We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: ♦♦♦ [GZ] i'm just a pritty player [GZ] ♦♦♦ ma 1 apr 2013 - 14:09
Aquila
hii peepz
voor Aquila zoek ik een tweede crush. ze heeft eigenlijk al een crush Crooked maar ik vind dat ze er wel meerdere mag hebben. Aquila is een beetje een player girl. ze houd van mannen versieren. ze is er ook behoorlijk goed in.
Aquila vind gewoon een aantrekkelijke Bloodclan kater waarmee ze gaat..jagen. ze gaat hem dan een beetje versieren als ze merkt dat de kater haar wel leuk vind. meestal valt Aquila niet echt heel erg op anderen maar op deze kater wel. na een tijdje begint ze hem echt leuk te vinden, dit is niet goed voor haar relatie met Crooked. maar hem geeft ze ook niet zomaar op. uiteindelijke komt de kater er achter dat Aquila hem ook leuk vind. dan grijpt hij zijn kans en gebeurt er een klein ongelukje, Aquila komt na een paar manen achter dat ze zwanger is van de kater. (hoeft niet perse maar leek me wel leuk.) Crooked word natuurlijk boos en dan staat Aquila voor een grote keuzen.
Wat ik dus nodig heb is: ~De kater. ~de bff van Aquila die haar helpt met deze moeilijke beslissing, en als eerste merkt dat ze zwanger is.
ik heb een klein lijstje gemaakt maar voor De kater heb ik graag wat meer informatie over hoe hij eruit ziet enzo.
Code:
Naam: Kat naam: Wat wil je zijn: Motivatie: Eventuele extra:
Onderwerp: Re: ♦♦♦ [GZ] i'm just a pritty player [GZ] ♦♦♦ ma 1 apr 2013 - 22:27
Naam: laura Kat naam: Shadow [sireuzen] of Cyclone [geen sireuzen omgekeerde] Wat wil je zijn: kater Motivatie: het lijkt me leuk en grappig maar heel spannend ik wees actief zoizo Eventuele extra: miep.....
~Innerlijk~ -Aardig tegen vrienden- Gemeen - Moordzuchtig - Soms een beetje raar.
Devil is op het eerste gezicht een normale Bloodclanner. Hij houd van moorden en is erg gemeen. Ander katten pijn laten lijden is een grote hobby van hem. Tegen vrienden is hij vaak aardig. Maar Devil word gauw boos en de meeste katten letten goed op hun woorden. Toch zit er iets in hem wat veel katten niet hebben. Heel soms heeft hij met zijn slachtoffers medelijden. Dit gaat vaak vlug weer over en niemand merkt dit. Verder heeft hij een vreemd soort humor en vind het geinig om grapjes te maken terwijl zijn slachtoffers doodbloeden.
~Uiterlijk~ Devil heeft een stevige bouw maar is toch verassend lenig. Hierdoor is hij een prima vechter. Hij laat zij vacht altijd glanzen en kan poezen zonder al te veel moeite veroveren. Voor verdere informatie moet je hem even opzoeken.
~Me~
Naam: Katero Leeftijd: 14 Motivatie: Ik vind het een erg leuk verhaaltje en het past ook wel bij hem. Verder heb ik er niet echt een rede voor behalve natuurlijk dat Aquila een erg leuke kat is. Voorbeeldpost: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5132-interview-with-a-murderermalona Dit is misschien een beetje flut maar het enige wat ik kon vinden.
Onderwerp: Re: ♦♦♦ [GZ] i'm just a pritty player [GZ] ♦♦♦ wo 10 apr 2013 - 17:52
Naam: Juul/Julie/Jules whatever. :') Kat naam: Shego. Wat wil je zijn: BFF van Aquila. Motivatie: Het lijkt me wel leuk voor haar, en ik wil graag wat actiever worden. Eventuele extra: Shego is nog redelijk jong, maar is mentaal veel ouder dan fysiek. Fysiek is ze nu leerling, mentaal al bijna warrior.
» Often I'm told I need to clean up my act, although maturity is something I lack. And so when some simple little problems arise I overthink them over and over again.