Welcome to the family (aangeboden)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dreamheart
StarClan
Welcome to the family (aangeboden) 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Welcome to the family (aangeboden)   Welcome to the family (aangeboden) Icon_minitimedi 23 apr 2013 - 22:30

Jaja daar zijn we weer. Ik was weer leuk aan de stamboom aan het werken en bedacht me iets. Er zijn wel heel veel ghostplayers het zou zonde zijn om nieuwere leden niet de kans te geven mee te werken. Dus ik heb even alle ghostplayers van wie ik denk dat het wel kan op een rijtje gezet. De unknowns kunnen bestaande karakters zijn, degene met namen wel nieuwe karakters graag. Nu is de WC stamboom eentje die altijd veranderd dus als jij denkt dat jouw kat ergens bijhoort stuur me dan even een pm dan controleer ik het. Ook kun je mij je email sturen (dit kan ook random mensen zijn die willen kijken, ik zet de meeste dan gewoon even bij een random accountje) want jammergenoeg zijn de privacy instellingen niet te veranderen. Maar goed, hier zijn alle karakters waar je aanspraak op maakt. Als er andere zijn van de stamboom met ghostplayers in hun familie die deze openstellen stuur me even een pm zodat ik alles op orde houd.

Danku (:
(onthoud wel, we gaan overleggen of je dit karakter wel mag dus niet denken ik vraag aan en mag meteen.)

xoxo

Vader Hollystar, wat er met hem is gebeurd is onbekend
    Vader van Shiverkit wat er met hem gebeurd is is onbekend
    Moeder van Bloodsmasher, Angelvoice, Kittyheart & Twilightsparkle, wat er met haar is gebeurd is onbekend
    Vader van Bloodsmasher, Kittyheart & Twilightsparkle lot onbekend
    Moeder/Vader Disturbingvoice, Thistleheart, Reassuringsoul
    Alerish(naam mag anders) vader Butterbell, Stripekit & Smogpaw
    Fernclaw, Snowwhite Oom en tante van Butterbell
    Unknown, moeder Otterpaw wat er met haar is gebeurd is niet bekend

Voor iedereen die het trouwens wil, de family tot nu toe is te vinden in dit topic: http://warriorcats.bigforumpro.com/t11163-this-family-of-ours#276101

Laatst aangepast door Dreamheart op do 25 apr 2013 - 19:57; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
Welcome to the family (aangeboden) DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the family (aangeboden)   Welcome to the family (aangeboden) Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 15:53

De vader van Angelvoice is toch Phantom, tenminste dat was een keer afgesproken in een verhaallijn van haar. En aangezien Heart nog steeds geld als haar broer denk ik dat dat van Phantom ook nog geld? (:

EDIT; of bedoel je de niet biologische vader?
Jay Jay
Member
Welcome to the family (aangeboden) WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the family (aangeboden)   Welcome to the family (aangeboden) Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 15:58

Oeh ~ Lijkt me leuk om siblings voor Butter te hebben ^.^

25-05-1995 - 03-06-2013
Welcome to the family (aangeboden) 2qdu9sg
R.I.P Jay Jay :
Wishkit
Member
Ann, your grandma
208

CAT'S PROFILE
Wishkit
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the family (aangeboden)   Welcome to the family (aangeboden) Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 16:05

Dussss je mag je hier voor een char?

Welcome to the family (aangeboden) 2v2fs0n
Welcome to the family (aangeboden) Z5f6
Life's not fair, if they look at the outside.
Credits to Darkfire
Dreamheart
StarClan
Welcome to the family (aangeboden) 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the family (aangeboden)   Welcome to the family (aangeboden) Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 18:21

@Liz, o fuu was ook zo zal t snel veranderen hihi xD
@Bo, ok gelukkig maar hihi
@Wish, jup (:

I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the family (aangeboden)   Welcome to the family (aangeboden) Icon_minitimewo 24 apr 2013 - 19:18

ghehe vondt het wel vreemd x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the family (aangeboden)   Welcome to the family (aangeboden) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: