|
| What's your problem then? {SILVERSTREAM} | |
| Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: What's your problem then? {SILVERSTREAM} vr 19 apr 2013 - 18:10 | |
| Gapend verliet de tabby het kamp, zijn ambere ogen twinkelden vrolijk. Weer was er een dag begonnen waarop hij vrolijk was wakker geworden. En hij wilde dit blije gevoel ook eens behouden totdat hij weer ging slapen. Elke dag kwam hij wel eens wat tegen dat zijn humeur wat indeukte. Niet erg, maar het zorgde er toch voor dat hij zonder glimlach terug het kamp in kwam. Deze dag besloot de kater te gaan jagen bij het hoger gelegen RiverClan gebied. Met grote, snelle passen begaf hij zich naar het gebied dat grensde aan WindClan territorium. Voorzichtig betrad hij het gebied en spitste direct zijn oren, maar voordat hij zelfs maar iets kon doen, rook hij een nieuwe RiverClan geur. »н α ω к ѕ c я є α м« |
| | | Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: What's your problem then? {SILVERSTREAM} vr 19 apr 2013 - 22:24 | |
| Een veldmuis schoot voor haar uit, en Silverstream zette meteen een achtervolging in. Silverstream was snel voor de normale Riverclan kat. Ze was vrij slank gebouwd, ze had een lenige bouw, en stond lang op haar poten, wat haar niet groot maakte, maar toch. Silverstream zette af met haar achterpoten en lande met een mooie boog op de veldmuis neer. Ze beet het dier dood, en met de veldmuis in haar bek liep ze verder. Een warrior, Hawkscream, kwam haar gezichtsveld binnen. Misschien had hij zin om met haar mee te jagen. Ze kon het altijd vragen, daar was niks mis mee. Ze liep op Hawkscream af, en keek hem aan met haar diep blauwe ogen. Ze liet haar veldmuis vallen, en begon toen te spreken; "hé, Hawkscream," begroette ze hem. "Heb je zin om met mij mee te jagen?" Stelde ze voor.
|
| | | Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: What's your problem then? {SILVERSTREAM} za 20 apr 2013 - 15:00 | |
| Toen de kater zich had omgedraaid zag hij Silverstream, een andere RiverClan Warrior, naar hem toe lopen. "Hé, Hawkscream," Hawkscream knikte naar de poes, maar zei niets, omdat hij al verwachtte dat ze nog iets zou zeggen. Een begroeting kwam meestal niet alleen. "Heb je zin om met mij mee te jagen?" Dat voorstel klonk eigenlijk wel interessant. "Sure," Zei hij en kreeg meteen een speelse glinstering in zijn ogen. "Misschien krijgen we wel de kans een overgelopen konijn te vangen, dat zou echt mooi zijn." Als een speelse kitten rende hij alvast wat vooruit, maar stopte toen, om vervolgens nog even om te kijken naar Silverstream. Hopelijk kon ze wel tegen als die speelsheid. »н α ω к ѕ c я є α м« |
| | | Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: What's your problem then? {SILVERSTREAM} zo 21 apr 2013 - 12:26 | |
| Silverstream keek de warrior aan met haar warme, heldere, diepe blauwe ogen. Een mooie stralende glimlach stond op haar lippen geplakt. "Sure," antwoordde de warrior op haar vraag of hij mee wou jagen. Haar glimlach werd breder. "Leuk!" Antwoordde ze gevolgd door een lach. Ze begon een gat te graven, en duwde haar veldmuis daar in. "Die pak ik wel weer op onze terug weg," murmelde ze tegen zich zelf. "Misschien krijgen we wel de kans een overgelopen konijn te vangen, dat zou echt mooi zijn." Silverstream keek op, en knikte naar Hawkscream met een brede stralende glimlach op haar gezicht. Silverstream liet een lach horen toen Hawkscream er vandoor rende als een dolle kitten. Silverstream volgde hem al snel. Toen Hawkscream om keek om te zien of zij wel volgde, raasde Silverstream langs hem heen. "Kom dan!" Riep ze vrolijk naar Hawkscream. Silverstream stopte met rennen toen er een grijze konijn in haar beeld veld terecht kwam. Ze zwaaide met haar staart als teken dat ze een konijn gevonden had.
