What did I do?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 What did I do?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ravenheart
StarClan
What did I do? Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: What did I do?   What did I do? Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 17:22

Rustig liep Ravenkit met zijn moeder het kamp van Shadowclan weer binnen. Het was wel een heel avontuur geweest. En hij hoopte dat hij niet nog meer problemen kreeg hierdoor. Of zijn moeder. Die wou hij zeker geen problemen bezorgen. Die had het al moeilijk zat.
Ravenkit keek rond. Het zou niet lang meer duren voordat hij apprentice werd. Hij had gehoord dat het met 3 moons al gebeurde. En dat was al snel. Ravenkit liep maar richting de nursery en ging er voor zitten. Hier moest hij dan quater moon binnen blijven. Joepie. Hij keek niet echt uit naar zijn quater moon straf. "Krijg je nu problemen mam?" vroeg hij zachtjes aan zijn moeder. "Moet ik meelopen naar de medicine's cat dan of ietst?" Oh jeetje. Hij maakte zich veel zorgen.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
What did I do? 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
What did I do? R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: What did I do?   What did I do? Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 17:46

Innerghost hield haar blik goed gefixeerd op haar kitten, ze vond het maar niks, zo'n jonge kitten buiten het kamp. En dan te bedenken dat hij straks gewoon getraind zou worden, als een kitten van nog máár drie moons jong. Hoe dichter haar kittens bij die leeftijd kwamen, hoe sterker de haat tegen over Rushspirit werd.
Toen ze aan kwamen in het kamp, vroeg Ravenkit haar wat, "Krijg je nu problemen mam?" Innerghost schudde met haar kop. "Nee hoor, natuurlijk niet, ik heb niks verkeerds gedaan," sprak ze op kalme toon. "Moet ik meelopen naar de medicine's cat dan of ietst?" Vroeg Ravenkit. Innerghost had last van haar wond op haar schouder, dus naar de medicine cat, dat moest ze zeker, maar dat ging ze zo wel. "Nee, dat hoeft niet." Innerghost gaf haar kitten een lik over de kop. Innerghost liep naar de prooi stapel. Haar kittens moesten toch intussen normaal prooi leren te eten. Ze zocht een muis uit, en nam de mee naar Ravenkit. "Hier, eet wat," sprak ze terwijl ze neer keek op Ravenkit.


What did I do? Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
What did I do? Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: What did I do?   What did I do? Icon_minitimezo 21 apr 2013 - 12:45

"Nee hoor, natuurlijk niet, ik heb niks verkeerds gedaan," sprak ze. Nee, natuurlijk niet. Zij had ook niks fout gedaan. Maar wat als ze hem dan pakte? Wat zouden ze doen? Ravenkit wou er niet eens over nadenken. "Nee, dat hoeft niet." Hij kreeg een lik over zijn kop heen van zijn moeder. Ah ja bedankt. Hij ging met zijn poot over zijn hoofd. Al z'n haar in de war. Jeetje. Zijn moeder pakte wat van de prooistapel af. "Hier, eet wat," zei ze tegen hem en legde een muis bij hem. Het was nog lastig, prooi eten. Ravenkit zette zijn nagels in de muis en trok aan het beestje zijn vel om dat kapot te scheuren met zijn tandjes. Het ging wel een beetje, maar het vel smaakte vies en muf. Maar het vlees van de muis was wel lekker, dus dat at hij op. "Dankjewel mam." zei hij tegen haar en at toen door. Hierna was het nog een lange quarter moon in de nursery.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
What did I do? 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: What did I do?   What did I do? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What did I do?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: