[ GZ ] Lead me away from this hellhole

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shrewstar
StarClan
[ GZ ] Lead me away from this hellhole DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: [ GZ ] Lead me away from this hellhole   [ GZ ] Lead me away from this hellhole Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 17:54

Voordat allerlei mensen gaan schreeuwen, nee, Shrew gaat niet dood. Het is gewoon een kleine wending in haar leven die als volgt gaat.
Het nieuwe regime van Rushspirit staat Shrew totaal niet aan. Ze wilt graag protesteren, maar kan de moed er niet voor vinden. Vooral niet omdat alles in haar leven tegen zit, de kittens mogen haar niet echt meer en haar partner, Wolftail, daar heeft ze nogal veel problemen mee. Haar lichaam lijdt hieronder, ze wordt steeds magerder en weigert soms te eten. Op een dag besluit ze alleen een patrouille te doen. Wanneer ze zich op de rand van het ShadowClan gebied bevindt, valt ze door uithongering neer. Dan komt het gedoe. Een Rogue//BloodClan kat vindt haar. Deze herkent de Clangeur en heeft wel zin een extra moord te plegen. Het gevecht i vanaf het begin al oneerlijk, omdat Shrew zo ernstig is verzwakt door haar beperking aan energie. Dan komt Wolftail opdagen, die toevallig langs komt. Hij redt haar van de Rogue//BloodClan kat en zorgt dat deze met een paar schrammen wegvlucht. Vanaf dit moment ziet Shrew weer de moed zitten om voor haar Clan op te komen en voor iedereen die onderdrukt wordt door Rushspirit.
Dat is alles. Het gedoe zal maar uit één [lang] topic bestaan. Dus wat ik zoek is iemand met een Rogue of een BloodClan kat die zin heeft om hieraan mee te doen.
Eisen:
  • Gewoon snel kunnen antwoorden, Liz en ik willen niet een week lang wachten op een post.
  • Acceptabele lengte, wat dit inhoudt: gewoon om er een normale post uit te halen. [We hebben ook geen zin in een ellenlang verhaal waar bijna niets in gebeurd, dit zullen wij ook niet doen]
  • Realistisch zijn. Gewoon, niet doen alsof je kat onoverwinnelijk is en het gevecht extreem lang laten duren. In principe staat je kat tegenover anderhalve Warrior, zelfs voor een moordmachine is dit moeilijk.

Je hoeft geen ingewikkeld lijstje in te vullen. Het topic zal er snel komen te staan, wie weet dit weekend zelfs al. Laat ik even een datum prikken. Ik denk dat ik zondag het topic open en op die dag zal ik met Liz ook gaan kiezen.

Succes ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole   [ GZ ] Lead me away from this hellhole Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 17:59

Ik meld me aan met Ziva. ^^
Ze is sowieso al een type dat van oneerlijkheid houdt, en ze zit er ook niets mee in te moorden, al gebeurd dat niet.

[ GZ ] Lead me away from this hellhole 8drbHgc
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole   [ GZ ] Lead me away from this hellhole Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 18:00

Ik wil wel :3
algemene info:

Naam: Aquila
Leeftijd: 1½ jaar
Geslacht: Fe-male
Clan: Bloodclan

[ GZ ] Lead me away from this hellhole 317cexc
[ GZ ] Lead me away from this hellhole Aquilat
Hate
Member
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Hate
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole   [ GZ ] Lead me away from this hellhole Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 18:07

Naam: Cat
Naam kat: Hate
Waarom: Het lijkt me leuk om hier aan mee te doen (en dan houd ik Hate ook een beetje actief Wink )
Innerlijk: Hate is nog maar een apprentice zonder mentor, toch kan hij best goed vechten. Hij haat een groot deel van de wereld en is echt op moorden uit Razz

[ GZ ] Lead me away from this hellhole EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Icoon
Member
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole   [ GZ ] Lead me away from this hellhole Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 18:13

Name Christina
Ervaring Ongeveer een jaar ;D
Why Nou, ik vindt Shrewleap altijd al geweldig, en het account waarmee ik me aanmeld is Wolftail al eens tegen gekomen, daarom lijkt dit me leuk. Verder vindt ik het gewoon leuk om een gevechtje te hebben.
Lengte post Meestal rond de zeven zinnen.

Character Icoon.
Inside Ze is gewoon een beetje bitcherig, vooral de laatste tijd is ze erg opgefokt. Ze haat clankatten en die stuff.
What Rogue
Gender Female
Inside in het topic
Ik vindt het wel even fijn om te vermelden hoe ze in het topic gaat doen.

Ze zal die dag weinig praten, iets wat niet vaak voorkomt. Ze beginnen met zeer spottende opmerkingen en reageert dan heel vijandig de poes aan te vallen. Tijdens en na het geveht zal ze nog veel spottende opmerkingen maken, maar uiteindelijk baalt ze er toch van dat ze heeft verloren. Dan zal ze nog eens terugkomen, zegt ze.

[ GZ ] Lead me away from this hellhole 53110480
Jaytail
Member
[ GZ ] Lead me away from this hellhole 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole   [ GZ ] Lead me away from this hellhole Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 20:30

Ik ga Ty weer actief maken, en Shrew heeft al wel eerder topicjes met Ty gehad. So, ik meld me aan met Ty ^^

Sucks don't it?
[ GZ ] Lead me away from this hellhole Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole   [ GZ ] Lead me away from this hellhole Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 14:00

Soof en ik gaan vandaag kiezen, als ze online komt op msn zal ik het aan haar vragen.
Dus als je je nog wilt aanmelden moet je dat nu nog doen.

[ GZ ] Lead me away from this hellhole CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole   [ GZ ] Lead me away from this hellhole Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 17:31

Sorry voor de dubbel post. Maar Soof en ik hebben gekozen wie de kat mag zijn!
We hebben gekozen voor Ziva aka Chi. We vonden dat Ziva het beste paste bij het topic en daarom hebben we haar gekozen c:.
Soof maakt zo snel mogelijk het topic aan.
Cherrypelt
Member
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole   [ GZ ] Lead me away from this hellhole Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 17:33

Vreselijk hard bedankt!
Ik beloof jullie dat 'k telkens op tijd zal posten. ^^

[ GZ ] Lead me away from this hellhole FRQIzcn

Cherry x Mask<3:
Hate
Member
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Hate
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole   [ GZ ] Lead me away from this hellhole Icon_minitimema 1 apr 2013 - 8:49

Gefeliciteerd Chi Razz

[ GZ ] Lead me away from this hellhole EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [ GZ ] Lead me away from this hellhole   [ GZ ] Lead me away from this hellhole Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: