|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 0:36 | |
| - Katniss schreef:
- just bones. een serie moordenaar die mensen at en echt like veel mens.. en hij had een kunstgebit met de hoektanden van al zijn slachtoffers
Oh ja die ken ik. Die afleveringen heb ik gezien. Crazy dude. xD |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 0:45 | |
| wat helemaal dom was dat addy toegaf dat ie had gemoord terwijl dat niet zo was. de kuttelikker >.<
vond het zo zielig voor hodgens nou konden ze niet meer King of the Lab spelen dat kwam echt pas 2 seizoenen later weer een beetje ongemakkelijk.
weet niet of je het volgde ofzo maar ik ben nu heel erg Bones aan het kijken als ik even geen zin heb ik een hele Arc van Fairy Tail |
|
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 0:52 | |
| - Hammenaahh:
No I'm not a perv I just have an unhealthy Reisuke opsession. |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 0:54 | |
| kuch kuch
Yukkii arent you goning to jump me? |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 0:59 | |
| Lol ik heb de geniaalste april-grap ever opgezet.
Door het hele huis zit het vol met Nicolas Cage "you've been caged" foto's, op de meest bizarre plekken zelfs hahahahhaa.
Ik verwacht dat ik morgen opsta met een emmer ijskoud water, they'll fight back xD |
|
| |
Derpje 129
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 1:12 | |
| hi goeden avond eigelijk gezecht goeden ochten troll face ik ga over iets leuks hebben wat ik vandaag heb gedaan en over het slechte goeds: ik heb een snor bij mijn zusje getekent dus die liep met een snor slechte: ik kreeg straf goeds: ik zad met mijn broer te wii en toen kregen we ruziene slecht: hij werd boos en deed me pijn ik ben erg opgewonden en zit met achterlijke pijn achter de com buik krampen enzv..... ben erg sip ook nog en nu wil ik weten waarom er minder mensen in de chat zitten? niet nu maar even algemeen... |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 1:19 | |
| right ze hebben hier niet veel met 1 april alleen je veter zit los maar that's it
laura ik wil foto's zien |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 1:25 | |
| [1:17:16] Nana-Chii: No I am gonna Rape you >D [1:17:22] Tessa: No [1:17:29] Nana-Chii: Yes [1:17:30] Tessa: Im gonna rape you [1:17:36] Tessa: You smallerd [1:17:39] Nana-Chii: No, I am gonna rape Ú [1:17:52] Tessa: No you cant [1:18:01] Tessa: Im too fast [1:18:13] Nana-Chii: No I am too fast to Rape so I am gonna rape you >D [1:18:23] Tessa: Noooo [1:18:45] Nana-Chii: Yessss [1:18:48] Tessa: You cant be to fast to be raped because ypu got raped by me [1:19:07] Nana-Chii: Nooo, you got raped by me 'cause you're to slow >D [1:19:23] Tessa: Whaha [1:19:30] Tessa: I cant be to slow [1:19:34] Nana-Chii: Ghehehe [1:19:36] Nana-Chii: Yes you can [1:19:43] Nana-Chii: 'Cause I am to fast for you [1:19:43] Tessa: XD [1:19:49] Tessa: No [1:19:57] Nana-Chii: Yes [1:20:40] Tessa: Im to fast for gonna be raped, i was so fast i run across the world and stand behind you so I can rape you now [1:20:44] Tessa: >3 [1:22:07] Nana-Chii: But I am faster, so we collided [1:24:20] Nana-Chii: 8D
_________________________ This happens when it is after 00:00 and when I am talking to Tessa(Fallen) |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 1:31 | |
| - Katniss schreef:
- right ze hebben hier niet veel met 1 april alleen je veter zit los maar that's it
laura ik wil foto's zien Heb ik gedaan ik stuur je er morgen wel eentje xD |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 1:35 | |
| |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 1:35 | |
| - Icy schreef:
- Katniss schreef:
- right ze hebben hier niet veel met 1 april alleen je veter zit los maar that's it
laura ik wil foto's zien Heb ik gedaan ik stuur je er morgen wel eentje xD Lol, dat zou ik ook wel willen zien xD |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 1:42 | |
| nou nu is kijken wat dan Anime Mirai 2013 is dan toch echt slapen
[edit; laat maar bagger kwaliteit] |
|
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 1:49 | |
| Derp. Mijn zus is naar bed, en ik slaap op de bank maar haar vriend zit te gamen in de woonkamer dus ik kan niet slapen x'D |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 1:53 | |
| dat is extreem vervelend. Ga Fairy Tail kijken. je moet nog maar 169 episodes |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 7:50 | |
| good morning
-----
Ik had zo'n leuke droom over mijn crush en toen ik wakker werd was ik zo van NOOO! omdat het een droom was en niet echt (Hoewel ik liever niet heb dat hij wordt aangevallen door een aap) |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 9:03 | |
| Mheh, echt geen zin in die paasbrunch. >> |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 9:03 | |
| |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 9:12 | |
| Half twee eindelijk in slaap gevallen, kwart voor acht wakker.
Nu heb ik honger :'D |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 9:57 | |
| Meh, verveling slaat toe D= Iemand een idee wat ik kan gaan doen? |
|
| |
Juul 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 apr 2013 - 10:02 | |
| Ik droom altijd over mijn crush ... Volgens mij ben ik iets té opsessed. x'D EDIT: Al mijn vrienden in mijn klas dromen altijd olver mij en mijn crush, maar dat is gewoon eng. ;") |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|