|
|
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 16:56 | |
|
Laatst aangepast door ~Northernkit op di 16 apr 2013 - 16:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 16:57 | |
| - Fleckkit schreef:
- Kunnen jullie dan ook tips geven voor mijn zieke probleem?
Ik heb koorts en mijn hoofd gloeit als een kachel. Ook heb ik de hele tijd traanogen en mijn keel zit helemaal dicht .... Siroop nemen tegen de hoest! En euh, rusten zou ik zeggen c; |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 16:57 | |
| Esmee, als je wil kan je reageren op topic Treeleaf X Hiddenflower XD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 16:58 | |
| - Fleckkit schreef:
Ik heb koorts en mijn hoofd gloeit als een kachel. Ook heb ik de hele tijd traanogen en mijn keel zit helemaal dicht .... Well, ten eerste; pak je een paracetamol en neem gewoon wat rust. Ik zou niet weten wat je temperatuur is en wat nou gevaarlijk hoog is. Misschien even een bad nemen? Meestal voel ik me dan goed relaxt en ga ik daarna slapen als ik ziek ben c: Oh, een natte doek op je voorhoofd leggen helpt misschien voor wat verkoeling, als je het erg heet hebt. Voor de rest zou ik het niet weten, tegen griep is weinig te doen om je meteen heel wat beter te voelen c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 16:59 | |
| - Lionroar schreef:
- Fleckkit schreef:
Ik heb koorts en mijn hoofd gloeit als een kachel. Ook heb ik de hele tijd traanogen en mijn keel zit helemaal dicht .... Well, ten eerste; pak je een paracetamol en neem gewoon wat rust. Ik zou niet weten wat je temperatuur is en wat nou gevaarlijk hoog is. Misschien even een bad nemen? Meestal voel ik me dan goed relaxt en ga ik daarna slapen als ik ziek ben c: Oh, een natte doek op je voorhoofd leggen helpt misschien voor wat verkoeling, als je het erg heet hebt. Voor de rest zou ik het niet weten, tegen griep is weinig te doen om je meteen heel wat beter te voelen c: dat lijkt mij het beste verder ken ik alleen wat dierenziektes dus aan mij heb je weinig |
|
| |
94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:01 | |
| I need food... Ik ga dus eten c: Pastaaaah! Byez! *kijkt een laatste keer verliefd naar het onderschrift van haar nieuwe acc'je Wiebe* |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:03 | |
| - Wishpaw schreef:
- Esmee, als je wil kan je reageren op topic Treeleaf X Hiddenflower XD
Zometeen c: ------------------------ Als je 41 graden bent of hoger, dat kan je niet overleven. Ik zou een natte washand op je voorhoofd leggen en op de bank ofzo gaan liggen |
|
| |
derp 74
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:04 | |
| Bonjour tous le monde ~ Of zo iets x'D
Heeft iemand een idee voor een collage? Moet gaan over je idolen, geen tips nodig voor de personen maar meer voor hoe ik het ga doen x3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:04 | |
| - ~Northernkit schreef:
- Lionroar schreef:
- Fleckkit schreef:
Ik heb koorts en mijn hoofd gloeit als een kachel. Ook heb ik de hele tijd traanogen en mijn keel zit helemaal dicht .... Well, ten eerste; pak je een paracetamol en neem gewoon wat rust. Ik zou niet weten wat je temperatuur is en wat nou gevaarlijk hoog is. Misschien even een bad nemen? Meestal voel ik me dan goed relaxt en ga ik daarna slapen als ik ziek ben c: Oh, een natte doek op je voorhoofd leggen helpt misschien voor wat verkoeling, als je het erg heet hebt. Voor de rest zou ik het niet weten, tegen griep is weinig te doen om je meteen heel wat beter te voelen c: dat lijkt mij het beste verder ken ik alleen wat dierenziektes dus aan mij heb je weinig Het is dat ik redelijk vaak ziek ben xD Dat is wat ik dan meestal doe (: Cato: Gebruik je gimp/photoshop whatever powers ~ |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:05 | |
| - Aquila schreef:
- ik ga morgen met mijn klas naar Blijdorp X3
NEEM EEN OLLI VOOR MIJ MEE HBAHJCBSHCBJHBCJHBNC @Mensen die wilden helpen; Stuur maar PM, ik houd het niet meer bij x'D |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:06 | |
| Nu heb ik keelpijn. Hoe verleidelijk is het om een dropje uit de drop pot van m'n moeder te halen? |
|
| |
derp 74
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:06 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:09 | |
| |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:13 | |
| @Essie: Gewoon een pakken XD
And ty =D |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:16 | |
| Okay, ze telt ze toch niet voordat ze weg gaat x3 |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:22 | |
| Hiya iedereen |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:24 | |
| Haaiii =33
Hoe was je dag ? |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:26 | |
| Redelijk goed :3
Ik heb wat (niet al te speciale) warrior cats namen nodig voor mijn vage fanfic... |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:27 | |
| Nederlandse of Engelse? ^^ |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2013 - 17:29 | |
| |