121 Actief
| |
| Onderwerp: [Search] Cats & Players vr 19 apr 2013 - 12:17 | |
| Search [Wat & Waarom] Omdat ik pas net op WC zit en op zich redelijk actief ben, maar Duskpaw ook graag actief wil houden, wilde ik een kleine verhaallijn beginnen met enkele katten.
Wat over Duskpaw:
Naam: Duskpaw Leeftijd: 9 moons Geslacht: Poes Clan: WindClan Ouders: Unknow Broers/Zussen: Unknow Karakter: Duskpaw is over het algemeen een rustig poesje. Ze kan heel relaxed zijn als ze zich ergens goed bij voelt of bij iemand is die ze mag. Wanneer ze iemand niet mag of niet kent kan ze erg fel reageren. Soms kan ze erg druk zijn en ze is snel enthousiast over dingen. Door haar leeftijd is ze ook nog erg speels en af en toe wat klungelig. Uiterlijk: Duskpaw is een slank gebouwde, grijze cyper met donkere strepen over haar kop, rug en staart. Op sommige plekken heeft ze wat grijze vlekjes. Ze heeft groenige ogen. Haar neusje is roze, net zoals haar pootskussentjes. Geschiedenis:-
Duskpaw is een apprentice in de WindClan, en het zou dus handig zijn als de rest van de katten ook WindClanners zijn. Op het moment heeft ze nog geen mentor, dus daarvoor ben ik aan het wachten op de volgende ceremonie....
Omdat ik nog niets heb voor haar geschiedenis heb, zou ik het leuk vinden als er misschien iemand is die haar moeder wil zijn, dat ze die terug vind ofzo?
Ideeën, katten, alles is welkom!
|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Cats & Players vr 19 apr 2013 - 12:25 | |
| |
|
121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Cats & Players vr 19 apr 2013 - 12:28 | |
| Klinkt leuk. Misschien kan er een vriendschap ofzo uit groeien, die later nog gebruikt kan worden in weet ik veel wat? Topicje openen? [Niet dat Duskpaw het kamp alleen uitmag, maar dat maakt niet uit haha.] |
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Cats & Players vr 19 apr 2013 - 12:40 | |
| |
|
121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Cats & Players vr 19 apr 2013 - 13:07 | |
| Ja, daar heb je gelijk in. Zit hier nog niet zo lang, dus weet nog niet alles, sorry daarvoor ;]
Ik zie hem wel verschijnen.
|
|
| Onderwerp: Re: [Search] Cats & Players | |
| |
|