|
|
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 21:09 | |
| - Blossompaw schreef:
- Als straks Dovekit naar RC gaat en dan Dovekit en Dovekit* (?) app worden heb je drie grijze Dovepaws in RiverClan :'D
Lol, roept Fluffel zo, 'DOVEPAW!' Drie katten; Ja? xD |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 21:10 | |
| #Cesanne(mijn moeder zegt altijd Suzanne xD): That's an awesome idea! *Pakt van alle leuke snuffjes mee voor jou ouders te overtuigen* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 21:13 | |
| - Spottedleaf schreef:
- #Cesanne(mijn moeder zegt altijd Suzanne xD): That's an awesome idea! *Pakt van alle leuke snuffjes mee voor jou ouders te overtuigen*
Lol, ik heb erger meegemaakt :'] Een vriendin haar broer noemt me Suzanneke, I'm always like, Ugh -.- |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 21:14 | |
| - Foxstream schreef:
- Blossompaw schreef:
- Als straks Dovekit naar RC gaat en dan Dovekit en Dovekit* (?) app worden heb je drie grijze Dovepaws in RiverClan :'D
Lol, roept Fluffel zo, 'DOVEPAW!' Drie katten; Ja? xD Omg indeed xD Hé de manier waarop je dat typt lijkt alsof ze boos is op Dove. HE IK HEB EEN IDEE. |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 21:15 | |
| - Foxstream schreef:
- Spottedleaf schreef:
- #Cesanne(mijn moeder zegt altijd Suzanne xD): That's an awesome idea! *Pakt van alle leuke snuffjes mee voor jou ouders te overtuigen*
Lol, ik heb erger meegemaakt :'] Een vriendin haar broer noemt me Suzanneke, I'm always like, Ugh -.- Aww. Elke keer als ze zo iets zouden zeggen tegen mij, zou ik gewoon 'Shut uo please.' zeggen. But yeah, that's me. (': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 21:17 | |
| - Dovepaw schreef:
- Foxstream schreef:
- Spottedleaf schreef:
Lol, ik heb erger meegemaakt :'] Een vriendin haar broer noemt me Suzanneke, I'm always like, Ugh -.- Aww. Elke keer als ze zo iets zouden zeggen tegen mij, zou ik gewoon 'Shut uo please.' zeggen. But yeah, that's me. (': Lol, but he never says it right into my fays xD @ Cato, lol, well, maybe she's angry,, but it wasn't meant like that xD |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 21:27 | |
| |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 21:51 | |
| Morgen worden de kits geboren van Breakie, ik hoop dat alle kits er nog zin in hebben (:
Ook de kitties van Distrubing (: |
|
| |
Princess of the Bitches 176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 21:52 | |
| Darn, ik wil wel posten maar heb nu echt geeeeen inspi xd ik ga wel weer anime kijken posten komt morgen wel
@Mims YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH derp |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 21:55 | |
| - Breakingdawn schreef:
- Morgen worden de kits geboren van Breakie, ik hoop dat alle kits er nog zin in hebben (:
Ook de kitties van Distrubing (: Mim, als dat nestje deze maand nog komt, wil je dan het nestje aanvragen in het nestjesaanvraagtopic van de SC? Anders geldt het nestje niet en het is gewoon verplicht voor iedereen c: |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 22:00 | |
| *staart* Dat moment dat je niet meer mag leren, maar nergens hoeft te posten. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik pas met Wrenny mag posten na de SE week en daar ga ik me ook aan houden. Miep.
Dit voelt vreemd, normaal moet ik altijd wel ergens posten XD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 22:06 | |
| HOHO, HAHA, laatste medicijn~ Ik hoef hierna geen penicilline meer te slikken. Dag misselijkheid, dag gore pillen, HASTA LA VISTA AND SO LONG~
-blij- |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 22:10 | |
| Yeah, thats great babs :'D -- Ik ga slapen, gisteren viel ik ook al te laat in slaap, slaaptekort is nooit goed ~ |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 22:13 | |
| - Shrewleap schreef:
- Breakingdawn schreef:
- Morgen worden de kits geboren van Breakie, ik hoop dat alle kits er nog zin in hebben (:
Ook de kitties van Distrubing (: Mim, als dat nestje deze maand nog komt, wil je dan het nestje aanvragen in het nestjesaanvraagtopic van de SC? Anders geldt het nestje niet en het is gewoon verplicht voor iedereen c: oh sure x3 even niet aan gedacht, doe ik zo (: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 22:46 | |
| @Mim;; Merci :3
YEAAAAAAAAAAAAAH ~ Gelijkspel, suckers >D |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 22:46 | |
| |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 22:55 | |
| Ik wil omgekeerd kunnen lezen .W. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 apr 2013 - 23:05 | |
| - Breakingdawn schreef:
- Shrewleap schreef:
- Breakingdawn schreef:
Ook de kitties van Distrubing (: Mim, als dat nestje deze maand nog komt, wil je dan het nestje aanvragen in het nestjesaanvraagtopic van de SC? Anders geldt het nestje niet en het is gewoon verplicht voor iedereen c: oh sure x3 even niet aan gedacht, doe ik zo (:
Jeeej Battle en Bone <3 De jongste en de oudste |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 0:02 | |
| Zijn er hier mensen waarvan hun msn programma niet meer werkt (omdat ze verplicht moeten over schakelen) maar hun ebuddy ook niet meer (dat de contactpersonen neit laden of dat ie blijft vastlopen)?
|
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 apr 2013 - 7:49 | |
| Posten met Lionroar haalt zoveel leuke momenten op die ik ooit in Windclan gehad heb <'3 Gosh, I grew up in this clan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|