{GZ} Terrible Times

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{GZ} Terrible Times

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deathkit
Member
{GZ} Terrible Times DPKsfdL
~Lynn Harries
40

CAT'S PROFILE
Deathkit
BerichtOnderwerp: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 14:15

Hallo en welkom in dit searchtopic. Ik heb een klein verhaallijntje voor Death bedacht, waar ik een aantal katten voor nodig heb.

Deathkit heeft de leeftijd om Apprentice te worden bereikt en krijgt binnenkort zijn rang. Hij is al vrij groot en massief voor een kater van zijn leeftijd, maar daar trekt hij zich niks van aan. Hij is blij dat hij binnenkort Apprentice word en erg enthousiast, er is dus nog niks aan de hand, maar dan gebeurt er een ramp. Het SkyClan kamp gaat in vlammen op en hij ziet om zich heen vele vrienden sterven, hijzelf komt ook bijna om. Hij raakt zijn familie kwijt en zwerft dagen erna nog rond in het zwarte SkyClan gebied. Hij is er kapot van en wil niks meer met andere katten te maken hebben, tot hij iemand tegen komt. Het is een aardige poes, die hem het advies geeft zich aan te sluiten bij de Elite. Hij had nog nooit iets van de Elite gehoord, de poes maakt hem dus wijs dat de Elite het best en het sterkste is, dat hij daar het veiligste is. Hij gaat met de poes mee, maar word door haar verraden. De Elite is dus een Clan vol moordenaars. Het is echter te laat, hij is opgeleid tot een van hen. Hij vind het niet erg, hij haat StarClan vanwege de ramp in SkyClan. Met alle moorden die hij op Clankatten pleegt, wreekt hij een Clangenoot...

Nu zoek ik:
-De poes (Even oud als hijzelf, worden later moordpartners.)
-Een aantal vrienden. (Die hem vrijwel meteen mogen.)
-Bo (Voor Summernight.)

-Lyan

{GZ} Terrible Times 10xdmjc

Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Hate
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 16:19

Het lijkt me een leuk verhaallijntje om aan mee te doen (:
Dus ik bied mijn BloodClan kat aan. Het nadeel is alleen dat het een kater is. Ik hoop dat je dat ook goed vindt, en anders kan hij een vriend zijn Razz

~Catje

{GZ} Terrible Times EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Deathkit
Member
~Lynn Harries
40

CAT'S PROFILE
Deathkit
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 16:43

De vrienden zullen sowieso samen moorden plegen enz.

Hate kan zijn beste vriend zijn? c:

{GZ} Terrible Times 10xdmjc

Hate
Member
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Hate
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 16:50

Ik vind het goed hoor Razz
Maar Hate wantrouwt iedereen, vooral leerlingen die uit de SkyClan. Is het goed dat hij eerst nog wat moeilijk doet? ^^

{GZ} Terrible Times EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Stormfur
Member
> Lyan
160
Actief

CAT'S PROFILE
Stormfur
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 17:36

Dat is geen probleem c:

{GZ} Terrible Times Efpczm
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 20:25

Ik wil Wiebe aanmelden als vriend. Hij is momenteel begin apprentice leeftijd maar voelt zich ook helemaal niet thuis in de Bloodclan. Hij is lief, aardig, altijd opgewekt,... Vanaf hij gaat trainen komt hij helemaal los en ziet hij in hoe leuk het is om te jagen en te vechten. Hij maakt ook heel snel vrienden als ze geen kwaad karakter hebben. Ik vind de karaktjes dus wel bij elkaar passen c:

{GZ} Terrible Times 6icvux
Tiffany
Member
164
Actief

CAT'S PROFILE
Tiffany
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 20:28

Ikbied Shiva asn :] als de poes dus.
Ze is,zeven moons. xd

{GZ} Terrible Times 34hfb88
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 20:46

Eeeh, Lyan. Je weet dat binnenkort de GEHELE gezin van Summernight naar de BloodClan gaat, right? Dat had ik al heel lang vaststaan en ik wou er morgen een topic voor aanmaken en aan Gabs nog iets vragen ;3 Het stond ookal in het topic waar ik de kitties zocht ^^...
Timidkit
Member
13
Actief

CAT'S PROFILE
Timidkit
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 21:26

Duhh, daarom had ik jou nodig xD
Maar Deathkit weet dat dan niet, die denkt dan dat hij zijn familie kwijt is. We bespreken het nog wel via Skype, okay?

@Hiddendance: Oké, maar Deathkit krijgt later wel een slechte kant, hè? Misschien kunnen we daar iets omheen maken c:

{GZ} Terrible Times 28cg46o

Guidetti
Member
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 21:43

@Lyan; Ahaa xD Is goee ~

{GZ} Terrible Times Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Tiffany
Member
164
Actief

CAT'S PROFILE
Tiffany
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 22:29

Oowh wait, is het erg als ze een moon ouder is.

{GZ} Terrible Times 34hfb88
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimema 29 apr 2013 - 9:21

(Ook Hiddendance) Wiebe krijgt zijn slechte kant wanneer hij gaat trainen snap je? c; Dan ontdekt hij pas hoe leuk hij al dat vechten, jagen en na een tijdje zelfs moorden vind. Dan zouden ze dus in het begin dus vriendschap creëren door hun zachte kant en dan zou hun vriendschap groeien zodat ze nadien samen gaan vechten tegen anderen etc. Begrijp je wat ik bedoel? c:

Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
{GZ} Terrible Times Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Timidkit
Member
13
Actief

CAT'S PROFILE
Timidkit
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitimema 29 apr 2013 - 11:41

Ja, ik snap het. Klinkt goed c:

@Tiffany: Nee, dat is niet zo erg xD

{GZ} Terrible Times 28cg46o

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Terrible Times   {GZ} Terrible Times Icon_minitime

{GZ} Terrible Times
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-