Angie 13 Actief
| |
| Onderwerp: eh ik snap het niet helemaal? zo 7 apr 2013 - 19:30 | |
| ik ben net nieuw hier, en zoals je aan de titel ziet snap ik het niet helemaal... hier mijn vragen: 1- is je account naam ook je kat/poes naam? ik typte namelijk gewoon maar wat in 2-hoe kom je in de rpg? moet je dan een clan joinen? 3- moet je voordat je in de rpg komt eerst oefenen? 4- ik zie bij wat aanmeldingen voor clans staan: "Bekenste account" ofzoeits? ehhh waarom? hebben ze meerdere accounts op warrior cats? 5- ik weet niet alle engelse namen en zit nog in het 3e boek van serie (woensdag pas begonnen ) 6- ik snap niet precies hoe het allemaal werkt, kan iemand het me precies uitleggen? 7- hoe kom je bij een clan? zo dit was mijn vragenlijst. ik zou het tof vinden als iemand me zou willen helpen. Groetjess |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: eh ik snap het niet helemaal? zo 7 apr 2013 - 19:41 | |
| 1: Je account naam is ook de naam van het karakter dat je bespeelt. Je mag hier meerdere accounts aanmaken, maar die moeten wel de naam hebben van het karakter. Dus ja, je account naam is de naam van je kater/kattin. 2: Als je nog niet goed kan Rpg'en, kan je eerst oefenen in het Rpg training gedeelte. (Klik!) Maar je hoeft niet perse eerst een Clan te joinen, toch niet als je Rogue of Kittypet wilt worden. Maar als je je kat in een Clan wilt, raad ik je aan je eerst aan te melden in die Clan, en dan wachten totdat je toegelaten bent. Dat is wanneer je naam gekleurd is, of dat de Deputy/leader heeft gepost dat je geaccepteerd bent. Als je Rogue of Kittypet wilt worden moet je vragen aan de Admins om je naam te kleuren. 3: Dat hoeft niet alleen, als je nog niet goed weet wat je moet schrijven. Het Rpg training gedeelte is eerder voor als je nog wat wilt vorderen in het Rpg'en, dus niet verplicht, maar wel een aanrader voor als je nog niet goed kunt Rpg'en. ^^ 4: Je kan dus meerdere accounts hebben. Ze bedoelen, als je hier meerdere accounts hebt, vragen ze wie van die accounts je bekendste is. Het account waarmee je het meeste post, of het account dat de meeste mensen kennen. 5: Je hoeft niet perse een naam uit de boeken pakken. Andere namen zijn ook toegestaan. Zolang het maar iets is dat katten kennen. Als je een Clankat hebt, moet het wel Engels zijn én iets dat katten kennen. Kittypet of Rogue is eender. 6: Ik raad je aan even dit gedeelte door te nemen: http://warriorcats.bigforumpro.com/f5-spelinformatie 7: Dan moet je je aanmelden. Hier kun je je aanmelden: http://warriorcats.bigforumpro.com/f14-clansGoed, ik heb gezien dat Fireheart/Waz ook al heeft gepost. xD Maar tja, was er al aan begonnen. (': |
|
Angie 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: eh ik snap het niet helemaal? zo 7 apr 2013 - 19:52 | |
| kan ik mijn naam dan veranderen? |
|
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: eh ik snap het niet helemaal? zo 7 apr 2013 - 19:57 | |
| Je kunt je naam meestal veranderen door een simpel privé bericht aan de Admins of Moderators n.n Hun namen staan links in het Staff-blokje There is no pot of gold at the end of the rainbowThe only thing you may find, is the cold dark night- x:
Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Dawnflight
- Artsie things:
Thanks Moon x :3 Van Jojo <3 CrayCray Aury, van San >3
|
|
Annemeike 142 Actief
| |
| |
| Onderwerp: Re: eh ik snap het niet helemaal? | |
| |
|