|
|
Laurierblad 86 Actief
| |
| Onderwerp: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 12:00 | |
| naja voor de eerste keer ga ik acc weg doen maar omdat ik daar echt helemaal uit de spirit ben ik hoop echt op een goed thuis:
leopardpaw*[Shadowclan]: Ze was een barby pop met haar karakter ik doe er niks meer mee dus goodbye mijn eerste acc die ik ook weg doe. [je mag alles veranderen]
Shadow[bloodclan]: een sireuze kater en aardig hij hielp en was altijd zich zelf. ik ga je ook missen shadow [mag alles aan verandert worden]
Cyclone[bloodclanner]: een plaag kater een kater die van altijd plagen houd maar vaak ook sireus, ik ga al mijn acc missen :'[ mag ook alles aan verandert worden]':
Sparkfur[tuderclanner]: een kater die soms vaak steekjes krijgt in slechte gedachten [mag alles aan verandert worden]
Shaymin[bloodclanner]: een bloodclan poes die een beetje vaag en raar is. goodbye for here too :'[
leafblade[windclan]: goodbye my kater, hij is aardig en trouw en lief....
rouge[bloodclan]: goodbye my kitty i going mis you :'[
Leonardo[bloodclan]: hij is een leider tipe ik ga hem heel erg missen i love to write met hem maar ik ga hem toch weg doen. :'[ hier mag je alles aan veranderen
Maria[kittypet]: ze is lief vaag en schattig snel depresief. ik ga je ook missen maria. alles aan mag verandert worden.
er komen mischien nog meer bij... acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin - Spoiler:
Laatst aangepast door Marik op wo 24 apr 2013 - 17:28; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 13:05 | |
| Jammer dat je zoveel acc weg doet :c ik leef met je mee meis<3
Maar, ik heb eigenlijk wel intresse in Noblepaw? Ik vind haar heel leuk :-) |
|
| |
Laurierblad 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 13:30 | |
| oké je mag haar, ik linkje de ww, geef haar een goed huisje ^6 daag acc noble... acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin - Spoiler:
|
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 13:37 | |
| ALSJE ALSJE ALSJEBLIEFT HOU ANGEL WANT ZE IS VAN JOU Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
Laurierblad 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 13:40 | |
| nee sorry ik heb hier veel moeite mee maar het gaat niet ik kan geen berigten met haar posten het lukt gewoon niet meer :'[ acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin - Spoiler:
|
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 13:44 | |
| Nou, nu worst Thunderpaw moederloos Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
Laurierblad 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 13:49 | |
| niet moederloos waarscheinlijk... want skytail komt niet online de kits komen niet meer online [bijna niet] dus wat heeft het dan voor zin :'[ en als je het zo graag wilt dan kunnen we nog 3 topicjes doen met de kits zonder skytail en dat angel in de laaste dood gaat :'[ maar ik vind het wel zo eerlijk als skytail ook meedoet... dus geef ik haar maar weg :'[ acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin - Spoiler:
|
|
| |
Laurierblad 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 14:32 | |
| sorry voor de dubble post maar echt niemand een acc? acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin - Spoiler:
|
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| |
| |
Laurierblad 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 14:46 | |
| jaa...um.... ik gaf haar al weg oeps sorry maar ze is bij een goed thuis ga maar veder met het verhaalijntje met tanya......... acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin - Spoiler:
|
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 15:36 | |
| ik wil graag Angelwing van je over nemen. ik vind het een leuk account en ze is erg schattig :3 |
|
| |
Laurierblad 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 16:55 | |
| ik stuur de ww naar je toe ^^ acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin - Spoiler:
|
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 17:15 | |
| Ik wil Cyndereyes en Blaze graag overnemen ^^ Als ik er maar een mag Blaze plz Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire
Laatst aangepast door Wishkit op wo 24 apr 2013 - 17:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss C. 125 Actief
| |
| |
| |
Laurierblad 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 17:17 | |
| breeze: oké ^^ wishkit: ik zal de ww door sturen naar je pm acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin - Spoiler:
|
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 17:18 | |
| Sorry, ik heb het bericht een beetje aangepast... Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
Laurierblad 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 17:24 | |
| ik heb ze allenbij de ww door gestuurt acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin - Spoiler:
|
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 17:33 | |
| Oké Laura, dit is best wel een schok voor mij D= Ga je Rouge echt wegdoen? Ik dacht dat wij een verhaallijntje met haar en Treeleaf wouden doen... En als het echt moet, mag ik meebeslissen met Leafblade omdat hij Trees broer is?
@Stijn, wil je een goede moeder voor Daykit* zijn? ^^ |
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] wo 24 apr 2013 - 20:19 | |
| - Hollowstreak schreef:
- Mogen ik, Joos en Cato a.u.b meebeslissen over Noblepaw? I mean, aangezien ze die hele verhaallijn met ons zou krijgen en wij haar fam zijn.. :\
owh... Als je het niet goed vind mag Laura hem wel terug hoor D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: goodbye acc [ag] | |
| |
|
| |
|