marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: [GZ] Phanters lost brother/sister... wo 3 apr 2013 - 22:44 | |
| Ik zoek een broer of zus voor phanter. Het liefst ook een rogue, kittypet mag ook maar dan moet ie wel een rogue zijn geweest. Ik heb zijn geschiedenis even gekopieerd van een topic, en omdat phanter het vertelde staat het in de ik-vorm. - Spoiler:
Toen ik nog een kitten was lagen mijn familie en ik, ooit in de sneeuw verdwaald. Mijn vader is dood gegaan in de sneeuw, en mijn moeder ook. Toen ben ik mijn broers en zussen kwijt geraakt, ik weet niet waar ze zijn en of ze nog leven. Jagen heb ik mezelf aangeleerd, ook al is dit niet super goed. Ik leefde dus alleen dicht bij een van die clans en de twoleg place daar dichtbij is een klein bosje. Ik heb dat mijn territorium gemaakt en leef nu blij als rogue. Ook al mis ik mijn famillie, heel veel.
Dus, ik zoek een van zijn verloren broers en zussen. het mag best een nieuw account zijn. Hij/zij moet een klein beetje op phanter lijken maar het hoeft niet persee want de vader van phanter was een silver tabby de moeder niet, dus kun je iedere vacht die je wil. Phanter zelf is nu 'bang voor sneeuw' het zou wel reallistisch zijn (maaar hoeft niet als je dat niet wil) als hij/zij dat ook was. En ze moeten elkaar ontmoeten, anders heeft het geen zin! Heb geen zin in lijstjes maar zeg in ieder geval met welk account. Bedankt voor de tijd te nemen om dit te lezen. |
|