||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Fallentear
StarClan
||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow DPKsfdL
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Fallentear
BerichtOnderwerp: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 10:47

Yush, Yush. Het is zo ver...
Welcome Gast
Fallentear and Silversnow krijgen ze dan toch echt, kleine pluizeballen
Fallentear is dus uiteindelijk zwanger geraakt van Silversnow, en zal dus ook van hem kittens krijgen *duh*. Nou zoeken wij dus kittens voor de twee. Tje, veel heb ik er ook niet echt over te vertellen.

Ik zelf heb een ding dat ik heel graag wil. Ik wil 1of 2 zwarte kitten met gouden ogen, en 1 grijze kitten met ijsblauwe ogen.

paar eisen: *ja ook wij hebben ze*
~Goede ABN
~Goed actief
~Het karakter mag niet gestolen of nagemaakt worden van de ouders.
~Hou rekening met de ouders *dus groene ogen enzo kan niet*
~wees orgineel, dat wekt de indruk bij ons
~lengte van je aanmelding maakt niet uit, we lezen alles door

Lijstje:
Naam||
Future name||
geslacht||
Karakter||
Ideën||
Motivatie||
*Iets over jezelf*

Kissies
Fallentear (Teddy), Silversnow (Cees)

"She always was the better part of us"
||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow 2132ooi
Fallen Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timepaw
Member
Annemeike
43
Actief

CAT'S PROFILE
Timepaw
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 13:46

†General†
Parents: †Fallentear†Silversnow†
Current rank: †Kit†
Future ranks: †Apprentice, Warrior, Medicine Cat app(?) Medicine cat(?) Deputy(?) Leader(?) Elder†
Current Clan: ShadowClan
Future Clans: †StarClan(?) Dark Forest(?)†
Lifestyle: †ShadowClan cat†
Place of Birth: †ShadowClan Nursery†
Parents Clan: †Mother - ShadowClan † Father - ShadowClan†
Siblings: †Unknown†
Orientation: †Heterosexual†

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow 4cef4eeb96837dbd22cce30
†Outside†
Eyes: †Blue†
Pads: †Pink†
Nose: †Pink†
Breed: †Gray tabby†
Build: †A strong build, wide head†
setje:
†Inside†

[Shy]
†Hurricanekit is een verlegen kat. Hij durft meestal niet het gesprek met een ander te beginnen, en is stil als iemand hem een complimentje geeft. Wat wel jammer is is dat "sarcasme en ironie" niet in z'n woordenboek staan, dus als iemand een compliment geeft dat sarcastisch is vat hij het letterlijk op, en daardoor kan hij soms als niet serieus of zelfs gek worden aangezien. †

[Nice]
†Hurricane is ondanks alles toch aardiger naar anderen dan dat ie zelf denkt. Hij maakt eigenlijk heel snel vrienden, omdat hij meestal ook wel verlegen is en dus eigenlijk niet gemeen durft te zijn tegen anderen. Speels is hij echter niet, maar dat maakt anderen meestal niet uit. Maar zelfs het kleinste dingetje, al wordt iemand weggeroepen en zegt snel: "Ik moet nu gaan, doei". Dan voelt Hurricane zich gelijk al verdrietig, omdat hij denkt dat het een excuus is om bij hem weg te kunnen.†

[Sad]
†Door wat hij heeft gehoord van die gemene Apprentice is hij nogal snel verdrietig. Hij is al snel aan het huilen als iemand een gemene opmerking maakt. Hij is daardoor een beetje een mama's kindje, maar daar komt hij in zijn Apprentice wel vanaf.†

[Dark]
†Dit heeft hij alleen als hij Warrior is. Hij beseft dat hij met die verlegen kant niets kan, dat het zeg maar het deel is dat tegen hem liegt. Eigenlijk zit t hem alleen maar tegen, dus hij besluit zijn verlegen kant van zich af te gooien. Natuurlijk gebeurt dit niet 123, maar uiteindelijk is hij duister. Niet BloodClan duister, maar ShadowClan duister zegmaar.†

[Second face]
†Dit heeft hij alleen als een Apprentice. De kat die hem pusht, is ruig. Hij zegt dat Hurricane nooit een normale Warrior gaat worden als hij zo door blijft gaan. Hurricane neemt het serieus en probeert zijn best te doen. Eigenlijk heeft hij zijn oude karakter nog, maar als iemand gemeen doet merkt hij het en kan hij fel uitvallen. Katten noemen het ook wel "zijn tweede gezicht".

