Waiting for thunder (OPEN)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Waiting for thunder (OPEN)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bravepaw
Member
Waiting for thunder (OPEN) DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6.5 moons
Gender:
Rank:
Bravepaw
BerichtOnderwerp: Waiting for thunder (OPEN)   Waiting for thunder (OPEN) Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 18:51


Het was hartje zomer in het moerassige gebied van de shadowclan. De zon verdween, en dreigend rommelende wolken kwamen kwamen vanuit de heuvels steeds dichterbij. Veel van de shadowclan katten waren al terug naar het kamp gegaan, maar een van de weinige niet. Aan de rand van de Pinewoods, op een heuveltje wat vol lag met dennenaalden, stond een jonge kat, met een witte vacht, tabby-kleurige vlekken, aan aan de staartpunt, net zo'n stip, maar dan met een diep bruin/rode kleur. Een soort scarlet. De kat keek met strakke, strenge ogen naar het dreigende geflits wat zich in de verte verzamelde. Dat kwam van al die zomerse hitte. De poes deinsde niet terug, maar bleef staren, als een soort waker. Het was Bravepaw. De poes zonder angst. Al dat gedonder deedt haar geen zier. Misschien was de starclan boos, ze wist het niet. Maar ze was besloten om naar het noodweer te blijven kijken. Achter haar stond een spar, en als het ging regenen, dan zat ze droog. Dat was een optie. Misschien bleef ze wel gewoon staan. Ze had geen zin om in het kamp te blijven. Er klonk een rollende donder, en op dat moment zag Bravepaw wat in haar ooghoeken. Met een ruk draaide ze zich om. Degene die achter haar stond kwam haar hopelijk niet terughalen. Ze keek de kat ijzig aan, en zei niks. Normaal was ze wel aardig, maar ze zou deze bui meemaken, en waarschuwen als de bliksem insloeg.


Waiting for thunder (OPEN) Fut855
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconwing
Member
Waiting for thunder (OPEN) DPKsfdL
Stijn.
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Fourteen moons.
Gender:
Rank:
Falconwing
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for thunder (OPEN)   Waiting for thunder (OPEN) Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 19:24


met rustige passen stapte de kleine bruine tabby kater door het regende moerasachtige terrein van de Shadowclan territorium. de grijze wolken trokken steeds dichter bij elkaar, snelle flitsen van donder knalde door de lucht. Falconpaw was uit het kamp gebleven omdat hij gewoon even geen zin had in al dat gezeur van die stomme katten daar. met een licht geïrriteerder frons op zijn voorhoofd vervloekte hij de stommelingen in het kamp en het achterlijke weer. hoge sparren torende boven Falconpaw's hoofd uit, in de verte zag hij een lichte schim van een wit/bruine tabby kat. Fijn dacht hij ik hoop dat dit niet zo'n drama word als in het kamp. Falconpaw liep naar de kat toe het bleek een mooie poes te zijn ze had ambere ogen en een strenge blik. "hoi ik ben Falconpaw en jij" zij hij kortaf.


Waiting for thunder (OPEN) Cud6
Falconpaw stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverdance
Member
Waiting for thunder (OPEN) DPKsfdL
Kiana
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Riverdance
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for thunder (OPEN)   Waiting for thunder (OPEN) Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 21:11





[justify]Riverdance sloop rustig door de Pinewoods. Donderslagen weergalmde door het kalme bos. Bliksemschichten lichtten het gebied tussen de bomen op. De gespierde kater wandelde met hoog opgeheven hoofd rond, opzoek naar een makkelijk te pakken prooi. Een sterke geur van zijn clangenoten drong door zijn stevige neusgaten. Hij stak zijn hoofd hoog op en snoof een diep. Het was de geur van een apprentice. Was het er een, waren het er meerdere? Wat deden ze met dit verschrikkelijke weer buiten het kamp? Riverdance merkte twee schimmen op tussen de bomen. Voorzichtig ging de kat dichterbij. Stap voor stap vertraagde hij zijn pas. Bruine en witte vlekken kon hij eruit halen, de rest van de lichamen waren nog onduidelijk. Riverdance was nog maar een paar meter van de katten af en naar zijn weten hadden ze hem nog steeds niet opgemerkt. Met een zachte stem die hij naar maten van zijn zin opbouwden zei hij met een forse stem: "Wat doen jullie met dit weer buiten het kamp? Als er bliksem op een boom inslaat en er is niemand, wat doen jullie dan?" Riverdance herkende de verbaasde gezichten van Bravepaw en Falconpaw. "Zouden jullie niet terug gaan naar het kamp? Dat ben ik trouwens ook van plan", vervolgde hij zijn zin. Hij liet zichzelf zachtjes door zijn poten zaken en liet zich op zijn flanken vallen, wachtend op een antwoord van een van de apprentice. /justify]


