|
|
1413
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten wo 8 dec 2010 - 19:54 | |
| Oww ja! Duh! Dankje Dawnclaw die heb ik waarschijnlijk te vaak gehoord x3 |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten wo 8 dec 2010 - 20:14 | |
| Bekende personenHier is de bedoeling dat je raadt over welke persoon het gaat. Het kan over iedereen gaan, die wel bekend is 1 *De persoon is niet blank, maar ook niet helemaal donkerkleurig. *De persoon heeft met een bekende rapper, er gaan zelfs geruchten over een kindje rond. *De persoon heeft een duet met Shakira gezongen. (geraden door Dawnclaw) 2*De persoon heeft roze in diegenes haren. *De persoon heeft wat gehad met een formule1 rijder. (denk ik, volgens mij wel) *De persoon speelt sinds kort in een film mee, die vroeger een hit in de tekenfilms was, maar nu met levende mensen is gemaakt. (geraden door Dawnclaw) 3*De persoon heeft over voetbal gezongen. *De persoon heeft een duet met Beyoncé gezongen. *De persoon heeft veel hits. (geraden door Dawnclaw) 4*De persoon heeft een breuk gehad met een persoon, omdat die diegene had geslagen. *De persoon verkleurt de haren vaak. *De persoon doet nogal rare moves in de clips van diegene. (geraden door Dawnclaw) 5*De persoon heeft in een zeer bekende serie gespeeld. *De serie waarin die persoon speelt, heeft zijn 7de seizoen af. *De persoon is een basketballer in die serie. (geraden door Dawnclaw)
Laatst aangepast door Snakekit op ma 27 dec 2010 - 21:57; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten zo 19 dec 2010 - 9:26 | |
| (komop jongensXD) Excuus voor dubbelpost |
|
| |
50
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten zo 19 dec 2010 - 19:45 | |
| 1. Beyoncé 2. Avril Lavigne 3. Shakira 4. Rihanna 5. Ik heb geen idee :3 |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten do 23 dec 2010 - 22:17 | |
| 5. Chad Michael Murray? x'd |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 14:26 | |
| Die vier zijn allemaal juist Nee, het is niet Chad Michael Murray, maar het zit er wel in de buurt |
|
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 19:03 | |
| |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| |
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
93
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 19:54 | |
| 5. Dan Scott, gespeeld door Paul Johansson uit One tree hill ? ~.:yume no tsudzuki oikaketeita hazu nano ni, magarikunetta hosoimichi hito ni tsumazuku:.~
|
|
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
50
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 21:30 | |
| |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 21:58 | |
| Raadsel Dit is een raadsel die jullie moeten proberen op te lossen.
Ik heb zes glazen. Drie halfvolle, drie lege. Hoek an ik ervoor zorgen dat ze afwisselend zijn? (leeg; vol, leeg, vol enz...) |
|
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 22:01 | |
| Je tilt het middelste halfvolle glas op, en giet die leeg in het middelste lege glas ;p A calm and cooling motion It's shaking off my tension Surprise, surprise It's called being alive
|
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 22:07 | |
| Uhh... Die snap ik niet Nummer het is XD |
|
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 22:10 | |
| Oke, de lege glazen zijn glazen A, B en C, de halfvolle glazen zijn glazen 1, 2 en 3.
dan staan ze dus zo:
1, 2, 3, A, B, C
dan zeg ik, ik pak glas 2 op en giet hem leeg in glas b.
Dan staan ze om en om, of ik heb het in de war gehaald met een ander raadsel ;p A calm and cooling motion It's shaking off my tension Surprise, surprise It's called being alive
|
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 22:18 | |
| Ding Bij dit spel is het de bedoeling dat je vijf keer raadt over welk ding ik het heb.
1 *het tikt. *Het hangt. (geraden door Winterstorm)
2 ¨Het helpt goed in de winter. *Schone oprit. (geraden door Winterstorm)
3 *Tv. *Kijken. (geraden door Foxpaw)
4 *In verschillende smaken. *Kelis. (geraden door Sunpaw)
5 *Site. *Forum. (geraden door Blacknight)
Laatst aangepast door Snakepaw op wo 9 maa 2011 - 14:58; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 22:21 | |
| 1. Een klok 2. Een sneeuwschuiver 3. Geen idee 4. Geen idee 5. Misschien Warrior cats, maar het kan ook iets anders zijn
Ik heb niet zo heel veel zin om nu verder na te gaan denkenXD Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 22:34 | |
| Die eerste twee waren goed Laatste niet |
|
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Opdrachten ma 27 dec 2010 - 22:40 | |
| 3. Een film 4. Snoep 5. Internet?XD |