[Gz] Moordenaar

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Gz] Moordenaar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Blossompaw
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:16

Ja mensen, jullie lezen het goed. Mijn allerliefste Blossompaw gaat dood. Ik merk gewoon van mezelf dat ik steeds minder inspiratie voor haar krijg. Daarnaast vind ik het leuker als ze in SkyClan doodgaat dan in RiverClan. Ik zou wel graag zien dat de moordenaar haar eerst een beetje op de kast jaagt en dat ze niet meteen pats boem dood is. Ze verdient wel wat meer dan dat. Misschien is het ook leuk als ze iemand beschermt ofzo, nouja extra ideeën kan je hier dus ook plaatsen. Duss.. Je kan je nu aanmelden als moordenaar of iets anders.

XX Cato (en pootjes van Blossompaw hahahahhaha)

[Gz] Moordenaar 32znv9f
[Gz] Moordenaar 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwing
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:18

Oh Oh! Pick me! Pick me! *Springt op en neer en houd Nightwing omhoog als Simba van The Lion King* c:

Laat haar Blossom vermoorden~
we kunnen er een interessante verhaallijn in plaatsen. Nightwing speelt sowieso altijd graag met haar 'prooi' dus het duurt wel even voor ze haar helemaal vermoord. Ze wilt haar zien lijden en stuff~

[Gz] Moordenaar TKuWqs8A

Thanks Babs<3:
Stunspore
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Chi
94
Actief

CAT'S PROFILE
Stunspore
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:18

Ik zou echt héél graag willen met Ziva! (Niet dat ik Blossompaw graag dood heb hurr)
Ik vind het spijtig dat ze vermoord moet worden, en schrok dus ook van toen ik las dat ze dood ging.
Dus meld ik hierbij Ziva aan.

[Gz] Moordenaar Stunspore2
Now baby, listen, baby, don't ya treat me this-a way, cause I'll be back on my feet some day
Don't care if you do 'cause it's understood you ain't got no money you just ain't no good
Well, I guess if you say so, I'd have to pack my things and go. That's right
Rowanflight
StarClan
[Gz] Moordenaar JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:19

Disturbingvoice would love to get some action (:

Because we always have a choice
even when it feels like we don't.

Rushspirit
Dark forest
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Lizz
81
Actief

CAT'S PROFILE
Rushspirit
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:23

Ik heb Rushspirit/star en Heartdestroyer voor je (:
Demonpaw
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Princess of the Bitches
176
Actief

CAT'S PROFILE
Demonpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:23

Snowkiller is ook wel bereid voor wat marteling

[Gz] Moordenaar 2ywhg2c
{Twinkle Twinkle little star, I want to hit you with a car. Throw you off tree so high, hope you break your neck and die!}
{Cause, Screw the Rules...}
Juniperberry
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Le Danii.
57

CAT'S PROFILE
Juniperberry
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:24

Je krijgt van mij een keuze; Óf Juniperberry, óf Casillas. (ik kan zelf namelijk niet kiezen xD)

Juniperberry: Zal niet snel onderdanig zijn, is meer een type wat eerst naar zichzelf kijkt voor ze een ander helpt. Ze houd meer van een langzame dood, meer om er een spelletje voor zichzelf van te maken.

Casillas: Tja, hij kan zeer goed liegen, manipuleren en vooral angstaanjagend zijn. Hij denkt na voordat hij iets zou doen, maar toont geen genade en heeft een hekel aan Clans.

En anders, als ik niet word gekozen kan Forestfruit altijd nog haar apprentice berschermen :')

[Gz] Moordenaar 2mgquya
You look at the sky
But you don't see the colors
You're sitll alive
But you find it heard to breathe
Darkfire
Member
[Gz] Moordenaar Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:26

Darkfire zou heeel graag Blossompaw willen vermoorden Very Happy
Die waagals is altijd in voor een moord.

[Gz] Moordenaar 2UybNaQ
Blossompaw
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:28

Ik wist niet dat er zoveel katten waren die Blossom dood wilden.
Hurrdurr.
Nee maar jullie staan allemaal op mijn mentale lijstje ^-^

[Gz] Moordenaar 32znv9f
[Gz] Moordenaar 34xhx6s
Lionroar
Member
[Gz] Moordenaar V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:34

Brokenpaw wil ook wel zijn eerste moord plegen <'3
Dus ik meld me met hem aan. Hij is de zoon van Innerghost en Flamepath en gewoon een enorm arrogante kater die denkt dat hij overal de beste in is. Ook houd hij er wel van om de kat eerst hoop te geven en dan alle hoop van haar af te pakken door het uiteindelijk toch te doden :') Maar jij mag kiezen hoe snel je het wel hebben ^-^

[Gz] Moordenaar DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[Gz] Moordenaar Nq9r8p
Spoiler:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gz] Moordenaar Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:40

Tyki wil ook wel. :3
Ik heb al te lang niets met hem gedaan en de vorige topics is niet meer op gereageerd.
Een echte heer, maar wel met een gestoord randje ofcourse, hij heeft twee persoonlijkheden. Het lijkt me in ieder geval leuk om een topic te hebben waarin het even duurt en het niet meteen pats boem dood moet, omdat de speler geen inspi meer heeft voor zijn char en daarom van m af wil.

[Gz] Moordenaar RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Noblespirit
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Derpje
129

CAT'S PROFILE
Rank:
Noblespirit
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 17:48

Noblepaw* wilt Blossompaw verdedigen met haar leven Very Happy
Noblepaw gaat dit dan nooit meer vergeten o.o

[Gz] Moordenaar Noble_10
Hate
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Hate
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:05

Hey hey, naamgenootje Razz
Hate hierzo is een opvliegende kater die een hekel heeft aan Clans. Hij heeft nog nooit écht gemoord, dus dat zal niet in één keer gaan. Waarschijnlijk wordt hij ook (zwaar)gewond tijdens het vechten. Als hij wint gedraagt hij zich een tijdje als een opgeblazen kwal, maar dat slijt dan met de tijd. XD

Catje

[Gz] Moordenaar EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Bramblethorn
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
»Quinty«
683
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bramblethorn
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:09

Leopardpaw of Bramblepaw kunnen wel? Smile

[Gz] Moordenaar WJEsDRq
"One thorn of experience is worth a whole wilderness of warning"
Meet Bramblethorn
Bramble-Art:
Solarsoul
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:09

Icespirit wilt haar graag beschermen en helpen als het kan Smile

[Gz] Moordenaar Solarsoul4

ѕσℓαякιт ~ ѕσℓαяραω ~ ѕσℓαяѕσυℓ:

Deze plaatjes zijn gereserveerd; NIET GEBRUIKEN A.U.B IK HEB ER L A N G NAAR GEZOCHT:
Blossompaw
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:11

Jongens zijn dit niet een beetje veel aanmeldingen Razz
Nee maar jullie staan op het mentale lijstje dat eigenlijk niet zo mentaal is maar gewoon een word document :'3

[Gz] Moordenaar 32znv9f
[Gz] Moordenaar 34xhx6s
Timefall
StarClan
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:13

Hmm, ik heb Breeze als iemand die Blossom mag beschermen? c:
Misschien dat als je Ziva kiest ze haar kitten komt halen, maar Breeze niet mee wilt? xD
En anders... VERZINNEN WE WEL EEN REDEN 8D

[Gz] Moordenaar T9gly0
klik:
Diamond
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:24

Well, I will like to kill you with Raza, en niet omdat ik haar haat, juist omdat ik haar lief. Het lijkt me heel bijzonder om haar dood te zien gaan, wat misschien heel raar klinkt. Well, Raza is dus acteer wonder dus maybe kan Blossom eerst like helemaal in shock zijn van het gehuil en dan BOEM, en ik hoop dat Raza ook wat schrammetjes krijgt, dan word ze echt boos dat ze geraakt is door een apprentice, en dan slaat ze de beschermer weg ofzo en leeft ze zich uit op Blos ? x

[Gz] Moordenaar Diamonds1
Blossompaw
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:28

Omg Blos dat klinkt lief ;u;"
Zet jullie er beide bij c:

[Gz] Moordenaar 32znv9f
[Gz] Moordenaar 34xhx6s
Blossompaw
Member
[Gz] Moordenaar DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitimema 1 apr 2013 - 21:20

sorry voor de dubbelpost.

Ik moet heel eerlijk bekennen dat dit begon als een 1 april grap xD
Maar.. Ik begin toch steeds meer te twijfelen. Ik denk echt dat het RPG'en in RiverClan met Blossom veel en veel minder leuk zou worden. Daarom ga ik er nog een of meerdere dagen over nadenken, dan maak ik de beslissing of ze blijft leven en zo niet kies ik de moordenaar. Houd dus allemaal dit topic in de gaten ^-^

Oh en ik hoop dat jullie niet boos zijn enzo :'D
ik heb hele gemene grappen vandaag ^^"

[Gz] Moordenaar 32znv9f
[Gz] Moordenaar 34xhx6s
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] Moordenaar   [Gz] Moordenaar Icon_minitime

[Gz] Moordenaar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum