|
94 Actief
| |
| Onderwerp: Aanmeldingen DiamondClan vr 26 apr 2013 - 20:55 | |
| Hi hopelijk toekomstige DiamondClanner! De DiamondClan is een Clan die leeft in een leegstaande mijn waar vroeger naar diamanten werd gezocht. De meesten van hen hebben blauwe ogen. Ze hebben elks verschillende karakters en verschillen veel van elkaar op dat gebied. Meld je dus nu aan als je bij deze super coole FanClan wilt horen! - Spoiler:
-Leader
*Onestar
-Deputy
-Medicine Cat *Shyheart
-Medicine Cat Apprentice
-Warriors *Hungerleap *Whitemuzzle
*Bloodclaw
-Apprentices
-Kittens
*Littlekit *Firekit
-Queens
*Roseleap
Je kan je dus aanmelden voor Medicine Cat, Medicine Cat Apprentice, Warrior, Apprentice, Kitten en Queen. Dat doe je met volgend lijstje: - Code:
-
[b]Cat's Name;[/b] [b]Parents;[/b] [b]Bro's en Sis';[/b] [b]Gender;[/b] [b]Age;[/b] [b]Rang;[/b] [b]Cat's Personality;[/b] [b]Pic;[/b] [b]Real Name;[/b] Ikzelf zal waarschijnlijk Leader spelen, Deputy word nadien gekozen. Hopelijk meld je je aan! Veel plezier iedereen, hier in de DiamondClan! Mvg. Liese
Laatst aangepast door Wiebe op di 14 mei 2013 - 15:14; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan za 27 apr 2013 - 17:43 | |
| Cat's Name; Hungerleap, Hungerstar (?) Gender She-cat/Female Age; 17 moons Parents; Summerstorm (female) & Hunterpelt (male) {x_x} Slibings; No Rang; Warrior, Deputy (?) Cat's Personality; Wijs, rusteloos, bekwaamheid met jagen, snelheid en vechten, speels. Pic; klik hierReal Name; Lilith & Cat's Name; Littlekit Gender; Male/Tom-cat Age; 2 moons Parents; Mouseleap (female) & Whiteclaw (male) {x_x} Slibings; Lost... Rang; kitten (later Med-Cat apprentice (?) ^^) Cat's Personality; Speels, bekwaamheid in drinken en spelen Pic; klik hierReal Name; Lilith
Laatst aangepast door Smellpaw op di 30 apr 2013 - 18:11; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan ma 29 apr 2013 - 9:43 | |
| Okay, geaccepteerd! Littlekit mag later Med-Cat Apprentice worden, Hungerleap als deputy, daar denk ik nog over na c; |
|
| |
94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan ma 29 apr 2013 - 14:38 | |
| Cat's Name; Onestar Parents; Diamondflower & Shystone - die Bro's en Sis'; Littletulipe - die Gender; Female Age; 20 moons Rang; Leader Cat's Personality; Loyaal - Wijs - Zorgzaam - Zelfbewust - Verstandig - Goed leider - Dapper Pic; http://browse.deviantart.com/art/Sonya-131713362Real Name; Liese Extra; (Deze heb ik er even zelf bijgezet) Onestars' naam is afkomstig van Oneeye omdat ze een oog is verloren bij een gevecht. Cat's Name; Whitemuzzle Parents; Rosenose & Largeear - die Bro's en Sis'; Alone... Gender; Male Age; 17,5 moons Rang; Warrior Cat's Personality; Gemeen - Sociaal - Dapper - Charmeur Pic; http://browse.deviantart.com/art/prince-of-Maine-I-60961498Real Name; Liese Extra; / |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan za 4 mei 2013 - 9:50 | |
| Cat's Name; Shyheart Parents; Die Bro's en Sis'; Die Gender; Female Age; 10 moons Rang; Medicine Cat? Cat's Personality; Behulpzaam, vriendelijk, niet echt sociaal, vaak schuw Pic; http://pysgxs.com/white-shy-catReal Name; Cat |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan zo 5 mei 2013 - 21:59 | |
| Accepted
Wilt er nog iemand aanmelden? Woensdag wil ik graag beginnen aan het topic voor de DiamondClan, nadien kunnen er natuurlijk nog aanmeldingen komen maar ik zou graag met wat meer katten starten...
