| [ GZ ] Lead me away from this hellhole | |
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: [ GZ ] Lead me away from this hellhole vr 29 maa 2013 - 17:54 | |
| Voordat allerlei mensen gaan schreeuwen, nee, Shrew gaat niet dood. Het is gewoon een kleine wending in haar leven die als volgt gaat. Het nieuwe regime van Rushspirit staat Shrew totaal niet aan. Ze wilt graag protesteren, maar kan de moed er niet voor vinden. Vooral niet omdat alles in haar leven tegen zit, de kittens mogen haar niet echt meer en haar partner, Wolftail, daar heeft ze nogal veel problemen mee. Haar lichaam lijdt hieronder, ze wordt steeds magerder en weigert soms te eten. Op een dag besluit ze alleen een patrouille te doen. Wanneer ze zich op de rand van het ShadowClan gebied bevindt, valt ze door uithongering neer. Dan komt het gedoe. Een Rogue//BloodClan kat vindt haar. Deze herkent de Clangeur en heeft wel zin een extra moord te plegen. Het gevecht i vanaf het begin al oneerlijk, omdat Shrew zo ernstig is verzwakt door haar beperking aan energie. Dan komt Wolftail opdagen, die toevallig langs komt. Hij redt haar van de Rogue//BloodClan kat en zorgt dat deze met een paar schrammen wegvlucht. Vanaf dit moment ziet Shrew weer de moed zitten om voor haar Clan op te komen en voor iedereen die onderdrukt wordt door Rushspirit. Dat is alles. Het gedoe zal maar uit één [lang] topic bestaan. Dus wat ik zoek is iemand met een Rogue of een BloodClan kat die zin heeft om hieraan mee te doen. Eisen: - Gewoon snel kunnen antwoorden, Liz en ik willen niet een week lang wachten op een post.
- Acceptabele lengte, wat dit inhoudt: gewoon om er een normale post uit te halen. [We hebben ook geen zin in een ellenlang verhaal waar bijna niets in gebeurd, dit zullen wij ook niet doen]
- Realistisch zijn. Gewoon, niet doen alsof je kat onoverwinnelijk is en het gevecht extreem lang laten duren. In principe staat je kat tegenover anderhalve Warrior, zelfs voor een moordmachine is dit moeilijk.
Je hoeft geen ingewikkeld lijstje in te vullen. Het topic zal er snel komen te staan, wie weet dit weekend zelfs al. Laat ik even een datum prikken. Ik denk dat ik zondag het topic open en op die dag zal ik met Liz ook gaan kiezen. Succes ~
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole vr 29 maa 2013 - 17:59 | |
| Ik meld me aan met Ziva. ^^ Ze is sowieso al een type dat van oneerlijkheid houdt, en ze zit er ook niets mee in te moorden, al gebeurd dat niet. |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole vr 29 maa 2013 - 18:00 | |
| Ik wil wel :3 algemene info:
Naam: Aquila Leeftijd: 1½ jaar Geslacht: Fe-male Clan: Bloodclan
|
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole vr 29 maa 2013 - 18:07 | |
| Naam: Cat Naam kat: Hate Waarom: Het lijkt me leuk om hier aan mee te doen (en dan houd ik Hate ook een beetje actief ) Innerlijk: Hate is nog maar een apprentice zonder mentor, toch kan hij best goed vechten. Hij haat een groot deel van de wereld en is echt op moorden uit Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/ - My OTP <'33:
SHIPPIT <'3 *made by Eva*
|
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole vr 29 maa 2013 - 18:13 | |
| Name Christina Ervaring Ongeveer een jaar ;D Why Nou, ik vindt Shrewleap altijd al geweldig, en het account waarmee ik me aanmeld is Wolftail al eens tegen gekomen, daarom lijkt dit me leuk. Verder vindt ik het gewoon leuk om een gevechtje te hebben. Lengte post Meestal rond de zeven zinnen.
Character Icoon. Inside Ze is gewoon een beetje bitcherig, vooral de laatste tijd is ze erg opgefokt. Ze haat clankatten en die stuff. What Rogue Gender Female Inside in het topic Ik vindt het wel even fijn om te vermelden hoe ze in het topic gaat doen.
Ze zal die dag weinig praten, iets wat niet vaak voorkomt. Ze beginnen met zeer spottende opmerkingen en reageert dan heel vijandig de poes aan te vallen. Tijdens en na het geveht zal ze nog veel spottende opmerkingen maken, maar uiteindelijk baalt ze er toch van dat ze heeft verloren. Dan zal ze nog eens terugkomen, zegt ze.
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole vr 29 maa 2013 - 20:30 | |
| Ik ga Ty weer actief maken, en Shrew heeft al wel eerder topicjes met Ty gehad. So, ik meld me aan met Ty ^^ Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole zo 31 maa 2013 - 17:31 | |
| Sorry voor de dubbel post. Maar Soof en ik hebben gekozen wie de kat mag zijn! We hebben gekozen voor Ziva aka Chi. We vonden dat Ziva het beste paste bij het topic en daarom hebben we haar gekozen c:. Soof maakt zo snel mogelijk het topic aan. |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole ma 1 apr 2013 - 8:49 | |
| Gefeliciteerd Chi Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/ - My OTP <'33:
SHIPPIT <'3 *made by Eva*
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole | |
| |
|
| |
|