x 854 Actief
| |
| Onderwerp: ✻-Shiva-✻ vr 19 apr 2013 - 18:08 | |
| Name✻ Shiva Former Names✻ - Future Names✻ - Gender✻ Female Age✻ 7 moons Sexuality✻ Hetrosexual Birth Place✻ Outside the BloodClan camp. Season born✻ Leafbare
Clan✻ BloodClan Former Clans✻ I'm my moms belly Future Clans✻ No one. Clan Leader✻ Icy Clan Deputy✻ Now Saxon, later Heartdestroyer. Rank✻ Apprentice Former Ranks✻ Kit, Unborn. Future Ranks✻ Warrior, death | Deputy[?], Leader[?]
Shiva is een poes met een goede eigen mening. Ze is tegen vrienden en familie vriendelijk, behalve tegen haar zusje, Breeze. Tegen onbekende is ze heel gemeen en vals, behalve als je haar kan vermaken, of als ze weet dat je echt niet gemeen tegen die kat moet doen. Ze heeft een grote mond en kan goed voor zichzelf opkomen. Verder heeft ze een groot zelfvertrouwen en heeft ze zelfs tegen de grootste kat een grote mond. De poes is verder best wel vriendelijk tegen BloodClanners, als het haar uitkomt.
Likes✻ Training, bekvechten, familie, gevecht, zusje pesten, BloodClan, ontdekken. Dislike✻ Clans, straf, te veel drukte.
Topics✻ 8 Aantal posts✻ 22
Mom/Ziva: Jij bent mijn moeder, en ik vind je lief! Dad/Fame: Jij bent mijn vader en ik vind je aardig! Sister/Breeze: Ook al ben je mijn zus, ik mag je niet en ik zal je altijd blijven irriteren! Friend/Lilith: Je bent een vriendin van me, en ik vind je aardig! Unknow/Crumblefur: Ik haat ThunderClan dus je weet wat ik van je vind. Unknow/Yami: Jij hebt me ontvoerd, ik vind je eng, ik haat je! Deputy/Saxon: Jij gaf me mijn mentor, ik vind je aardig. Knowed/Shego: Ik ken je amper, maar je bent wel aardig.
Awards: x
|
|