|
|
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 23:08 | |
| Okaay, ik heb nu twee dagen een Samgsung glaxy s 3, pleurt die op de grond en zit er een kras van hier tot Tokio op het beeldscherm. Fuck the makers van dat fucking dure ding Dx |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 23:10 | |
| - Honeyblossom schreef:
- Okaay, ik heb nu twee dagen een Samgsung glaxy s 3, pleurt die op de grond en zit er een kras van hier tot Tokio op het beeldscherm.
Fuck the makers van dat fucking dure ding Dx Mijn vader heeft dezelfde, maar daar is dat niet gebeurt... D: |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 23:11 | |
| Bij mij dus wel en ik erger me er echt dood aan xD maar hij vie wel echt hard, vanaf boven aan de trap 0.o |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 23:15 | |
| I feel a bit sad somehow.. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 23:17 | |
| Honeyblossom-naampjevergetenD; sorry-; Well.. het ligt er misschien ook aan hoe hard hij gevallen is? :') Ik denk dat als ik mijn telefoon op de grond laat vallen en hij op het scherm beland er ook een deuk in zit. Mim: Aww, waarom? :c |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 23:20 | |
| Idd hij viel van 2 verdiepingen op het scherm naar beneden dus hard xD ,My name Chriss 1 of 2. Ik ben de oude Chriss c:
-________ Wat is er Mim? |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 apr 2013 - 23:21 | |
| Chriss; haha, dan lijkt het me ook logisch dat er een flinke kras in zit. Alleen mijn vaders telefoon zou dan niet stuk gaan -die heeft zo'n oude nokia die je tegen de muur aan kunt smijten en in de was machine kunt gooien en het dan nog niet- xD |
|
| |
114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 0:06 | |
| Miep, ik weet niet meer op welke topics ik allemaal moet reageren D: *kruipt in een hoekje* Nu ga ik er vast en zeker een paar vergeten ;w;... |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 0:08 | |
| - Lionroar schreef:
- Honeyblossom-naampjevergetenD; sorry-; Well.. het ligt er misschien ook aan hoe hard hij gevallen is? :') Ik denk dat als ik mijn telefoon op de grond laat vallen en hij op het scherm beland er ook een deuk in zit.
Mim: Aww, waarom? :c Ik schoot zo hard in de lach, omdat ik eerst bevallen las x'D Damn you, dyslexia xD |
|
| |
114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 0:10 | |
| - Thistleclaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Honeyblossom-naampjevergetenD; sorry-; Well.. het ligt er misschien ook aan hoe hard hij gevallen is? :') Ik denk dat als ik mijn telefoon op de grond laat vallen en hij op het scherm beland er ook een deuk in zit.
Mim: Aww, waarom? :c Ik schoot zo hard in de lach, omdat ik eerst bevallen las x'D
Damn you, dyslexia xD Bwhaha XDD Dat is wat ik noem: Dyslexie humor. Soms heb ik dat in de klas en dan moet ik spontaan lachen en kijken mensen me raar aan, maar ze snappen nooit waarom ik het grappig vind als ik dingen anders lees... Dan wat ik eigenlijk had moeten lezen. They will never get it ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 0:12 | |
| - Wrenpaw schreef:
- Thistleclaw schreef:
- Lionroar schreef:
Mim: Aww, waarom? :c Ik schoot zo hard in de lach, omdat ik eerst bevallen las x'D
Damn you, dyslexia xD Bwhaha XDD Dat is wat ik noem: Dyslexie humor. Soms heb ik dat in de klas en dan moet ik spontaan lachen en kijken mensen me raar aan, maar ze snappen nooit waarom ik het grappig vind als ik dingen anders lees... Dan wat ik eigenlijk had moeten lezen. They will never get it ~ I know right x'D Dat heb ik zo vaak .w. En zit iedereen me aan te gapen alsof ik geschift ben, al zijn ze dat inmiddels wel van me gewend xD |
|
| |
114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 0:14 | |
| - Thistleclaw schreef:
- Wrenpaw schreef:
- Thistleclaw schreef:
- Lionroar schreef:
Damn you, dyslexia xD Bwhaha XDD Dat is wat ik noem: Dyslexie humor. Soms heb ik dat in de klas en dan moet ik spontaan lachen en kijken mensen me raar aan, maar ze snappen nooit waarom ik het grappig vind als ik dingen anders lees... Dan wat ik eigenlijk had moeten lezen. They will never get it ~ I know right x'D Dat heb ik zo vaak .w. En zit iedereen me aan te gapen alsof ik geschift ben, al zijn ze dat inmiddels wel van me gewend xD Nja, ik moet vrij vaak spontaan lachen omdat ik ook veel binnenpretjes heb. Dus mensen vragen mij wel altijd waarom ik lach en als ik dan zeg van: 'Ik las ... in plaats van ...' Zijn zij van: 'Aha...' <- zo'n typische aha die aangeeft dat ze het gewoon vreemd vinden.
Mijn beste verlezing blijft nog bij economie, in de derde. In las incest in plaats van intrest ;}...
En dat ook nog toen ik dingen hardop moest lezen. |
|
| |
Daphne 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 8:34 | |
| - Honeyblossom schreef:
- Bij mij dus wel en ik erger me er echt dood aan xD
maar hij vie wel echt hard, vanaf boven aan de trap 0.o Dat is zonde, heb zelf ook een S3, misschien is het een tip om hem niet te laten vallen. n_n? |
|
| |
Esmee 232 Actief Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 8:34 | |
| Yeey nieuw setje voor Hidden <'3 En Wren is zo schattig ^^
|
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 8:54 | |
| - Thistleclaw schreef:
- Lionroar schreef:
Damn you, dyslexia xD WHAHAHA OMG Q, NO, JUST NO xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 8:57 | |
| Over een uur moet ik twee uur in de auto zitten en op 19.45 ga ik naar m'n tweede wedstrijd ~ Helaas is mijn favoriete speler er niet bij ;-;
Maar, mensen, please, bid voor mij dat ze winnen x'D |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 9:04 | |
| Hiya en good morning mensen =D |
|
| |
Esmee 232 Actief Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 9:08 | |
| - Lionroar schreef:
- Thistleclaw schreef:
- Lionroar schreef:
Damn you, dyslexia xD WHAHAHA OMG Q, NO, JUST NO xD
Omg x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 9:26 | |
| Blame my Dysexia, not me xd
--
Ik been veel te vroeg wakker voor mijn doen .w. |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 apr 2013 - 9:27 | |
| WHhaa, ik ken het dat je iets verkeerd leest :') Maar dan heb ik geen dyslexie. Ik kijk gewoon niet goed xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|