†Skills†

Jagen
★★★✩✩

Snelheid
★★★★★

Geurkennis
★★★✩✩

Slimheid
★★★★✩

Reactievermogen
★★★★✩

†History†
Hurricanekit wordt geboren als een blije kit. Hij is eigenlijk net als alle andere kittens: druk, blij, speels, en iemand die echt niet kan wachten tot zijn Apprentice naam. Hij heeft een zoet leven, maar dan... Er is een sadistische Apprentice in het kamp. En eigenlijk zowel voor pijn als voor emotie. En Hurricane is zijn slachtoffer. Hurricanekit heeft al zijn hele leven gehad dat hij snel iemand serieus neemt, en dit keer zou dat zijn valkuil zijn... De Apprentice gaat achter een stenen muurtje staan, en Hurricane staat aan de andere kant. Plots hoort de kleine kit: "Nou zeg, die Hurricanekit is maar een stomme kat. Hij kan zeker nooit een Warrior worden! Niemand zal óóít zijn vriend zijn!" dit komt als een klap aan, en de grijze kit rent weg met traantjes in de ogen. Dit veranderde zijn leven voorgoed.

Hij is niet langer een blije kit, maar een verlegen, verdrietige maar eigenlijk heel aardige kat. Hij wordt Apprentice, maar hij is niet tevreden. Hij wil een Warrior worden! Straks moet hij nog naar de Elders! Hij wordt hard getraind, maar erg intensief is hij niet. Hij denkt dat hij echt niet een Warrior kan worden. Dan verschijnt er ineens een kat in zijn leven. Hij is nogal duister. De kater pusht Hurricanepaw om door te gaan met zijn leven, niet te blijven piepen als een halfdode mus. Hij volgt het op, en probeert het uit.

Als hij Warrior wordt, weet hij het zeker. Hij moet ermee stoppen! Hij gooit zijn verlegenheid van zich af en besluit een compleet andere kat te worden. Later zocht Hurricane ruzie met een vos, met als gevolg: de Medicine Cat Den. Iedereen behandelde hem liefjes en poezelig, maar als dat gebeurde werd hij boos. Vanaf dat moment was het zeker: hij was geen piepkat meer.

†Voorbeeldpost

†About me†
Waarom wilt gij dit?: †Omdat dit seriously een onnegeerbaar ding is voor mij ;D†
Zweert gij met vlees en bloed actief te blijven?: †Zo waarlijk helpe mij God almachtig†

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Signature-1-1_zps8e6e33ca
Old stuffy:

Laatst aangepast door Timepaw op do 4 apr 2013 - 17:06; in totaal 1 keer bewerkt
Softcream
Member
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 17:12

Naam|| Spindlekit
Future name|| Spindlepaw (misschien, nog niet zeker) Spindledance
geslacht|| Male
Karakter|| Een pittige kater die niet op zijn woorden let, hij durft heel veel te zeggen zonder daar bij na tee denken, als het dan ook nog maar negatief of positief is. Hij heeft ook geen spijt of meedelijden.
Ideën|| /
Motivatie|| Ik vind Silversnow en Fallentear twee fantastische katten, ik hou heel veel al lang van Fallentear, zowel haar uiterlijk als haar topics. Maar de laatste tijd ben ik dan ook een beetje beginnen zoeken naar info over Silversnow en deze vind ik nu ook echt fantastisch <'3
Real|| Ik ben Viktor, een meisje dat bijna 14 wordt, ik heb nu iets meer dan 1 jaar rpg ervaring, ik heb momenteel 9 accounts (Blithesoul, Whisperkit, Softcream, Glidingpaw, Cinderflame, James, Snowrose, Kestrelpaw en Oddeye)

Foto's ga ik zo zoeken, die komen straks (; maar de bedoeling is om er een zwart katertje van te maken met blauwe ogen ;D

Afwezig van 16-25/08
||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Do5bfa
Spoiler:

Softcream
I can feel your heartbeat

Laatst aangepast door Softcream op di 2 apr 2013 - 19:13; in totaal 2 keer bewerkt
Timepaw
Member
Annemeike
43
Actief

CAT'S PROFILE
Timepaw
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 20:42

Kan mijn kitten een brown tabby zijn? Heb een cuteness overload plaatje gevonden 83

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Signature-1-1_zps8e6e33ca
Old stuffy:
Fallentear
StarClan
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 14:31

nobody anymore?

Fallen Art:
Noblespirit
Member
Derpje
129

CAT'S PROFILE
Rank:
Noblespirit
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 16:11

TERUG GETROKKEN!!
POST IS WEG
DOE NIET MEER MEE DOOR IETS ;P
DAAR WAS MIJN POST EN NU NIET ,MEER
NU SPAN IK WAARSCHEILIJK

Laatst aangepast door Noblepaw* op ma 1 apr 2013 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt
Pikachu
Member
» Quinty «3 «
10
Actief

CAT'S PROFILE
Pikachu
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 16:19

Sorry laat maar D:

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Pikachukip

Laatst aangepast door Pikachu op wo 3 apr 2013 - 14:00; in totaal 1 keer bewerkt
Fernfire
Member
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
256

CAT'S PROFILE
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 16:47

aanmelding gereserveerd =3
Specklekit
Member
11
Actief

CAT'S PROFILE
Specklekit
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:13

Naam|| Specklekit
Future name|| Speckleleaf
geslacht|| Mannetje
Karakter|| Een vriendelijk speelse kitten, praat niet veel.
Ideën||/...\
Motivatie|| Ik heb nog nergens een kitten D:
Uiterlijk|| Zilver / grijs
Real name|| Tara

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Specklekitos

Laatst aangepast door Specklekit op zo 31 maa 2013 - 18:29; in totaal 2 keer bewerkt
Fallentear
StarClan
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:21

mensen, let op de uiterlijke van de ouders
rood en bruin enzo kan gewoon niet
het is, wit, grijs, zwart of daartussen in ergens

ogen kunnen niet heel erg anders zijn dan blauw en goud/geel
dus geen bruin, geen groen en helemaal geen paars

Fallen Art:
Silversnow
Member
291
Actief

CAT'S PROFILE
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:24

Voor diegene die het nodig hebben, hier is papzel ^w^

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Silversnowsignature
Xx:
Specklekit
Member
11
Actief

CAT'S PROFILE
Specklekit
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:28

Fallentear schreef:
mensen, let op de uiterlijke van de ouders
rood en bruin enzo kan gewoon niet
het is, wit, grijs, zwart of daartussen in ergens

ogen kunnen niet heel erg anders zijn dan blauw en goud/geel
dus geen bruin, geen groen en helemaal geen paars

Ik pas het meteen aan

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Specklekitos
Katniss
Member
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:33

mag tuxedo?
zwart wit?

Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit ||
||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow 15nn7dl
Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.

Spoiler:

Fallentear
StarClan
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:44

Ja zwart wit mag wel, want de ouders hebben die kleuren

Fallen Art:
Katniss
Member
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:44

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow 333wp42
||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow 2ngxzwi
·•● Mantiskit ✗ Mantispaw ✗ Mantisleap ●•·
·•● Fallentear ✗ Silversnow ●•·
·•● Unknown yet ✗ Unknown yet ●•·
♥️Female♥️

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow 5aomtl
Het kleinste en jongste poesje is een verlegen kitten die tegen haar moeder aankruipt als ze bang word wat ze als kitten van alles word. Heel close met haar oudere broertjes en zusjes is ze niet het buitenbeentje. Naar mate ze Mantispaw word word het kleine scharminkel steeds vechtlustiger en gemener. Maar nog steeds is ze bang voor een klein spinnetje. Wanneer zij een een spin ziet maakt ze een sprongetje in de lucht. Als ze warrior is geworden zal de angst voor de spinnen er nog steeds zijn, sprongen in de lucht zal ze niet maken maar wegrennen zal ze wel doen. Het is geen verlegen poesje meer maar een vechtlustige en gemene kat.

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow 3090nx5
Als kitten kijkt het kleine scharminkel bang en verlegen uit haar ogen, nooit kijkt ze iemand aan behalve haar moeder. Als apprentice is ze niet veel veranderd nog steeds is ze een te mager scharminkel al groeit ze naar mate haar apprentice tijd breder en naar een gezondere dikte. Wanneer ze de 12 maanden bereikt krijgt zal ze wat spieren hebben en een normale grote hebben en haar verlegenheid hebben verloren.

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow De5jm8
Mantiskit:

Mantispaw:

Mantisleap:

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow 29g29l3

Ik wil kitten zijn! Very Happy
Account naam: Mantisleap (zodra ik word gekozen word het weer veranderd in Mantiskit/geen posts dr op ze zou eerstshadowclan worden toen bloodclan kitten worden ging uit eindelijk niet door
Bekenste account: Katniss
Motivatie: Ik wil Mantiskit nu eindelijk is actief hebben, ik wil echt wat met haar doen omdat ze in zo veel dingen op mij lijkt (niet alles maar heel veel)

Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit ||
||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow 15nn7dl
Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.

Spoiler:

Spottedpaw.
Member
Teddy
5
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedpaw.
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 18:34

Ik heb besloten morgen avond om 20:00 de kittens te kiezen...
Tot dan kan je je aanmelden en de aanmeldingen eventueel aanpassen

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow 91ec
Crooked.
Member
Annemeike
35
Actief

CAT'S PROFILE
Crooked.
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 18:36

WHAAAAAAAAT???!!!!! NEEEEEEEEE

Laatst aangepast door Crooked. op di 2 apr 2013 - 19:53; in totaal 1 keer bewerkt
Strugglebug
Member
||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 18:58

Spottedpaw. schreef:
Ik heb besloten morgen avond om 20:00 de kittens te kiezen...
Tot dan kan je je aanmelden en de aanmeldingen eventueel aanpassen
Ik ben er alleen morgenavond niet ;c
Dus een dagje langer? xD

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow E9bCnW5
Spottedpaw.
Member
Teddy
5
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedpaw.
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 19:56

*kuch* Dan word het dus donderdag avond om 20:00

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow 91ec
Pikachu
Member
» Quinty «3 «
10
Actief

CAT'S PROFILE
Pikachu
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitimewo 3 apr 2013 - 14:00

>.<
ik trek me toch terug, heb niet genoeg tijd :c

||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Pikachukip
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow   ||Search for kitties|| Fallentear x Silversnow Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: