|
|
~ 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:36 | |
| @Waz, Oeh, leuk! Wat voor eentje? |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:36 | |
| - Fireheart schreef:
- Eindelijk heb ik mn geld. Kan ik eindelijk een nieuwe telefoon halen.
Yaay Wazz xxx Wie kan er een ava. maken en zo donker maken als deze + Ogen? Donker maken mag ook alleen maar hoowr xD |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:37 | |
| - Frostlake schreef:
- Jey x'D
& Tessa
Mannelijk Beetje Macho, maar wel vriendelijk medelevend etc ThunderClan. Jackkit (Jack komt van jackdaw (kauw), dus ik denk dat het wel mag, net als butter van buttercup en dragon van dragonfly enzo) Eaglekit Protectkit |
|
| |
J A W S :3 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:38 | |
| Nee Nath Dusk kijkt scheel xD Merkte ik ook pas toen ik klaar was met het setje, maar ik heb geen zin het te veranderen.
Tann, ik heb geen join me, sorry ;D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:38 | |
| - Innerghost schreef:
- Waz, als je je tele nmmr houd ga je je waarschijnlijk dood schrikken van Whatsapp *stare*
Jup k hou mn nummer xD |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:39 | |
| @Floor, Eagle kit is wel leuk, nog meer suggesties x'] |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:40 | |
| - Fireheart schreef:
- Innerghost schreef:
- Waz, als je je tele nmmr houd ga je je waarschijnlijk dood schrikken van Whatsapp *stare*
Jup k hou mn nummer xD Dan hoop ik oprecht voor je dat Whatsapp niet alles op slaat *stare* Er zijn zo veel groepen geweest, en allemaal stuk voor stuk vol gespamt ._.
Maar oké, what kind of mobile heb je in gedachten? (: |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:42 | |
| Miep .w. Ik wil posten met Minnowpaw en verder gaan werken aan Wolfsbane, maar mn scheikunde leerwerk roept >>
Kek. |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:43 | |
| - Innerghost schreef:
- Fireheart schreef:
- Innerghost schreef:
Jup k hou mn nummer xD Dan hoop ik oprecht voor je dat Whatsapp niet alles op slaat *stare* Er zijn zo veel groepen geweest, en allemaal stuk voor stuk vol gespamt ._.
Maar oké, what kind of mobile heb je in gedachten? (: Haha ik hoop het ook niet xD Wss een samsung galaxy s3. |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:44 | |
| - ~Northernkit schreef:
- Frostlake schreef:
- Jey x'D
& Tessa
Mannelijk Beetje Macho, maar wel vriendelijk medelevend etc ThunderClan. Hallowmind Honeybear *ziet nu pas* is eigenlijk niet echt wat ik zoek D; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:45 | |
| Daan, Dusk en Sparrow moeten vriendjes werden. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:45 | |
| - Fireheart schreef:
- Innerghost schreef:
- Fireheart schreef:
- Innerghost schreef:
Maar oké, what kind of mobile heb je in gedachten? (: Haha ik hoop het ook niet xD Wss een samsung galaxy s3. Ohh, die is zo gaaf ^^ Mijn vriendin heeft die, echt heel awesome c: |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:46 | |
| - Duskkit schreef:
- Daan, Dusk en Sparrow moeten vriendjes werden.
Haha oke is goed =] Maar eerst moet ie geaccepteerd worden in de WindClan x'] |
|
| |
Just call me a belieber, hurt Justin and you will die! 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:47 | |
| een rode zin is zow opvallend xD ok hahah, wat doen jullie? ;3 |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| - Duskkit schreef:
- Nee Nath Dusk kijkt scheel xD
Merkte ik ook pas toen ik klaar was met het setje, maar ik heb geen zin het te veranderen.
Tann, ik heb geen join me, sorry ;D Zal ik er dan eentje starten c:? |
|
| |
Babs 393
| |
| - Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Innerghost schreef:
- Fireheart schreef:
- Innerghost schreef:
Maar oké, what kind of mobile heb je in gedachten? (: Haha ik hoop het ook niet xD Wss een samsung galaxy s3. Ohh, die is zo gaaf ^^ Mijn vriendin heeft die, echt heel awesome c: Ik heb de Mini daarvan :') Zeer tevreden over~ |
|
| |
~ 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:48 | |
| Weet iemand hoe het komt dat Gimp plots geen vensters meer opent en dat je ze allemaal zelf moet openen en ze dan helemaal anders zijn? Problem over here (A) |
|
| |
Just call me a belieber, hurt Justin and you will die! 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:50 | |
| @Christy no idea, sowry ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:51 | |
| - Frostlake schreef:
- Duskkit schreef:
- Daan, Dusk en Sparrow moeten vriendjes werden.
Haha oke is goed =] Maar eerst moet ie geaccepteerd worden in de WindClan x'] Dusk ook hoor ;D Tann, okaay ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 apr 2013 - 19:52 | |
| - Minnowpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Fireheart schreef:
- Innerghost schreef:
- Fireheart schreef:
- Innerghost schreef:
Maar oké, what kind of mobile heb je in gedachten? (: Haha ik hoop het ook niet xD Wss een samsung galaxy s3. Ohh, die is zo gaaf ^^ Mijn vriendin heeft die, echt heel awesome c: Ik heb de Mini daarvan :') Zeer tevreden over~ Ja n vriend van mij heeft m ook, en hij is er ook zeer tevreden mee. Heb er ook al wel eens mee zitten kloten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|