We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: what do i need to do with this. [GZ] di 26 maa 2013 - 18:19
hallo en bedankt voor het klikken op dit topicje.
in dit topic ga ik opzoek naar een bepaald iets namelijk een poes...
[verhaaltje]DJ krijgt met een onbekende poes kittens. hier uit komt verder geen partner schap, het was gewoon een ongelukje. misschien zien ze elkaar later nog maar dat zien we dan wel weer. na de geboorte van de kittens zal DJ er één of meer (weten ik nog niet) mee nemen naar de Bloodclan om daar verder te leven.
dus ik zoek naar een poes het maakt niet uit of ze in een clan zit of wat dan ook. later zullen we via pb vorm bespreken hoeveel kittens het worden en wie het kitten zoek topic aanmaakt.
Onderwerp: Re: what do i need to do with this. [GZ] di 26 maa 2013 - 18:58
Ik zocht nog een 'vader' voor een van mijn katten. Autumnflower genaamd. Ze is nog niet aangenomen maar staat bij het aanmeld topic van de Thunderclan. Als ze goedgekeurd word door je PM ik nog wel! c:
Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Onderwerp: Re: what do i need to do with this. [GZ] di 26 maa 2013 - 19:25
Twilightmoon schreef:
Ik zocht nog een 'vader' voor een van mijn katten. Autumnflower genaamd. Ze is nog niet aangenomen maar staat bij het aanmeld topic van de Thunderclan. Als ze goedgekeurd word door je PM ik nog wel! c:
Euhm..ik hoop dat ik niet bot klink maar voor DJ zocht ik een poes en zij krijgen pas geboren kittens. dus het leek me niet echt handig als ik een kat van 14 moons laat wachten tot de anderen kittens de zelfde leeftijd hebben. dus sorry.