|
|
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ zo 21 apr 2013 - 17:28 | |
| Een vriend anders? "One thorn of experience is worth a whole wilderness of warning"Meet Bramblethorn- Bramble-Art:
[By Wazoula] [By Blackpanter] [By Hannah] [ By Hannah ] [By Bunnypaw]
|
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ zo 21 apr 2013 - 17:35 | |
| Tsja, we kunnen wel eens een topic doen, en kijken naar wat er uit ontstaat. Ik denk eerlijk gezegd niet dat Silverstream snel vrienden zou worden met nog een kat uit de zelfde clan. Voorzichtig is ze namelijk wel.
Maar je kan je eventueel ook aanmelden voor een andere rol, als je dat leuk vind (: |
|
| |
x 889
| |
| |
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ zo 21 apr 2013 - 17:40 | |
| Sorry, over het hoofd gezien. Als je wilt kunnen we wel een topic openen. Ehm, voor vandaag heb ik niet echt de tijd om te openen, misschien wil jij 'm openen? |
|
| |
x 889
| |
| |
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ ma 22 apr 2013 - 15:25 | |
| Ik zal nu graag de zus er bij hebben. 'T liefst wel van haar leeftijd: 16 Moons dus. 'T mag een bestaand account zijn, maar ook een nieuwe. Bedenk wel dat Silverstream een maine coon is, en de vader een bruine/crème/zwarte taby maine coon en de moeder zilver/grijze taby maine coon. |
|
| |
Ann 102 Actief
| |
| |
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ ma 22 apr 2013 - 16:27 | |
| Waar kan ik kijken voor je RPG posts? En zou je misschien wat uitgebreider willen vertellen over hoe je het karakter van de poes ziet, wat je als uiterlijk wilt, eventuele naam, etc? |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ ma 22 apr 2013 - 16:37 | |
| Beautysoul zou wel een {goede} vriendin willen zijn ^^ Ze is zachtaardig maar erg schichtig, vooral omdat ze nu zwanger is van haar stiekeme partner, Oddeye. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Kiana 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ ma 22 apr 2013 - 16:44 | |
| |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ ma 22 apr 2013 - 16:48 | |
| @Bo, Klinkt prima (: Topic dan maar?
@Orangepaw, Dat plaatje kan prima (:
Ben jij toevallig ook Misao? Of ben ik verkeerd |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ ma 22 apr 2013 - 16:52 | |
| - Silverstream schreef:
- @Bo,
Klinkt prima (: Topic dan maar?
@Orangepaw, Dat plaatje kan prima (:
Ben jij toevallig ook Misao? Of ben ik verkeerd Oké :3 Misao is iemand andersEDIT: ik ga mijn account Orangepaw omgooienik meld me aan als zus. haar naam zal Beautypetal worden. haar karakter word: Beautypetal is een beetje out of the box ze denkt nergens echt goed over na, en trekt vaak snelle en foute conclusies. Beautypetal word iemand die graag populair wil zijn maar dat lukt niet altijd. als ze genegeerd word word ze boos en kat ze hem af. ze kan er niet goed tegen als een kater haar niet leuk vind. ze wil altijd het mooiste poesje zijn. vele katers vinden haar ook leuk en dit gebruikt als vechttechniek, ze verleid mannen en valt ze aan als op hun zwakst zijn. verder zal ze wel soms gesust moeten worden als ze te druk word. |
|
| |
Ann 102 Actief
| |
| |
| |
Kiana 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ vr 26 apr 2013 - 15:36 | |
| wanneer word er gekozen voor de zus (ben ook Aquila) |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ vr 26 apr 2013 - 15:44 | |
| Spijtig genoeg zet ik dit alles even op stop. Ik heb zo mijn redenen waar door dit niet door zal gaan. http://warriorcats.bigforumpro.com/t11189-i-ll-come-back
Wanneer ik weer wat meer tijd heb, zal ik er mee bezig gaan, tenslotte wil ik wat meer aanmeldingen. Misschien kan ik nog kiezen voor ik weg ga. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ҳҲҳSearchҳҲҳ | |
| |
|
| |
|