I've been Dancing on the River, the River into your blue eyes.
Waiting for thunder (OPEN) Osik_zps56f373cb
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravepaw
Member
Waiting for thunder (OPEN) DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6.5 moons
Gender:
Rank:
Bravepaw
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for thunder (OPEN)   Waiting for thunder (OPEN) Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 21:17


Degene die ze in het oog had gekregen, was een licht gestreepte kat, die kalmpjes op haar af trippelde. "Hoi ik ben Falconpaw en jij" Het katertje klonk nogal kort. Bravepaw bleef kijken naar de donderwolken, en miauwde kalm: ''Nog iemand die de drukte van het kamp wil ontlopen?'' Eigenlijk wilde ze liever alleen zijn, maar als deze Falconpaw rustig was, en ook wilde kijken naar het gedonder, was hij welkom. ''Bravepaw, dat is de naam.'' Ze draaide haar kop naar de mede appretice, en glimlachte even kort, waarna ze zich weer tot haar doel richtte. Tot haar verbazing kwam er nog iemand aan. Een warrior. Ze liet haar kop even hangen, en zuchtte, waarna ze weer opkeek. Die was zeker weten dit kereltje gevolgd. De zwart/witte krijger begon meteen te praten. Het was Riverdance, een kat die ze weleens in het kamp had gezien. "Wat doen jullie met dit weer buiten het kamp? Als er bliksem op een boom inslaat en er is niemand, wat doen jullie dan?" Hij wachtte even. "Zouden jullie niet terug gaan naar het kamp? Dat ben ik trouwens ook van plan" Het vervolg van zijn zin dus. Bravepaw nam het woord, aangezien Falconpaw misschien sorry ging zeggen, of iets anders. ''Ik ben hier ter observatie. Als er iets gebeurd, waarschuw ik. Het is inderdaad best mogelijk dat de boom getroffen wordt, maar er is ook kans van niet.'' Ze keek de kat strak aan. ''Ik heb veel respect voor u, Riverdance. Maar als we het leven zo bekijken, durven we niks meer. Ik ben vast besloten om hier te blijven. In het kamp kan het wel veilig zijn, maar zelfs dat is niet opgewassen tegen een brand door een onweers inslag. Het kan ook daar gebeuren.'' Ze ging zitten, en krulde haar staart om haar poten, terwijl een warme windvlaag door haar vacht woei. Ze was benieuwd wat ze zouden zeggen, Falconpaw en de Warrior.


Waiting for thunder (OPEN) Fut855
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Waiting for thunder (OPEN) DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for thunder (OPEN)   Waiting for thunder (OPEN) Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 2:09

Waiting for thunder (OPEN) 2sbk8ra
Stonepaw zat in het apprentice's den. Hij zuchtte, en verveelde zich. Buiten stormde het hard, af en toe flitste er licht door de lucht, of kwam er een tak gemaakt van donderstralen in zicht. Flits, nog een flits. Stonepaw had geen zin om langer in het apprentice's den te zitten. De meeste sliepen. Hij ging de Apprentice's den uit, opzoek naar avontuur, vrienden, mentor's die hem wilden trainen, prooi, of wat dan ook. In een willekeurige route liep hij verder. Een warme windvlaag woei door zijn vacht, zijn lange grijze vacht. Twee apprentice's, en een krijger stonden daar. Hun vacht woei ook heel erg. Stonepaw ging naar ze toe en liep daardoor tegen de wind in. Toen hij bij ze was miauwde hij 'Hey, ik ben stonepaw en jullie?' hij besloot maar aardig te doen. Hij keek even naar de lucht, nog een flits, en hij keek weer naar de katten. Langzaam begon het te regenen, en daarna te spoelen. 'Wat een weer, hé?' miauwde hij, ookal leek het een zinloos begin van een gesprek. En dat.. Voegde hij er in zijn eigen gedachte aan toe. In groenblad
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverdance
Member
Waiting for thunder (OPEN) DPKsfdL
Kiana
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Riverdance
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for thunder (OPEN)   Waiting for thunder (OPEN) Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 13:17





