Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: [Gz] I know you never trusted me [Darkened] za 30 maa 2013 - 21:49 | |
| Toen Darkened 11 manen was, stierven zijn ouders, vlak nadat hun nieuwe litter 3 moons geworden waren. Niemand wist waardoor en ze vonden geen sporen van moordzaak, het leek ofdat ze verdronken waren. Maar Darkened wist wel beter... Darkened had zijn ouders vermoord, hij dacht dat ze niets meer om hem gaven en daarom een nieuwe nest kittens namen. Hij wist dat zijn moeder zwaar verzwakt was en kon gemakkelijk van haar winnen. Hij lokte zijn vader naar zijn moeder en zei dat ze was gestorven aan haar ziekte. Zijn vader merkte dat hij haar vermoord had en Darkened viel hem aan. Hij beet zijn vader in zijn keel en gooide de twee, dood, in de rivier. Hij had de twee kort daarop de rivier uit gevist en aan de kant gelegd. Hij beschuldigde zijn broertje, die hij opeens aantrof naast zijn ouders, en iedereen stond aan zijn kant. Zijn broertje vertrok uit de BloodClan, iets wat de kater graag wilde.
Nu zoek ik dus een paar siblings voor Darkened, en vooral de kater die nu rogue is :]
Je hoeft geen lijstje te maken, maar fijn vindt ik het wel, met wat info en de namen ect. (Ze zijn young ones)
xx Chriss Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance |
|