Algemene Onzin Topic - Pagina 39

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
Shiva
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 10:52

Hii Chris :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 10:52

Hallo (:
Fleckkit
Member
x
889

CAT'S PROFILE
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 10:53

Yaay ik heb nu aandacht =333 xD

Vic: Haaii

Mede- Chris: Haaiiii (Ga je nog btw posten xD)?
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 10:53

Mensen kijk op de acc markt topic {Search} Topics !!
Popkit
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:09

Cinderflame schreef:
Popkit schreef:
Cinderflame schreef:
Popkit schreef:
Morning!

wat voor uiterlijk gaat Pop krijgen?

heb al

- tuxedo (zwart)
- Tabby (bruin)
- Schildpad
- Seal point (bruin)
Ik zou schildpad of Seal point doen (;

nee bedoel die kleuren heb al voor een kitten :3
Ow, dan weet ik het niet, srry (;

@Daan, dat was ik van plan (;

maaaaaaaaaaaaah
Thornpage
Member
Zelda.
91
Actief

CAT'S PROFILE
Thornpage
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:10

Ok, ik heb dus volgende week elk eerste uur een toets, zeggen ze er niet bij welke toetsen het zijn -.-' Nu weet ik dus niet wat ik moet leren.
Ravenclaw
Member
23
Actief

CAT'S PROFILE
Ravenclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:18

Ben best trots op Raven's setje, aangezien ik het met Picmonkey heb gemaakt.
Gimp is stuk. D:
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:20

I don't know if i like him, i just think he's cute, or he's just a good friend. But a very good friend of me likes him.... and i wan't to erm.. ik wil ze koppelen xD but that's not going very well 'cause he doesn't like her but MEOW Sad

[Talking about a boy in class]

{Probeert zichzelf in te praten niet vreemd te gaan. I HAVE NATSU >.< -foreveralonee-}
Mist
Member
Bo ~
116

CAT'S PROFILE
Mist
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:25

Popkit schreef:
Morning!

wat voor uiterlijk gaat Pop krijgen?

heb al

- tuxedo (zwart)
- Tabby (bruin)
- Schildpad
- Seal point (bruin)

- (non-agouti) Chocolate;
Dit is diepe donkerbruine kleur. (deze kleur is een mutatie/verdunning van zwart)
- Colorpoint
Bij de colorpoint zijn de “points” (snoet,poten,staart,oren) donkerder gekleurd als de rest van het lichaam. Point-kittens worden steeds volledig wit geboren, de kleur wordt pas na een paar dagen/weken duidelijk zichtbaar, en groeit nog verder uit naarmate het kitten ouder wordt.
- Tabby-point = Lynx-point;
Bij de tabbypoint zijn (net als bij de colorpoint) de points meest opvallend… echter bij de tabbypoint zijn deze niet effen gekleurd,maar vertonen ze een tabby-patroon. Merkwaardig is de “M” op het voorhoofd,al is deze niet altijd even duidelijk. De tabbypoint wordt ook wel Lynx genoemd,dit hangt een beetje af van het ras.
De tabbypoint komt in verscheidene kleuren voor,zoals; blue-/ seal-/ red-/ lilac-/ tabbypoint.
- Agouti = Ticked
Voor een vacht waarvan elk afzonderlijk haar meerdere donkere (dwarse) banden/strepen vertoont. Dit wordt ticking of agouti genoemd (zie foto). De ticking is ook de basiskleur (achtergrondkleur) van alle tabby’s, de effen gekleurde (non-agouti) haren die in de ticking vacht voorkomen,zorgen dan voor het tabby-patroon. Maar soms vertoont de vacht géén effen haren,en is de kat volledig ticked (bv bij de abessijn). De onderkant van de pootjes is donker, en soms is er ook een donkere streep op de ruggegraat merkbaar,alsook de staartpunt is donker.
- Tabby Blotched
(=gemarmerd) de vacht vertoont brede strepen en vlekken van verschillende grootte en vorm, over de gehele ruglengte vertoont dit patroon brede strepen. Op beide zijkanten is een donkere kring zichtbaar (het z.g.n. bull’s eye).Beide kanten zijn bijvoorkeur zo symmetrisch mogelijk. De buik hoort gevlekt te zijn.

- Tabby Spotted
(=gevlekt) de vacht is op de romp volledig gevlekt,en lijken vaak op onderbroken lijnen. Deze vlekken kunnen langwerpig of rond zijn. De poten,staart,en kop zijn echter gestreept. De ringen op de staart behoren zo gelijkmatig mogelijk te zijn.

- Tabby Mackerel
(=gestreept) de vacht vertoont op de flanken donkere ononderbroken verticale strepen. De hals,poten,en staart vertoont horizontale bredere strepen.

*fluit*
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:28

Agouti - Ticked
Ivyleaf
StarClan
Chiii~
364
Actief

CAT'S PROFILE
Ivyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:32

Ik heb medelijden met Ivyleaf. <'3
Nu al, wat gaat dat worden wanneer ze vermoord word. xD
Popkit
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:34

ik ga agouti doen is mooie kleur heb ook een agouti berken rat en agouti *mislukte* japanner

arigatõ
Mist
Member
Bo ~
116

CAT'S PROFILE
Mist
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:35

Popkit schreef:
ik ga agouti doen is mooie kleur heb ook een agouti berken rat en agouti *mislukte* japanner

arigatõ

You're Welcome ~
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:39

Ik denk dat ik Fairywren inderdaad een Kittypet/loner ga laten worden, heb ik alleen een kitty nodig die der wegpest x'D
Popkit
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Popkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:45

nu nog een paar kitten plaatjes meehh
Thornpage
Member
Zelda.
91
Actief

CAT'S PROFILE
Thornpage
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:46

Ik heb zo veel zin om een gestoorde kat aan te maken ._.
Firedragon
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Firedragon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:48

Dan doe je dat gezellig >D
Thornpage
Member
Zelda.
91
Actief

CAT'S PROFILE
Thornpage
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:49

'Firepaw' schreef:
Dan doe je dat gezellig >D
Hmf misschien wel, ik heb al een naam enzo, maar ik weet 't niet, ik wil eigenlijk ook wel een gewone kater D: Maar ik wil weer niet twee accounts tegelijk aanmaken xD
Firedragon
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Firedragon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:51

NOO doe een gestoorde i like gestoord :$
Thornpage
Member
Zelda.
91
Actief

CAT'S PROFILE
Thornpage
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 11:54

'Firepaw' schreef:
NOO doe een gestoorde i like gestoord :$
Je ne sais pas.. Moet ik d'r wel plaatjes voor vinden.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: