|
|
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 8:09 | |
| good morning!
Im in England, so i can't speak dutch now c: |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 8:29 | |
| - Darkblood schreef:
- good morning!
Im in England, so i can't speak dutch now c: Dafuq? xDHii babe! |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 8:42 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- good morning!
Im in England, so i can't speak dutch now c: Dafuq? xD
Hii babe! Lawl My cousin is annoying XD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 8:47 | |
| - Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- good morning!
Hii babe! Lawl
My cousin is annoying XD Juist x3 YAY, ik ga een falende Matze eten met veel te veel suiker, net zoals gisteren <33 |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:07 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- good morning!
Hii babe! Lawl
My cousin is annoying XD Juist x3
YAY, ik ga een falende Matze eten met veel te veel suiker, net zoals gisteren <33 I DON'T UNDERSTAND YOUR STRANGE LANGUAGE! laat ook maar xd... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:20 | |
| - Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- good morning!
Hii babe! Lawl
My cousin is annoying XD Juist x3
YAY, ik ga een falende Matze eten met veel te veel suiker, net zoals gisteren <33 I DON'T UNDERSTAND YOUR STRANGE LANGUAGE!
laat ook maar xd... What did you say, stupid one? (Mijn Engels is niet bijzonder goed huwr xD) |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:20 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:22 | |
| - Innerghost schreef:
- Goodmornin' guyss ^-^
Hii ^^ |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:25 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:27 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:29 | |
| Die foto's zien er leuk uit, Esmee ^-^
//Gaat weer posten x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:32 | |
| - Innerghost schreef:
- Die foto's zien er leuk uit, Esmee ^-^
//Gaat weer posten x3 Ze sluiten ook weer goed aan op het idee dat Kestrelwing op mijn eigen kat lijkt. Vooral nu door dat witte puntje in de staart =3 /YAY, voor het eerst een leeuwin geclaimd in Lioden!\ |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:43 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Innerghost schreef:
//Gaat weer posten x3 Ze sluiten ook weer goed aan op het idee dat Kestrelwing op mijn eigen kat lijkt. Vooral nu door dat witte puntje in de staart =3
/YAY, voor het eerst een leeuwin geclaimd in Lioden!\ HOE |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:45 | |
| - Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Innerghost schreef:
//Gaat weer posten x3 Ze sluiten ook weer goed aan op het idee dat Kestrelwing op mijn eigen kat lijkt. Vooral nu door dat witte puntje in de staart =3
/YAY, voor het eerst een leeuwin geclaimd in Lioden!\ HOE Eeh eeh, eerst Spray scent, dan Shake mane, en dan op dat borst vooruit steken =3 en dan kom je bij het laatste deel, maar daar hoef je niet veel te kiezen, alleen of je haar hebben wilt of niet xD |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:49 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Innerghost schreef:
/YAY, voor het eerst een leeuwin geclaimd in Lioden!\ HOE Eeh eeh, eerst Spray scent, dan Shake mane, en dan op dat borst vooruit steken =3 en dan kom je bij het laatste deel, maar daar hoef je niet veel te kiezen, alleen of je haar hebben wilt of niet xD Mehh ze ging :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:50 | |
| - Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Innerghost schreef:
/YAY, voor het eerst een leeuwin geclaimd in Lioden!\ HOE Eeh eeh, eerst Spray scent, dan Shake mane, en dan op dat borst vooruit steken =3 en dan kom je bij het laatste deel, maar daar hoef je niet veel te kiezen, alleen of je haar hebben wilt of niet xD
Mehh ze ging :c Tsja, het is hoogstwaarschijnlijk puur toeval dat ze bij die volgorde kwam D: |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:51 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Innerghost schreef:
/YAY, voor het eerst een leeuwin geclaimd in Lioden!\ HOE Eeh eeh, eerst Spray scent, dan Shake mane, en dan op dat borst vooruit steken =3 en dan kom je bij het laatste deel, maar daar hoef je niet veel te kiezen, alleen of je haar hebben wilt of niet xD
Mehh ze ging :c
Tsja, het is hoogstwaarschijnlijk puur toeval dat ze bij die volgorde kwam D:
Waar heb jij der gevonden? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:53 | |
| - Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Innerghost schreef:
Waar heb jij der gevonden? Marshlands c: http://www.lioden.com/territory_lion.php?id=357509 |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:54 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Innerghost schreef:
Waar heb jij der gevonden? Marshlands c: http://www.lioden.com/territory_lion.php?id=357509 Heeeejjjj ik heb der een geclaimd =D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 maa 2013 - 9:56 | |
| - Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Darkblood schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Innerghost schreef:
Waar heb jij der gevonden? Marshlands c: http://www.lioden.com/territory_lion.php?id=357509 Heeeejjjj ik heb der een geclaimd =D Goed zo =] Ik heb jou nog niet als vriend denk ik? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|