Riverdance luisterde begripvol naar het antwoord van Bravepaw: 'Ik ben hier ter observatie. Als er iets gebeurd, waarschuw ik. Het is inderdaad best mogelijk dat de boom getroffen wordt, maar er is ook kans van niet', de apprentice keek strak naar de grote kater. 'Ik heb veel respect voor u, Riverdance. Maar als we het leven zo bekijken, durven we niks meer. Ik ben vast besloten om hier te blijven. In het kamp kan het wel veilig zijn, maar zelfs dat is niet opgewassen tegen een brand door een onweers inslag. Het kan ook daar gebeuren', vervolgde ze. Riverdance was verbaasd door dit antwoord. Het waren wijze woorden, hij besloot dus hun wat rust te gunnen. "Je hebt gelijk, dat zijn verstandige woorden van je. Ik zal jullie je rust gunnen, maar zou ik mogen vragen of ik jullie tijdens je 'observatie' mag vergezellen? Het zou fijn zijn voor me, en misschien ook wel voor jullie", antwoordde hij met volle respect voor de intelligente kat. In de verte zag Riverdance nog een andere kat naderen. Het was de zwarte Stonepaw, met zijn angstaanjagend, gele ogen. Hij wachtte even af wat het katertje ging doen. Vreemd genoeg viel hij rustig het gesprek binnen: 'Hey, ik ben Stonepaw, en jullie?', zei de andere apprentice rustig. Een bliksemschicht verstoorde zijn woorden, gevolgd door een luidruchtige donderslag. Water viel met bakken uit de lucht en de donkere wolken leken de maan voor hun weg te duwen. Het verlies van hun leider en deputy, nu dit weer. De Starclan moest hun wel iets duidelijk willen maken, dat kon gewoon niet anders. 'Wat een weer, hé?', vervolgde Stonepaw. Bedenkelijk staarde de krachtige krijger de leerling aan. "Ik ben Riverdance, en ik ken je wel, we leven in dezelfde clan hoor... Wat kom jij hier weer doen? Het is geen weer voor kleine katjes om hier buiten wat rond te zwerven?!", zei hij op een licht spottende toon. Als je verdragen kan worden door Riverdance, moet hij zich van het eerste moment goed bij je voelen. Hij gaf even een respectvol knikje naar de andere twee katjes die toekeken naar het gesprek tussen Stonepaw en de grote krijgskat. "Het spijt me van m'n licht brutale antwoord maar ik was even in gesprek met Bravepaw en Falconpaw. Het is mijn instinct dat zegt dat jullie eigenlijk beter zouden terugkeren naar het kamp, maar Bravepaw,', hij richtte zich even tot het groen-geoogd poesje, "jouw woorden waren ook niet fout", ging Riverdance kalmpjes verder. Hij zette zich recht en inspecteerde de boom waar ze zich onder hadden gevestigd even, wachtende op een antwoord van een van de katjes.



I've been Dancing on the River, the River into your blue eyes.
Waiting for thunder (OPEN) Osik_zps56f373cb
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravepaw
Member
Waiting for thunder (OPEN) DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6.5 moons
Gender:
Rank:
Bravepaw
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for thunder (OPEN)   Waiting for thunder (OPEN) Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 13:50


"Je hebt gelijk, dat zijn verstandige woorden van je. Ik zal jullie je rust gunnen, maar zou ik mogen vragen of ik jullie tijdens je 'observatie' mag vergezellen? Het zou fijn zijn voor me, en misschien ook wel voor jullie" Bravepaw glimlachte even. Ze dacht dat ze een preek zou krijgen, maar gelukkig was Riverdance begrijpelijk, en slim. Ze knikte beleefd. ''Bedankt, Riverdance.'' Ze draaide haar kop in de richting van de wolken die heel dichtbij waren gekomen. Gele flitsen verlichtten de hemel. In het verblindende licht kwam nog een kat aan. Een grijs/zwart figuurtje. Ze versmalde haar ogen om even goed te kijken. Het was Stonepaw. Ze had hem weleens gezien, hij had fel gele ogen. ''Hey, ik ben Stonepaw, en jullie?'' Er verscheen weer een bliksemflits, en die werd gevolgd door een rollende donder. ''Wat een weer, hé?'' De appretice leek zich er niet zo van bewust dat ze in levens gevaarlijk noodweer zaten.Bravepaw wilde zich snel nog eens voorstellen aangezien ze niet zo vaak met hem gesproken had, maar de zwart/witte warrior was haar voor. ''Ik ben Riverdance, en ik ken je wel, we leven in dezelfde clan hoor... Wat kom jij hier weer doen? Het is geen weer voor kleine katjes om hier buiten wat rond te zwerven?!" Bravepaw keek even bedenkelijk zijn richting in. Het klonk lichtelijk spottend, maar hij wilde zelf ook buiten blijven. Voor volwassen katten was het nu ook gevaarlijk. ''Het spijt me van m'n licht brutale antwoord maar ik was even in gesprek met Bravepaw en Falconpaw. Het is mijn instinct dat zegt dat jullie eigenlijk beter zouden terugkeren naar het kamp, maar Bravepaw,'' Riverdance keek weer naar haar, en Bravepaw keek hem verwachtend aan, miauwde de krijger: "jouw woorden waren ook niet fout" Stiekem voelde het tabby gevlekte poesje zich trots dat een grote kat haar een soort complimentje gaf. Het begon nu ook te waaien, en de lucht was nog steeds benauwd van de hitte van de laatste weken. Er kwamen vaker bliksemflitsen achter elkaar, en van een zware donderslag, waar zelfs Bravepaw van schrok, trilde de aarde een beetje. Het leek haar een goed moment om de katten even aan te spreken, want op een hoog heuveltje staan in het onweer leek haar niet slim. ''Het spijt me dat ik stoor, jongens..'' Mauwde ze. ''Maar we kunnen beter een soort kuil onder die boom maken.'' Ze knikte naar de uitstekende wortels, waar je prima een soort bunker kon graven. ''We kunnen van daar uit alles goed zien, en zijn veilig als de boom geraakt wordt. In noodgevallen graven we verder tot aan de andere kant, waar we kunnen ontsnappen aan het vuur. Met z'n viertjes moet dat lukken.'' Hopelijk was het een beetje een goed idee. Liever in een kuil onder een boom en kunnen ontsnappen, dan de kans om door de bliksem getroffen te worden in het open en blote moeras.


Waiting for thunder (OPEN) Fut855
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverdance
Member
Waiting for thunder (OPEN) DPKsfdL
Kiana
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Riverdance
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for thunder (OPEN)   Waiting for thunder (OPEN) Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:15





Felle bliksemschichten verlichtten de donkere hemel. Donderslagen verstoorden de rust. Hevige wind waaide door de woeste bomen. Regen viel met bakken uit de lucht. Het was echt noodweer, als ze niet snel iets zouden doen, zou de bliksem hun kunnen raken of zou er een bosbrand ontstaan. Riverdance wilde ze net gaan waarschuwen maar Bravepaw nam het woord: 'Het spijt me dat ik stoor, jongens', mauwde de apprentince, 'Maar we kunnen beter een soort kuil onder die boom maken.' Het katje gaf even een knikje naar een paar wortels die de grond uitstaken van de grote boom waar ze onder zaten. [i]'We kunnen van daar uit alles goed zien, en zijn veilig als de boom geraakt wordt. In noodgevallen graven we verder tot aan de andere kant, waar we kunnen ontsnappen aan het vuur. Met z'n viertjes moet dat lukken.' De enige krijgskat luisterde aandachtig. Dat zou inderdaad moeten lukken. Hij was hier de enige warrior dus besloot hij de leiding op zich te nemen. "Ik neem de leiding wel, tenslotte ben ik de enige warrior hier. Het is niet zo dat ik twijfel aan jullie, maar ik denk dat het zo beter is. Bravepaw, als jij nu eens daar begint te graven?", hij zwaaide zijn pluizige staart even in de richting van een paar dikke wortels, gevolg door een respectvol knikje. "Stonepaw, jij kan misschien daar graven?", met zijn staart wijste hij nu in de richting van het katje zelf maar hij week lichtjes uit naar een grote en dikke wortel waar hij naast stond. Het knikje volgde weer maar deze keer naar Stonepaw. "Falconpaw, als wij nu eens samen aan de andere kant van de boom gaan graven?", hij maakte een soepele beweging met zijn lange staart, in een buiging naar de richting van de boom. Riverdance gaf Falconpaw even een knipoogje. De grote kater keek even naar de 3 leerlingen om te zien of ze het eens waren. Op een heuveltje, zo'n 50 meter verder, trok een blikseminslag zijn aandacht. Met een krachtige draai zwaaide hij zijn kop in die richting. Hij sprong voor de 3 katjes en duwde ze zachtjes achteruit. Gellukig gebeurde er niets, het gaf een kleine vonk maar dat was het. "Oké, we moeten nu echt wel verder doen!", schreeuwde hij lichtjes in paniek. Hij wachtte even af tot een goedkeuring van de apprentices terwijl hij ongeduldig met zijn lange, stevig gebouwde poten op de grond trappelde.


I've been Dancing on the River, the River into your blue eyes.
Waiting for thunder (OPEN) Osik_zps56f373cb
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Waiting for thunder (OPEN)   Waiting for thunder (OPEN) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waiting for thunder (OPEN)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: