eh ik snap het niet helemaal?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluespark
Member
eh ik snap het niet helemaal? DPKsfdL
Angie
13
Actief

CAT'S PROFILE
Bluespark
BerichtOnderwerp: eh ik snap het niet helemaal?   eh ik snap het niet helemaal? Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 19:30

ik ben net nieuw hier, en zoals je aan de titel ziet snap ik het niet helemaal... hier mijn vragen:
1- is je account naam ook je kat/poes naam? ik typte namelijk gewoon maar wat in
2-hoe kom je in de rpg? moet je dan een clan joinen?
3- moet je voordat je in de rpg komt eerst oefenen?
4- ik zie bij wat aanmeldingen voor clans staan: "Bekenste account" ofzoeits? ehhh waarom? hebben ze meerdere accounts op warrior cats?
5- ik weet niet alle engelse namen en zit nog in het 3e boek van serie (woensdag pas begonnen Embarassed )
6- ik snap niet precies hoe het allemaal werkt, kan iemand het me precies uitleggen?
7- hoe kom je bij een clan?

zo dit was mijn vragenlijst. ik zou het tof vinden als iemand me zou willen helpen.
Groetjess
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
eh ik snap het niet helemaal? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: eh ik snap het niet helemaal?   eh ik snap het niet helemaal? Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 19:34

http://warriorcats.bigforumpro.com/f5-handbook

Ik zou even alles daar doornemen en lezen.

eh ik snap het niet helemaal? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: eh ik snap het niet helemaal?   eh ik snap het niet helemaal? Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 19:41

1: Je account naam is ook de naam van het karakter dat je bespeelt. Je mag hier meerdere accounts aanmaken, maar die moeten wel de naam hebben van het karakter. Dus ja, je account naam is de naam van je kater/kattin.
2: Als je nog niet goed kan Rpg'en, kan je eerst oefenen in het Rpg training gedeelte. (Klik!) Maar je hoeft niet perse eerst een Clan te joinen, toch niet als je Rogue of Kittypet wilt worden. Maar als je je kat in een Clan wilt, raad ik je aan je eerst aan te melden in die Clan, en dan wachten totdat je toegelaten bent. Dat is wanneer je naam gekleurd is, of dat de Deputy/leader heeft gepost dat je geaccepteerd bent. Als je Rogue of Kittypet wilt worden moet je vragen aan de Admins om je naam te kleuren.
3: Dat hoeft niet alleen, als je nog niet goed weet wat je moet schrijven. Het Rpg training gedeelte is eerder voor als je nog wat wilt vorderen in het Rpg'en, dus niet verplicht, maar wel een aanrader voor als je nog niet goed kunt Rpg'en. ^^
4: Je kan dus meerdere accounts hebben. Ze bedoelen, als je hier meerdere accounts hebt, vragen ze wie van die accounts je bekendste is. Het account waarmee je het meeste post, of het account dat de meeste mensen kennen.
5: Je hoeft niet perse een naam uit de boeken pakken. Andere namen zijn ook toegestaan. Zolang het maar iets is dat katten kennen. Als je een Clankat hebt, moet het wel Engels zijn én iets dat katten kennen. Kittypet of Rogue is eender.
6: Ik raad je aan even dit gedeelte door te nemen: http://warriorcats.bigforumpro.com/f5-spelinformatie
7: Dan moet je je aanmelden. Hier kun je je aanmelden: http://warriorcats.bigforumpro.com/f14-clans

Goed, ik heb gezien dat Fireheart/Waz ook al heeft gepost. xD Maar tja, was er al aan begonnen. (':

eh ik snap het niet helemaal? 8drbHgc
Bluespark
Member
Angie
13
Actief

CAT'S PROFILE
Bluespark
BerichtOnderwerp: Re: eh ik snap het niet helemaal?   eh ik snap het niet helemaal? Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 19:52

kan ik mijn naam dan veranderen?
Goldennight
Member
eh ik snap het niet helemaal? 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: eh ik snap het niet helemaal?   eh ik snap het niet helemaal? Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 19:57

Je kunt je naam meestal veranderen door een simpel privé bericht aan de Admins of Moderators n.n
Hun namen staan links in het Staff-blokje

There is no pot of gold at the end of the rainbow
eh ik snap het niet helemaal? 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:

Artsie things:
Hurricanekit
Member
Annemeike
142
Actief

CAT'S PROFILE
Hurricanekit
BerichtOnderwerp: Re: eh ik snap het niet helemaal?   eh ik snap het niet helemaal? Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 20:34

Aurykit schreef:
Je kunt je naam meestal veranderen door een simpel privé bericht aan de Admins of Moderators n.n
Hun namen staan links in het Staff-blokje

Geen moderators Wink

eh ik snap het niet helemaal? 4cef4eeb96837dbd22cce30
Tell me would you kill
To save your life
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: eh ik snap het niet helemaal?   eh ik snap het niet helemaal? Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Questions-
Ga naar: