|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 17:16 | |
| Ja mensen, jullie lezen het goed. Mijn allerliefste Blossompaw gaat dood. Ik merk gewoon van mezelf dat ik steeds minder inspiratie voor haar krijg. Daarnaast vind ik het leuker als ze in SkyClan doodgaat dan in RiverClan. Ik zou wel graag zien dat de moordenaar haar eerst een beetje op de kast jaagt en dat ze niet meteen pats boem dood is. Ze verdient wel wat meer dan dat. Misschien is het ook leuk als ze iemand beschermt ofzo, nouja extra ideeën kan je hier dus ook plaatsen. Duss.. Je kan je nu aanmelden als moordenaar of iets anders.
XX Cato (en pootjes van Blossompaw hahahahhaha) |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 17:18 | |
| Oh Oh! Pick me! Pick me! *Springt op en neer en houd Nightwing omhoog als Simba van The Lion King* c:
Laat haar Blossom vermoorden~ we kunnen er een interessante verhaallijn in plaatsen. Nightwing speelt sowieso altijd graag met haar 'prooi' dus het duurt wel even voor ze haar helemaal vermoord. Ze wilt haar zien lijden en stuff~ - Thanks Babs<3:
|
|
| |
Chi 94 Actief
| |
| |
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 17:19 | |
| Disturbingvoice would love to get some action (:
Because we always have a choice even when it feels like we don't.
|
|
| |
Lizz 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 17:23 | |
| Ik heb Rushspirit/star en Heartdestroyer voor je (: |
|
| |
Princess of the Bitches 176 Actief
| |
| |
| |
Le Danii. 57
| |
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 17:26 | |
| Darkfire zou heeel graag Blossompaw willen vermoorden Die waagals is altijd in voor een moord. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 17:28 | |
| Ik wist niet dat er zoveel katten waren die Blossom dood wilden. Hurrdurr. Nee maar jullie staan allemaal op mijn mentale lijstje ^-^ |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 17:34 | |
| Brokenpaw wil ook wel zijn eerste moord plegen <'3 Dus ik meld me met hem aan. Hij is de zoon van Innerghost en Flamepath en gewoon een enorm arrogante kater die denkt dat hij overal de beste in is. Ook houd hij er wel van om de kat eerst hoop te geven en dan alle hoop van haar af te pakken door het uiteindelijk toch te doden :') Maar jij mag kiezen hoe snel je het wel hebben ^-^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Derpje 129
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 17:48 | |
| Noblepaw* wilt Blossompaw verdedigen met haar leven Noblepaw gaat dit dan nooit meer vergeten o.o |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 18:05 | |
| Hey hey, naamgenootje Hate hierzo is een opvliegende kater die een hekel heeft aan Clans. Hij heeft nog nooit écht gemoord, dus dat zal niet in één keer gaan. Waarschijnlijk wordt hij ook (zwaar)gewond tijdens het vechten. Als hij wint gedraagt hij zich een tijdje als een opgeblazen kwal, maar dat slijt dan met de tijd. XD Catje Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/ - My OTP <'33:
SHIPPIT <'3 *made by Eva*
|
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 18:09 | |
| Leopardpaw of Bramblepaw kunnen wel? "One thorn of experience is worth a whole wilderness of warning"Meet Bramblethorn- Bramble-Art:
[By Wazoula] [By Blackpanter] [By Hannah] [ By Hannah ] [By Bunnypaw]
|
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| |
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 18:13 | |
| Hmm, ik heb Breeze als iemand die Blossom mag beschermen? c: Misschien dat als je Ziva kiest ze haar kitten komt halen, maar Breeze niet mee wilt? xD En anders... VERZINNEN WE WEL EEN REDEN 8D |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 18:24 | |
| Well, I will like to kill you with Raza, en niet omdat ik haar haat, juist omdat ik haar lief. Het lijkt me heel bijzonder om haar dood te zien gaan, wat misschien heel raar klinkt. Well, Raza is dus acteer wonder dus maybe kan Blossom eerst like helemaal in shock zijn van het gehuil en dan BOEM, en ik hoop dat Raza ook wat schrammetjes krijgt, dan word ze echt boos dat ze geraakt is door een apprentice, en dan slaat ze de beschermer weg ofzo en leeft ze zich uit op Blos ? x |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 18:28 | |
| Omg Blos dat klinkt lief ;u;" Zet jullie er beide bij c: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar ma 1 apr 2013 - 21:20 | |
| sorry voor de dubbelpost.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat dit begon als een 1 april grap xD Maar.. Ik begin toch steeds meer te twijfelen. Ik denk echt dat het RPG'en in RiverClan met Blossom veel en veel minder leuk zou worden. Daarom ga ik er nog een of meerdere dagen over nadenken, dan maak ik de beslissing of ze blijft leven en zo niet kies ik de moordenaar. Houd dus allemaal dit topic in de gaten ^-^
Oh en ik hoop dat jullie niet boos zijn enzo :'D ik heb hele gemene grappen vandaag ^^" |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Moordenaar | |
| |
|
| |
|