Follow me -- Waterpaw.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Follow me -- Waterpaw.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Petalcloud
Member
Follow me -- Waterpaw. DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Follow me -- Waterpaw.   Follow me -- Waterpaw. Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 17:06

Petacloud werd wakker nog voor de eerste zonnenstralen boven de horizon uitkwamen. Ze was bijna net zo zenuwachtig ne opgewonden als toen ze zelf haar eerste training had gehad. Ze haalde een paar keer diep adem en stond op. Er waren nog bijna geen katten wakker. Ze werkte met het gebruikelijke schuldgevoel een visje naar binnen en ging toen bij de ingang van het kamp zitten. Ze had met Waterpaw afgesproken vóór de zon opkwam, dus de apprentice zou nu al wakker moeten zijn. De zon zou over toen minuten tevoorschijn komen.
Ze gaf zichzelf een korte wasbeurt en haalde nog eens diep adem om tot rust te komen. Stil wachtte ze op haar apprentice.

--

Terug naar boven Ga naar beneden
Waterpaw.
Member
40
Actief

CAT'S PROFILE
Waterpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Follow me -- Waterpaw.   Follow me -- Waterpaw. Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 16:37

De hele nacht had ze onrustig zitten rollen, tot de irritatie van sommige anderen waarschijnlijk – maar dat was haar probleem niet. Ze kon gewoon niet goed slapen door het simpele feit dat ze ongeduldig was. Natuurlijk wist ze dat het in een mum van tijd morgen zou zijn als ze eenmaal de slaap zou vatten. Dan was het: ogen dicht en wanneer ze ze weer open deed was het morgen. Echter werkte dat nu niet: te zenuwachtig voor het hele trainingsgedoe. Eindelijk zou ze weer een training krijgen – wacht… Ze had nog nooit eerder echt getraind. Dus dit zou dan haar eerste officiële keer worden! Die gedachte had niet echt meegeholpen, want zo kon ze de slaap al helemaal niet meer vatten.
Uiteindelijk lag ze maar te wachten, wist ze niet zo goed wanneer ze nou moest opstaan en de den moest verlaten, want wat was voor zonsopgang nou? Er vlak voor, of ver voor… Of… Ze wist het niet. Rustig stond ze op en keek ze over haar schouder naar de anderen, die lagen allemaal rustig te slapen. Hoe kon je nou rustig slapen? Zij was echt niet de enige die haar eerste echte training nu zou hebben. Ze schudde haar hoofd, daar moest ze zich nu niet mee bezighouden. Er waren belangrijke dingen.
Ietwat weifelend verliet ze de den en keek ze naar de ingang, spotte het gestalte – dat ze nu al snel herkende – en trippelde er snel naartoe. Met een angstige glim in haar ogen keek ze naar haar mentrix en hield ze haar hoofd laag terwijl ze vaart minderde en uiteindelijk stilstond. ‘Ik ben hopelijk niet te laat?’ miauwde ze zachtjes, niet-wetende wat het antwoord zou kunnen zijn. Nou, er waren twee opties… Maar alsnog.

OOC; Sorry voor de late reactie, maar ik had het druk en zo ^^'
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Follow me -- Waterpaw.   Follow me -- Waterpaw. Icon_minitimevr 19 apr 2013 - 17:55

Na een tijdje zag ze bij de ingang van de apprentices den een gedaante tevoorschijn komen. Er verscheen een glimlach op Petalclouds gezicht. ‘Ik ben hopelijk niet te laat?’ vroeg Waterpaw zacht. De jonge poes leek zenuwachtig, wat best begrijpelijk was voor de eerste training. "Nee hoor," antwoordde Petalcloud. Ze stond op en wenkte Waterpaw met haar staart. Terwijl ze het kamp uit liep begon ze te praten. "Goed, je bent al een tijdje apprentice, dus ik weet niet precies wat je allemaal al hebt gezien van het territorium," begon ze. "Ben je al veel buiten het kamp geweest? Heb je alle grenzen al gezien?" Het zou een beetje nutteloos zijn om haar vandaag een rondleiding te geven als ze alles al had gezien. Dan kon ze beter beginnen met zwemmen, wat zo ongeveer het belangrijkste was wat een RiverClanner moest kunnen. Zonder zwemmen kon je immers niet vissen. Of zou Waterpaw zichzelf dat al geleerd hebben? Het zou kunnen, maar het leek haar niet erg waarschijnlijk, tenzij een warrior haar geholpen had. In je eentje voor de eerste keer gaan zwemmen was namelijk niet echt heel erg verstandig.

--

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Follow me -- Waterpaw.   Follow me -- Waterpaw. Icon_minitime

Follow me -- Waterpaw.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: