|
Terror 55 Actief
| |
| Onderwerp: {AG} Terrorflight {AG} za 30 maa 2013 - 16:48 | |
| Ik heb besloten om Terrorpaw weg te geven. Ik had hem pas nog geprobeerd actief te maken maar het lukte een tijdje maar hij is weer inactief geworden. Ik hou van deze kater en doe hem dan ook met moeite weg maar ik vind gewoon dat hij een betere plek verdient. En natuurlijk ook omdat ik het lullig vind voor de spelers van de ouders (Innerghost x Flamepath) dat hij inactief is. Daarom bied ik bij deze Terrorpaw aan. Je kan [url=...] hier[/url] zijn karakter kaart vinden en dan ook alles doorlezen. Het idee van dotne hij kit was is helaas niet doorgegaan omdat dat niet mogelijk was.
Natuurlijk beslissen er een aantal mensen mee waar Terror heen gaat. Waaronder de spelers achter Innerghost en Flamepath (Nath,Chi 'nd Jinte).
Regels Er zijn een paar regels waar je aan moet voldoen. Het zijn wel de algemene regels maar ik zet ze er voor het gemak nog even bij.
- Ervaring in de RPG.
- Actief.
- ABN posten hebben.
- Aangemelde mensen:
“GENTLEMEN, IT'S BEEN A PLEASURE“
Laatst aangepast door Terrorpaw op zo 31 maa 2013 - 13:27; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Terrorflight {AG} za 30 maa 2013 - 21:04 | |
| |
|
| |
Anni - Sev 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Terrorflight {AG} zo 31 maa 2013 - 7:38 | |
| Ik wil het wel, alleen de garantie op actiefheid is niet volledig... .-. |
|
| |
Juul. 98
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Terrorflight {AG} zo 31 maa 2013 - 10:59 | |
| Ik wil het wel proberen. Ik zoek al best lang naar nieuwe inspiratie op WC, ondanks dat ik het druk heb. And now I hope this song will reach your ears that solved all my darkest fears I once was blind, but now it's clear wherever I go, I know that you'll be near So I'll say I finally wrote your song at last, sorry that this one came out so sad Every tear I had was shed for the man that gave me a better sense.
|
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Terrorflight {AG} zo 31 maa 2013 - 11:02 | |
| Ik wil hem graag hebben, heb er goed over nagedacht en een paar topics gelezen en het lijkt me een fantastisch acoount (: Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit"Run your fingers through my soul. For once, just once, feel exactly what I feel, believe what I believe, perceive as I perceive, look, experience, examine, and for once; just once, understand."
|
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Terrorflight {AG} zo 31 maa 2013 - 13:24 | |
| - Raccoonpaw schreef:
- Ik wil het wel proberen. Ik zoek al best lang naar nieuwe inspiratie op WC, ondanks dat ik het druk heb.
Hij is van de SC (':
____
Ik zet jullie op het lijstje (: |
|
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Terrorflight {AG} zo 31 maa 2013 - 13:30 | |
| Ik bedoelde WC als in Warrior Cats. :p |
|
| |
Terror 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Terrorflight {AG} zo 31 maa 2013 - 13:33 | |
| Oh haha, *heeft niks gezegd* “GENTLEMEN, IT'S BEEN A PLEASURE“
|
|
| |
Annemeike 30
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Terrorflight {AG} zo 31 maa 2013 - 14:28 | |
| Brick is Annemeike xD Credits to Lianne |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Terrorflight {AG} ma 1 apr 2013 - 12:46 | |
| We hebben besloten dat Terrorpaw naar Juul gaat. Ik zal het ww sturen naar Silverpaw (: |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Terrorflight {AG} di 2 apr 2013 - 17:00 | |
| Pweep, bedankt dat ik hem mag bespelen. <3 En Ja Nath, is goed. c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: {AG} Terrorflight {AG} | |
| |
|
| |