|
|
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:42 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Plots spamt iedereen het shipping topic onder. (A)
Shippen is leuk >D |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:45 | |
| - Glacierpaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
Shippen is leuk >D Dat is het, maar je moet er ook weer niet een spelletje van maken. Ik bedoel, de ene shipt, die persoon waarvan d'r char geshipt is reageerd, en zo gaat dat door. En na een tijdje is het echt niet meer normaal.
Maarja, aangezien ik geen negatieve reacties wil krijgen sluip ik weer weg. xD |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:46 | |
| |
|
| |
Fairy <3 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:47 | |
| hihi weet het met de gene van spottedleaf dr plaatje zit |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:49 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Glacierpaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
Shippen is leuk >D Dat is het, maar je moet er ook weer niet een spelletje van maken. Ik bedoel, de ene shipt, die persoon waarvan d'r char geshipt is reageerd, en zo gaat dat door. En na een tijdje is het echt niet meer normaal.
Maarja, aangezien ik geen negatieve reacties wil krijgen sluip ik weer weg. xD Daar heb je wel een punt :3 |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:50 | |
| - Glacierpaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Glacierpaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
Maarja, aangezien ik geen negatieve reacties wil krijgen sluip ik weer weg. xD Daar heb je wel een punt :3
Give me a next point, kiss me and you got a smiley! c: |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:52 | |
| #Tessa: Wat bedoel je? :3 --- Zus is friet gaan halen,<3 |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:52 | |
| Oké ik heb nu officieel besloten dat ik ophou met spammen en mijn accounts weer echt ost accountsmaak. Waarom? Nou ik voelde me aangesproken xD But thatsnot bad |
|
| |
Fairy <3 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:54 | |
| - Spottedleaf schreef:
- #Tessa: Wat bedoel je? :3
--- Zus is friet gaan halen,<3 genen* je weet wel de erfelijke code |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:54 | |
| - Spottedleaf schreef:
- #Tessa: Wat bedoel je? :3
--- Zus is friet gaan halen,<3 Wat is haar adres? Dan kom ik even bij jullie langs c: Dan heb ik haar ook eens gezien en dan zien wij elkaar nog eens! Veel te lang geleden... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:58 | |
| #Tessa: K snap t nog altijd nie. xD Maar ik ben nou eenmaal dom. (A) #Liese: Lol, ik denk ... als ik je nog goed weet wonen, de frieten al koud zijn eens je er bent. xD |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 19:59 | |
| Chi: Tja, jullie zijn het dan toch waard c; x |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 20:01 | |
| Wiens msn doet het ook nog steeds? xD Ik denk dat ik het programma vanavond gewoon ga deïnstalleren, dan ben ik af van dat opgefokt gevoel dat het weg gaat :'D |
|
| |
Fairy <3 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 20:01 | |
| - Spottedleaf schreef:
- #Tessa: K snap t nog altijd nie. xD Maar ik ben nou eenmaal dom. (A)
#Liese: Lol, ik denk ... als ik je nog goed weet wonen, de frieten al koud zijn eens je er bent. xD oh nou dat de kat dominant is voor cypers, en co dominant voor zwart en bruin en bond kleur heeft :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 20:03 | |
| #Tessa: Ahzo. ^^ Mooie signature trouwens! --- Ergens mis is Cees. :c #Liese: Aww, thanks! :3 |
|
| |
Acc Markt! 411 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 20:04 | |
| - Icy schreef:
- Wiens msn doet het ook nog steeds? xD
Ik denk dat ik het programma vanavond gewoon ga deïnstalleren, dan ben ik af van dat opgefokt gevoel dat het weg gaat :'D Mijn MSN heeft zich een tijdje geleden plots verwijderd... Ik zat op de pc en er kwam steeds iets op dat het niet meer werkte dus heb ik het uiteindelijk verwijderd. c; |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 20:05 | |
| - Road schreef:
- Icy schreef:
Ik denk dat ik het programma vanavond gewoon ga deïnstalleren, dan ben ik af van dat opgefokt gevoel dat het weg gaat :'D Mijn MSN heeft zich een tijdje geleden plots verwijderd... Ik zat op de pc en er kwam steeds iets op dat het niet meer werkte dus heb ik het uiteindelijk verwijderd. c; die van mij doet het gwn xD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 20:27 | |
| - Darkblood schreef:
- Road schreef:
- Icy schreef:
Ik denk dat ik het programma vanavond gewoon ga deïnstalleren, dan ben ik af van dat opgefokt gevoel dat het weg gaat :'D Mijn MSN heeft zich een tijdje geleden plots verwijderd... Ik zat op de pc en er kwam steeds iets op dat het niet meer werkte dus heb ik het uiteindelijk verwijderd. c; die van mij doet het gwn xD Das weird Mim D: En de mijne doet het dus ook nog, maar kga hem zwzo nu al verwijderen want ik wil geen Skype gedoe xD |
|
| |
Fairy <3 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 20:28 | |
| waarom ies iedereen zo anti skype |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 apr 2013 - 20:31 | |
| - Icy schreef:
- Darkblood schreef:
- Road schreef:
- Icy schreef:
Ik denk dat ik het programma vanavond gewoon ga deïnstalleren, dan ben ik af van dat opgefokt gevoel dat het weg gaat :'D Mijn MSN heeft zich een tijdje geleden plots verwijderd... Ik zat op de pc en er kwam steeds iets op dat het niet meer werkte dus heb ik het uiteindelijk verwijderd. c; die van mij doet het gwn xD Das weird Mim D: En de mijne doet het dus ook nog, maar kga hem zwzo nu al verwijderen want ik wil geen Skype gedoe xD T zelfde gebeurde bij mij. Ben nu ook over gegaan naar Skype. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|