|
|
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 15:50 | |
| Stuur maar Pm aan Twilightmoon met het antwoord van de anderen. Dan hoef je niet steeds hier te kijken c; Ook voor mij is dat wat handiger c; Alvast bedankt! I've been Dancing on the River, the River into your blue eyes. |
|
| |
121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 15:54 | |
| Is goed. Leuk dat je het wilt doen! |
|
| |
tessa 61
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 15:58 | |
| |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 15:59 | |
| |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 17:02 | |
| Wishpawtje vindt het ook goed Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/ - My OTP <'33:
SHIPPIT <'3 *made by Eva*
|
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 17:27 | |
| |
|
| |
94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 18:26 | |
| (Ook Twilight en River) Dankje! Zou iemand van jullie dan een Pm kunnen sturen naar een van deze accountjes met een link of zo van een topic tussen jullie geviertjes dat ik een beetje mee ben met jullie verhalenlijn etc. Ik vind het een hele eer pleegvader te mogen spelen van alle vier de accounts en Twilightmoon zal zo goed mogelijk zijn best doen! c: Ik zal al mijn accounts in mijn os plaatsen en die onderstreept staan zijn het meest actief, ik zal ze er eens onder plaatsen... c: |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 18:41 | |
| En Oakclaw wil wel eens op ze passen ^^ Tante spelen of zo
|
|
| |
94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 18:54 | |
| Als zij dat goedkeuren, heb ik er niets op tegen! Hij heeft natuurlijk ook wel wat eigen tijd nodig en zou zijn poten hier wel goed aan vol hebben! Maar als de anderen, de opsteller en de pleeg-kits dit niet willen red hij het ook wel alleen c; Hun beslissing dus, maar het is maar dat jullie weten dat het mij niets uitmaakt. c; |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 19:07 | |
| Yay, van helemaal niets tot een grote familie! Ik vind het goed, hoor! |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 21:30 | |
| Jha idd al denk ik dat Camomilepelt wel groot genoeg is om op haar eigen poten te kunnen staan maar wat hulp voor op haar zusjes en broer (allemaal apprentice behalve Camomilepelt dan :3 viel me op) te passen is altijd handig ^.^ Ik denk dat ik de stamboom maar eens ga aanpassen (ik stuur de stamboom nog wel door en een voorstelling van Camomilepelt ook)
Of Twilightmoon mss vader? gewoon een voorstel, moet niet |
|
| |
tessa 61
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family vr 26 apr 2013 - 23:28 | |
| Yay, van gewoon een random kitten op een acc. Giveaway, naar mijn best lopende acc tot nu toe! All thanks to you guys <3 |
|
| |
121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family za 27 apr 2013 - 8:57 | |
| Haha, en ik maar denken dat dit topic niets zou opleveren xD
Nu, wat mij betreft ben je welkom Oakclaw.
Maar, naar de rest toe, misschien moeten we de verhaallijn iets aanpassen, nu we ook ineens een pleegvader en iets van een tante hebben? (Is maar een idee, aangezien jullie d verhaallijn op hebben gezet en ik er maar een beetje tussengedoken ben) |
|
| |
94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family za 27 apr 2013 - 9:04 | |
| Stel nu dat ik, Twilightmoon (nu even Wiebe), bro ben van Oakclaw? Dan is het echt pleegtante... c; En wat voor verhalenlijn is het nu eigenlijk? Hij heeft dan dus 4 pleegkit's (apprentice's) en een ondertussen al warrior hé? Maar zijn het echt broer en zusjes of zijn ze bij elkaar terecht gekomen omdat ze elk geen ouders meer hadden? En Twilightmoon had eerst ook geen familie, dit is dus opeens iets heel anders voor hem. Maar als ik nu eens een topic opstart waar ze elkaar zowat tegenkomen en waar hij aanbied voor hen te zorgen? |
|
| |
tessa 61
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family za 27 apr 2013 - 9:25 | |
| We zijn echt broer en zussen, maar onze vader verliet ons, en onze moeder ging dood(even kort samengevat). Ik vind het topic goed, maar kan wish of dusk dan als eerste reageren, en dat Corn zich er dan later in mengt? Hij is niet zo goed met zulke dingen. |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family za 27 apr 2013 - 9:37 | |
| Okay, is goed. En nu snap ik ook het bro en sis gedoe c; Als de anderen akkoord gaan begin ik aan het topic en voor mij is het in orde dat Cornkit er later tussen komt c: I've been Dancing on the River, the River into your blue eyes. |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family za 27 apr 2013 - 9:42 | |
| Euhm mag mijn Camomilepelt niet mee doen omdat ze al warrior is? Haar naam wordt niet gezegt in de verhaallijn. Dankje hoor het is niet omdat ze oudste is dat ze er niet meer bij hoort! |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family za 27 apr 2013 - 9:54 | |
| Euh, ze hoort er toch wel bij? En over welke verhalenlijn heb je 't nu? Gaat het over mij? Ik heb jouw Camomilepelt toch wel vernoemd? Ze mag zeker en vast meedoen, ze hoort toch ook bij de broers en zussen? I've been Dancing on the River, the River into your blue eyes. |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family za 27 apr 2013 - 9:59 | |
| Cornkit zei dat Wishpaw en Duskpaw al eerste reageren op het topic en dan Cornkit later omdat hij niet goed is met zulke dingen dus ik denk dan dat mijn Camomilepelt niet mag meedoen omdat haar naam niet word genoemt.... |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family za 27 apr 2013 - 10:20 | |
| Oh, zo bedoel je... Dat weet ik niet maar als het aan mij ligt doe je zeker mee I've been Dancing on the River, the River into your blue eyes. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Search]Parents/Family | |
| |
|
| |
|