|
|
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:17 | |
| - Jay Jay schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ik ben bang dat niemand zich gaat aanmelden voor mijn nestje D:
Omdat nu iedereen zich al voor die anderen aanmeldt en dan denkt van "Ach, dat zijn die maar." DERP. ;-; SOOF WRM HAD JE ME NOU EERGISTER NODIG ;3 Op MSN komen dan c: |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:18 | |
| - Shrewleap schreef:
Omdat nu iedereen zich al voor die anderen aanmeldt en dan denkt van "Ach, dat zijn die maar." DERP. ;-; Ik denk eerder dat als ik me zou aanmelden voor dat nestje, dat ik door mijn nooberigheid niet eens gekozen wordt D: |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:19 | |
| - Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
Omdat nu iedereen zich al voor die anderen aanmeldt en dan denkt van "Ach, dat zijn die maar." DERP. ;-; Ik denk eerder dat als ik me zou aanmelden voor dat nestje, dat ik door mijn nooberigheid niet eens gekozen wordt D: Hehe, we hebben ook maar één aanmelding in principe nodig x'D Niet dat ik mijn eigen kit ga spelen, want dat vind ik gewoon.. bleh o3o |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:20 | |
| @Soof, welk nestje?? @Q, omg! Tsja daar zou ik ook wel voor staken! Zitten der ook aardige tussen? Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT. ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:21 | |
| |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:21 | |
| - Shrewleap schreef:
- Hawk x Petal ^^'
NU MOET IK ME AANMELDEN<3 |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:23 | |
| - Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
- Hawk x Petal ^^'
NU MOET IK ME AANMELDEN<3 Floriske maakt het topic rond deze week, dus geduld, sweetie c: |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:23 | |
| - Shrewleap schreef:
- Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
- Hawk x Petal ^^'
NU MOET IK ME AANMELDEN<3 Floriske maakt het topic rond deze week, dus geduld, sweetie c: NOOOOOO VRIJDAG BEN IK EEN WEEK NAAR SICILIË :C STOUT! |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:24 | |
| - Shrewleap schreef:
- Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
- Hawk x Petal ^^'
NU MOET IK ME AANMELDEN<3 Floriske maakt het topic rond deze week, dus geduld, sweetie c: OMG MOET ME AANMELDEN D= AWESOME KOPPEL!!!!! @Q, wow, das echt vet balen, ga je ook staken? Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT. ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS |
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:25 | |
| ik ga me ook aanmelden voor het nestje [wie zouw er eigelijk zich daaraan niet aanmelden?] |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| |
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:27 | |
| - Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
- Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
- Hawk x Petal ^^'
NU MOET IK ME AANMELDEN<3 Floriske maakt het topic rond deze week, dus geduld, sweetie c:
NOOOOOO VRIJDAG BEN IK EEN WEEK NAAR SICILIË :C STOUT! Dan maak je je aanmelding nu alvast en als het topic er donderdagavond niet staat, stuur je een PM naar mij en post ik het? Zo aardig ben ik wel c;Mijn moeder gaat vrijdag naar Blijdorp en ik heb haar gesmeekt een Olli te kopen. Als je Olli niet kent, dan dan, ben je echt ';-;' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:28 | |
| - Shrewleap schreef:
- Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
- Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
- Hawk x Petal ^^'
NU MOET IK ME AANMELDEN<3 Floriske maakt het topic rond deze week, dus geduld, sweetie c:
NOOOOOO VRIJDAG BEN IK EEN WEEK NAAR SICILIË :C STOUT! Dan maak je je aanmelding nu alvast en als het topic er donderdagavond niet staat, stuur je een PM naar mij en post ik het?
Zo aardig ben ik wel c;
Mijn moeder gaat vrijdag naar Blijdorp en ik heb haar gesmeekt een Olli te kopen. Als je Olli niet kent, dan dan, ben je echt ';-;' OLLI!!!! Mijn moeder gaat er 1 voor me haken (A) Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT. ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:29 | |
| - Sparrowkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
- Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
- Hawk x Petal ^^'
NOOOOOO VRIJDAG BEN IK EEN WEEK NAAR SICILIË :C STOUT! Dan maak je je aanmelding nu alvast en als het topic er donderdagavond niet staat, stuur je een PM naar mij en post ik het?
Zo aardig ben ik wel c;
Mijn moeder gaat vrijdag naar Blijdorp en ik heb haar gesmeekt een Olli te kopen. Als je Olli niet kent, dan dan, ben je echt ';-;' OLLI!!!! Mijn moeder gaat er 1 voor me haken (A) Ze zijn wel elke keer uitverkocht en ik MOET er eentje hebben. |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:31 | |
| - Shrewleap schreef:
- Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
- Darkblood schreef:
- Shrewleap schreef:
- Hawk x Petal ^^'
Zo aardig ben ik wel c;
Mijn moeder gaat vrijdag naar Blijdorp en ik heb haar gesmeekt een Olli te kopen. Als je Olli niet kent, dan dan, ben je echt ';-;' *AAIT* braaf =D! |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 apr 2013 - 20:39 | |
| Ohhh, I am damn pissed off~ Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|