|
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan ma 6 mei 2013 - 8:43 | |
| |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan ma 6 mei 2013 - 20:27 | |
| zou ik er nog eentje mogen? Cat's Name; Firekit > Firepaw > Firefur Parents; Daymoon (lost/Male) & Bloomclaw (die/Female) Bro's en Sis'; Sparrowkit (die/Male), Blackkit (die/Male), Coatkit (lost/Male) & Cinderkit (die/Female) Gender; Female/She-cat Age; 3,5 moons Rang; Kit Cat's Personality; Lief en slordig. Pic; klik hierReal Name; Lilith |
|
| |
Angie 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan ma 6 mei 2013 - 21:21 | |
| Cat's Name; BloodClaw Parents; ?? Bro's en Sis'; ?? Gender; Female Age; 20 moons Rang; deputy/queen/warrior Cat's Personality; ze is lief en aardig maar houdt ontzettend veel van vechten, en wilt NIET tegen haar vechten! Pic; -- Real Name; Angie |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan di 7 mei 2013 - 20:58 | |
| Okay, allemaal Accepted. Ik ga morgen het lijstje met katten aanpassen en dan zal ik ook het topic starten aangezien we al wel met een aantal katten zijn c: |
|
| |
94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan di 14 mei 2013 - 16:26 | |
| |
|
| |
Cynthia 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan di 25 jun 2013 - 11:55 | |
| Cat's Name; Applenose Parents; onbekend Bro's en Sis'; onbekend Gender; poes Age; 15 moons Rang; warrior, queen (?) Cat's Personality; Ze weet niet wie haar familie is, waardoor ze vaak erg onzeker is. Verder is ze vriendelijk maar heel lichtgeraakt. Ze zal niet snel op iemand toestappen, maar als iemand haar aanspreekt is ze meestal vriendelijk. Als je haar vertrouwen gewonnen hebt, heb je er een vriendin voor het leven bij. Doordat ze lichtgeraakt is, maakt ze snel ruzie, maar ze is snel weer afgekoeld. Pic; Zie avatar/onderschrift :3 Real Name; Sarah |
|
| |
victor 24
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan zo 7 jul 2013 - 10:58 | |
| Ik wil de Diamondclan Joinen Cat's Name; Darkpaw Parents; Brambleclaw and Kwickpaw Bro's en Sis'; / Gender; Katertje Age; 6 Moons Rang; apprentice Cat's Personality; Dapper, Romantisch, Lief, Dom, Sterk Hij is heel moedig, en zal alles doen voor zijn vrienden en vooral 1 speciaal poesje. hij is vriendelijk en wil altijd helpen, maar het nadeel is dat hij niet slim kan denken, waardoor sommige katten hem haten in de clan. Hij is heel sterk waardoor er Jaloezie komt, als hij een goede mentor krijgt zal hij prima kunnen trainen, vooral met zijn beste vriendje (zelf uitgevonden) Goldpaw Pic; Real Name; Victor |
|
| |
victor 24
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan zo 7 jul 2013 - 14:44 | |
| |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan ma 15 jul 2013 - 14:08 | |
| |
|
| |
Carmen Lith 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan do 18 jul 2013 - 1:14 | |
| Cat's Name; Spikykit, Spikypaw en Spikyfur. Parents; Misschien wilt iemand mijn moeder zijn tenminste mrr anders is die wel gestorven Bro's en Sis'; Ja als iemand dat wil maar ander gwn nie dus Gender; Female Age; 4 manen Rang; kitteeeeeeen en misschien later zo een queen die heel queenerig is Cat's Personality; Heel erg liefdevol, word snel populair en heeft voor iedere warrior een goed woordje over, waardoor zelfs de donkerste krijgers haar lief en aardig vinden. Veel geduld maar wel snel bang en terughoudend in gevaarlijke situaties. Wil soms wel de medicine cat helpen maar wil het niet worden omdat ze niet tegen bloed kan. Pic; Heb ik niet, maar grijze vacht en blauwe ogen. Ze heet Spiky omdat haar vacht heel prikkelig eruit ziet, maar zo totaal niet is van binnen. Real Name; Carmen
Ow ja, als haar ouders niet meer leven kan ze een beetje verdrietig zijn enzo, en dan hebben de leerlingen ook wat taakjes te doen. En ik zag niet veel kittens in de clan volgens mij of ik had toch iedereen moeten lezen dus dacht das wel iets vrr mij. Ben wel heel nieuw op deze site maar kdenk dat ik alles wel snap!!!
Laatst aangepast door Goldentail op di 15 okt 2013 - 21:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan do 8 aug 2013 - 0:44 | |
| Als de clan nog actief is wil ik wel een medicine cat apprentice ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Aanmeldingen DiamondClan | |
| |
|
| |