|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 ma 6 mei 2013 - 8:47 | |
| Zijn er nog mensen geïnteresseerd? |
|
| |
♥ I believe i can fly ~ ♥ 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 9:42 | |
| De aanmeldingen zijn gesloten! Ik geloof erin dat er niemand meer is die zich wil aanmelden en ik ga nu kiezen. Als je wel nog bezig was met iets, moet je mij zo snel mogelijk contacteren! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 10:23 | |
| Jullie hebben de keuze redelijk moeilijk voor mij gemaakt. Aangezien er soms wel een paar karakters waren die zo enorm op elkaar leken. Daarom heb ik geprobeerd zoveel mogelijk verschillende katten eruit te prikken, zodat het niet heel saai gaat worden met alleen maar 'angstige' kittens of juist alleen maar waaghalzen. Jullie mogen eventuele verhaallijn nog aan mij vertellen en ik zal kijken of we het goed uit kunnen werken tot iets. Maar nu, het belangrijkste. Degenen die ik gekozen heb zijn; - Zoia van Linn
- Pitwo van Quinty
- Sunny van Liese
- Smoke van Lianne
- Meral van Aimée
- Romeo van Juul
Ik vind het jammer dat ik niet iedereen kon kiezen, jullie aanmeldingen waren echt leuk en ik had het liefst iedereen de kans willen geven. Maar ik heb toch gekozen voor deze mensen, omdat ze op de een of andere manier er een beetje uitstaken. Het spijt me zeer voor de mensen die niet gekozen zijn, sorry <'3 Ik wil even melden dat het geboorte topic er zo snel mogelijk aankomt! De volgorde word daarin nog wel bekend gemaakt. EDIT: De volgorde is bekend; Smoke - Zoia - Meral - Romeo - Sunny - Pitwo Als je het hier niet mee eens bent, kun je me altijd pm'en. Het leek me zelf wel een goede volgorde als ik keek naar de bouw etc.
|
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 10:43 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 11:39 | |
| |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 12:44 | |
| Hier is mijn kleine schat dan c: Ik zal eerst nog snel een onderschrift maken voor haar en daarna zo snel mogelijk reageren op het geboortetopic c: |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 15:26 | |
| - Little schreef:
- De aanmeldingen zijn gesloten! Ik geloof erin dat er niemand meer is die zich wil aanmelden en ik ga nu kiezen. Als je wel nog bezig was met iets, moet je mij zo snel mogelijk contacteren!
Maar ik wou nog. Waarom mocht ik Meral niet afmaken? |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 15:34 | |
| - Boneface schreef:
- Little schreef:
- De aanmeldingen zijn gesloten! Ik geloof erin dat er niemand meer is die zich wil aanmelden en ik ga nu kiezen. Als je wel nog bezig was met iets, moet je mij zo snel mogelijk contacteren!
Maar ik wou nog. Waarom mocht ik Meral niet afmaken?
Maar ze is toch gekozen? Wat is daar dan erg aan? |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 15:47 | |
| Je mag haar nog steeds afmaken hoor c: Ze is wel al gekozen~ |
|
| |
» Quinty «3 « 194 Actief
| |
| |
| |
Juul. 98
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 17:25 | |
| YUSH. Super bedankt, Linn! En de rest gefeliciteerd! Ik ben blij dat Romeo's siblings ook van die geweldige karakters zijn. <3 And now I hope this song will reach your ears that solved all my darkest fears I once was blind, but now it's clear wherever I go, I know that you'll be near So I'll say I finally wrote your song at last, sorry that this one came out so sad Every tear I had was shed for the man that gave me a better sense.
|
|
| |
Lianne 4 Actief
| |
| |
| |
Juliet 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 17:53 | |
| Romeo meld zich ~ ''Years run by and I'm living with your shadow..'' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 19:52 | |
| Mensen, onthoud wel heel even dat dit nog jonge kittens zijn en dat ze niet bijvoorbeeld bij Fourtrees kunnen zijn etc. Dat kunnen ze eigenlijk pas wanneer ze 6 maanden oud zijn. Dus gelieve niet te ver weg gaan van Little's huis. Jullie mogen wel door de tuin lopen en daar katten ontmoeten en misschien iets verder gaan~ Little wil namelijk niet dat ze te ver weg gaan, aangezien Bloodclan zich aan de overkant van het huis bevind! -- Trouwens, als een van jullie zin heeft in een topic met z'n allen/velen dan mogen ze hier op reageren; http://warriorcats.bigforumpro.com/t11367-trying-to-walkOok de leeftijd mogen jullie voor nu alvast op 1 maan zetten. |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 19:58 | |
| -Kleine melding, ik ben van donderdag tot zondag weg-
|
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 di 7 mei 2013 - 20:05 | |
| |
Jeej, het setje van Sunny is eindelijk klaar. Nogmaals bedankt ~Tessa&Tanya~ Ik heb ook gereageerd op het geboorte topic en ik ben nu bezig met reageren op het topic van Zoia c: Ik ga zo meteen een voorsteltopic maken voor haar. c: Ze post echt zo fijn! Bedankt dat ik gekozen ben!
|
|
|
| |
| Onderwerp: Re: «3 Kittens Little «3 | |
| |
|
| |
|