|
| | | Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: What's your problem then? {SILVERSTREAM} zo 21 apr 2013 - 16:40 | |
| "Leuk!" Vervolgens begroef de poes haar eerdere vangst. Daarna knikte de poes en keek hem met een grote glimlach aan. Ze had er blijkbaar zin in. Well, hij ook. Maar voordat hij ook maar iets kon zeggen, had de poes hem al ingehaald. "Kom dan!" Klonk haar stem vrolijk en Hawkscream deed snel een paar passen naar voren zodat de afstand tussen de twee niet zo heel groot was. Maar net toen hij een laatste sprint wilde in zetten zag hij uit een teken van Silverstream dat ze de gewenste prooi al had gevonden. Meteen zakte de kater in een wat serieuzere houding en zag hij direct het grijze konijn. Aangezien de twee zich niet konden verschuilen, moesten ze het misschien op de sprintmanier doen. Door met zo mijn mogelijk geluid naar de poes te sluipen bereikte hij Silverstream. "Ik denk dat we er achteraan moeten." Fluisterde hij, je weet maar nooit, misschien kon het konijn hen wel horen. »н α ω к ѕ c я є α м« |
| | | Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: What's your problem then? {SILVERSTREAM} zo 21 apr 2013 - 17:33 | |
| Silverstream zwaaide met haar staart als teken dat ze hun gewenste prooi gevonden hadden. Een vrij groot grijs konijn huppelde door het gras. Silverstream wierp een korte blik over haar schouder en zag dat Hawkscream al op haar af sloop. "Ik denk dat we er achteraan moeten." Silverstream knikte instemmend. "Inderdaad, het lijkt mij het slimst om het konijn in te sluiten, als 't ware," sprak ze. "Ik ga er achteraan van rechts, hij van links, oké?" Stelde ze voor terwijl ze Hawkscream aan keek. Die tactiek had ze van haar mentor geleerd, een hele fijne tactiek om een konijn te vangen. Konijnen waren snelle dieren, en negen van de tien keer moest je er achteraan rennen om het dier te vangen, dat was ook de reden waarom konijn geliefder was bij Windclan, dan bij de andere clans. Maar Silverstream had een lenige bou, geschikt voor het snelle werk, en het zwemmen natuurlijk.
|
| | | Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: What's your problem then? {SILVERSTREAM} zo 21 apr 2013 - 21:21 | |
| "Inderdaad, het lijkt mij het slimst om het konijn in te sluiten, als 't ware," Zei de poes en knikte op zijn voorstel. Goed. Ze waren het tenminste eens met elkaar. "Ik ga er achteraan van rechts, jij van links, oké?" Met een glimlach knikte Hawkscream dit keer en bekeek het grijze konijn. Het zou niet makkelijk worden, maar beide katten hadden geen breed lijf. Dus zou de snelheid op zich wel aan hun kant moeten staan. Last van veel luchtweerstand zou misschien de enige tegenslag kunnen zijn, maar het konijn was groot, dus die zou er ook wel last van kunnen krijgen. "Let's go." Zei hij en week van haar zijde. Traag en voorzichtig deed hij een paar passen naar de linkerkant, ging op zijn positie staan en keek naar de grijze poes, wachtend tot zij ook klaar zou zijn. »н α ω к ѕ c я є α м« |
| | | Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: What's your problem then? {SILVERSTREAM} wo 24 apr 2013 - 13:05 | |
| Silverstream schatte de toestand in. De wind waaide in hun gezicht, dus ze hadden tegen wind wat hun dwars kon zitten. Maar het konijn zou er ook last van hebben, enkel zou 't konijn wel een betere ren conditie hebben dan zij en Hawkscream, zij waren geen Windclan katten die getraind werden op hun snelheids conditie. Riverclan katten waren meer van het sluipen, en directe aanval en bovenal vissen. Silverstream sprak haar tactiek uit, en Hawkscream stemde er mee in. "Let's go." Silverstream grijnsde naar hem en stond op. Hawkscream week van haar zijde af en sloop naar de linker kant. Silverstream deed het zelfde, maar dan naar de rechter kant. Hawkscream keek haar aan, en Silverstream keek terug waarna ze knikte, waar mee ze dus aangaf dat ze er klaar voor was. En toen zette Silverstream af en begon op volle snelheid in de richting van het konijn te rennen. In het begin van hun aanval had de konijn hun nog niet door gehad, dus ze waren al dichterbij wat het iets makkelijker zou maken.
|
| | | | Onderwerp: Re: What's your problem then? {SILVERSTREAM} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |