts wilt ^^ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- GrassduneNiks mee gedaan, mag je alles aan veranderen. Faewean
Brutaal BC poesje, heeft wel ouders en familie, maar die ben ik even vergeten. Alles mag je veranderen. Softkit/roseEen ondernemend TC katje. Ze houdt van vlinders, en doet geen vlieg kwaad. Mag je ook mee doen wat je wilt, heeft geen familie. SandkitSandkit is gek op verhaaltjes, vooral spannende vallen erg goed in de smaak. Ze is geboren in de RC, maar haar moeder stierf tijdens de bevalling en haar vader kwijnde weg van verdriet. Ze heeft nog een zusje, ben alleen de naam kwijt. Hel liefste niet te veel veranderen, het doet me al zo veel pijn dat ze weg gaat D: Ik zoek dus ook een ervaren RPGer hiervoor. SnowberryMet deze lieve poes heb ik ook nog niet zoveel gedaan. Ze komt uit de Shadowclan, en heeft nog geen familie. Je mag alles behalve de naam veranderen. Roseheart Tc poes, niks mee gedaan. Alles mag veranderd worden.Cinderkit Poesje uit de RC. Wat mij betreft mag je alles weer veranderen----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Later komt er miss. nog wat bij. Lijstje is niet nodig
Laatst aangepast door Kestrelwing op wo 1 mei 2013 - 11:46; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts wo 1 mei 2013 - 9:34 | |
| |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts wo 1 mei 2013 - 9:40 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts wo 1 mei 2013 - 9:42 | |
| |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts wo 1 mei 2013 - 11:20 | |
| Ik heb interesse in Softkit/rose en Cinderkit |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts wo 1 mei 2013 - 11:25 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts wo 1 mei 2013 - 11:26 | |
| Ja, ik zal haar ww opsturen ^^ |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts wo 1 mei 2013 - 11:29 | |
| |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts do 2 mei 2013 - 10:12 | |
| Ik ben heb interesse in Faewean. Moet ik een voorbeeldpost sturen ofzoiets? ;3 |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts do 2 mei 2013 - 16:37 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts di 7 mei 2013 - 20:15 | |
| |
|
| |
Kiana 229 Actief
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts wo 8 mei 2013 - 7:27 | |
| Is softkit/rose nog vrij? |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts wo 8 mei 2013 - 10:08 | |
| Ik zit nog te twijfelen of ik Softkit/rose over wil nemen, ik heb het nu al een beetje druk maar ik vind haar naam erg leuk kan je nog even wachten met het weg geven van haar? Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts do 9 mei 2013 - 14:41 | |
| Ze is nog vrij, en ik zal haar ook niet direct weg geven omdat ik het een leuk account vind |
|
| |
Kiana 229 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: =AG= Some accounts | |
| |
|
| |
|