I heard your story...

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

I heard your story...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dovepaw
Member
I heard your story... IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: I heard your story...   I heard your story... Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 18:12

Een tikkeltje achterdochtig keek ze naar de prooistapel, en porde ze met één van haar voorpoten tegen een eekhoorn die vlak voor haar lag. Als ze eerlijk moest zijn, had ze helemaal geen zin in eekhoorn, maar tegelijkertijd vertelde een stemmetje in haar dat het slimmer zou zijn om het prooidier op te eten. Het zou er nogal stom uitzien zou ze terug wandelen naar de stapel van prooi om haar eekhoorn terug te leggen, en een vis mee te nemen. Een zuchtje verliet haar mond en ze besloot maar om later de eekhoorn op te eten, ze had nu toch nog geen honger. Voorzichtig hees ze haarzelf recht en schudde ze haar lichtgrijze vacht even door elkaar. Haar smaragd groene blik gleed even over het kamp, maar bleef haken bij het gestalte van een zilverkleurige kitten. Niet veel later kwam een brok vast te zitten in haar keel. Ze had te horen gekregen dat de ouders van die kitten beide dood waren. Wat de doodsoorzaak was wist ze niet meer. Nieuwsgierig en meelevend trippelde ze naar haar toe, en wiebelde ze even met haar oortjes toen ze haar blauwe blik ontmoette. "Hey, alles goed met jou?" Mauwde ze op een warme toon, terwijl ze haar stuntelige gedrag van daarnet even vergat.

Covekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
I heard your story... DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I heard your story...   I heard your story... Icon_minitimedo 25 apr 2013 - 15:41

Van een afstandje zag Blackpaw terwijl hij met gekromde poot zijn oortje aan het wassen was, hoe een poes met prachtig groenen ogen nog al afkeurend naar haar prooi staarde de zwarte kater snapte wel dat ze liever geen grote haarbal zou hebben als er ook minder harige lekkernijen op de prooi stapel lagen... De leerling keek naar zijn rat die ook harig was, maar minder harig dan die dikke eekhoorn, heel even twijfelde hij om de rat naar haar toe te brengen maar iets hield hem tegen. Blackpaw keek toe hoe de prachtige lichtgrijze poes rechtop ging zitten haar vacht door elkaar te schudden. hij was van plan zich verder te gaan wassen maar zijn poot hing in de lucht stil Dit is het moment, nu ga ik haar mijn rat aanbieden! dit kan ik wel! wat heb ik te verliezen? maar wat als ze denkt wie is die rare snuiter?.... terwijl een zacht briesje door zijn zwarte dikke vacht en snorharen ging zakte de moed tot in zijn kussentjes onder zijn brede voetjes en ging de kater maar weer liggen, rollend op zijn rug en hengelde wat naar de dooie rat. kun je er niet even zelf heen lopen dom dood stuk voedsel, ik zou je graag op eten maar daar is iemand die meer trek in je heeft denk ik dacht de leerling terwijl hij verveeld met de rat begon te spelen, in zijn ooghoek zag Blackpaw hoe de poes met lichtgrijze vacht een arme wees kitten opmerkte en er heen ging ja nu durf ik al helemaal niet meer! maar misschien heeft die kitten ook wel een stuk meer trek in een stukje rat? ik denk dat het arme kleine ding dat graag zou willen! De zwarte kat ging rechtop zitten en rekte zich met ingetrokken nek eens goed uit, likte zijn pootje en kneep met zijn oogjes terwijl een enorme gaap opkwam. De zwarte kater keek nog eens om en at wat van de rat terwijl hij het lekkerste en grootste stuk zo goed als haarloos bewaarde en tussen zijn kaken voorzichtig mee nam. Op een rustig drafje ging hij richting de kleine kitten en de lichtgrijze poes, zijn teentjes tipte maar net de grond aan bij elke stap die hij zette en al gauw kwam het besef Maar de poes staat erbij?! ik kan toch niet zomaar storen? ik zal wel op een klein afstandje blijven terwijl ik wacht tot hun gesprek over is Dacht Blackpaw terwijl hij niet te ver maar ook niet te dichtbij netjes ging zitten met een lekker stuk rat tussen zijn kaken. Op de achtergrond hoorde je het riet gelijkmatig door een beetje wind tegen elkaar aan tikken en och wat kon de leerling daar van genieten, het heerlijke geluid van zacht tikkend riet, dat betekend of een fijn zacht briesje, of verse prooi! en beide kon hij erg waarderen. Hij besloot rustig af te wachten tot beide hem of opmerkte of klaar waren met hun gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden

I heard your story...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: