We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
IK WIL EEN KITTEN. Heb ik net besloten. Misschien maak ik van Leviastiel wel een kitten en geef ik 'm een andere naam, totdat 'ie opgroeit en gek wordt door stemmetjes in z'n kop... Heb ik in elk geval nog tijd om naar plaatjes te zoeken 8D
Sparrowfeather
Elder
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
En nu maar hopen dat iemand op mijn topic reageert :]
Kon ik vandaag nou dat geboortetopic voor de kits van Dark en Dark maken?
Zal ik even nakijken ;D
oke C:!
Nog één dag, maar ik wil ook nog ff een nursey topicje okay en ik ga nog even op alle andere accounts posten dus dat komt dadelij, wil jij dan eve maken?
En nu maar hopen dat iemand op mijn topic reageert :]
Kon ik vandaag nou dat geboortetopic voor de kits van Dark en Dark maken?
Zal ik even nakijken ;D
oke C:!
Nog één dag, maar ik wil ook nog ff een nursey topicje okay en ik ga nog even op alle andere accounts posten dus dat komt dadelij, wil jij dan eve maken?
bedoel je een topic dat Darkie hoogzwanger is en met andere Darkie is C:?