|
|
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:09 | |
| - Jaypaw schreef:
- @Hierboven; Sowry, but ik wil ook uit gaan breiden en heb het bijna bij elkaar ^^' Sowry D: Namelijk, nu is er weer 1 Lioness zwanger en over 2 dagen word er nog 1 zwanger en daarna maak ik er nog 1 zwanger dus ik kan alle ruimte gebruiken, daarbij kan je ook territory winnen ea? als je 20% Energy hebt en 1x in het uur kan doen, ga je een speler opzoeken die nog niet aangevallen is voor territory, en als je wint krijg je +1 Territory ^.^
Oh dat wist ik niet! Ik ga het proberen als ik weer genoeg energy heb. Thanks =3 |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:12 | |
| @Elena; Het klopt dat ik nog niets binnen heb? x'D |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:15 | |
| - Rhymekit schreef:
- Jaypaw schreef:
- @Hierboven; Sowry, but ik wil ook uit gaan breiden en heb het bijna bij elkaar ^^' Sowry D: Namelijk, nu is er weer 1 Lioness zwanger en over 2 dagen word er nog 1 zwanger en daarna maak ik er nog 1 zwanger dus ik kan alle ruimte gebruiken, daarbij kan je ook territory winnen ea? als je 20% Energy hebt en 1x in het uur kan doen, ga je een speler opzoeken die nog niet aangevallen is voor territory, en als je wint krijg je +1 Territory ^.^
Oh dat wist ik niet! Ik ga het proberen als ik weer genoeg energy heb. Thanks =3 Dan moet je wel winnen, mij is het 1x gelukt van de 6x maar het is het proberen altijd waard c: Daarbij, bij Quests verdien je ook SB, en als je normaal vecht tegen dieren als je aan het exploren ben ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:16 | |
| - Jaypaw schreef:
- Rhymekit schreef:
- Jaypaw schreef:
Oh dat wist ik niet! Ik ga het proberen als ik weer genoeg energy heb. Thanks =3 Dan moet je wel winnen, mij is het 1x gelukt van de 6x maar het is het proberen altijd waard c: Daarbij, bij Quests verdien je ook SB, en als je normaal vecht tegen dieren als je aan het exploren ben ^^ Jah dat is waar xD En van het exploren wist ik wel, maar nu is mijn energy steeds op -.- |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:17 | |
| - Thistlepaw schreef:
- @Elena; Het klopt dat ik nog niets binnen heb? x'D
ja klopt Dx ik ga het versturen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:18 | |
| - Airkit schreef:
- Thistlepaw schreef:
ja klopt Dx ik ga het versturen! Hahah xD Calm down :') Ik bedoelde het niet anavallend, vroeg 't me gewoon af ^^' |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:20 | |
| Waarom krijg ik altijd poep quests? Nu moet ik een babboon vinden en die verslaan, maar ik kan ze niet eens vinden ._. Ik wil gewoon lvl twee worden ;w;
@ Quinty; Mweh, het is jammer dat ik pas aan de late kant thuis was. Maar nu is het helaas al te laat :c |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:22 | |
| I'm still proud on my cubs <'3 Wanneer kan je een Cub verkopen zonder de moeder? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:26 | |
| 5 Silver Beetles verdiend aan 6 rib Bones, niet veel maar beter iets dan niets xD |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:31 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Airkit schreef:
- Thistlepaw schreef:
ja klopt Dx ik ga het versturen! Hahah xD Calm down :') Ik bedoelde het niet anavallend, vroeg 't me gewoon af ^^' xD ik zag het ook niet aanvallend hoor =3 was alleen beetje kwaad op mezelf dat ik het was vergeten :'D @Quietwind; Ik heb het ook :') moet ik 5 caracels ofzo verslaan Dx ben er nog maar één tegen gekomen in de tijd dat ik op Lioden zit xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:32 | |
| Hoe val je ook alweer een leeuw aan? D; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:34 | |
| Waarom kan ik mensies niet aanvallen voor territory? .w. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:37 | |
| Shit. Energie verspild -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:40 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Waarom kan ik mensies niet aanvallen voor territory? .w.
Als ze al op die dag zijn aangevallen voor territory, dan kun je ze niet meer aanvallen voor dat C; oftewel, 1x p.d Territory aanval p.p x'3 |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:43 | |
| Waarom vind ik zo veel struisvogel veren? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:45 | |
| - Jaypaw schreef:
- Thistlepaw schreef:
Als ze al op die dag zijn aangevallen voor territory, dan kun je ze niet meer aanvallen voor dat C; oftewel, 1x p.d Territory aanval p.p x'3 That makes sense x'D Thanks~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:46 | |
| - Solarsoul schreef:
- Waarom vind ik zo veel struisvogel veren? xD
+1 xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:47 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Jaypaw schreef:
- Thistlepaw schreef:
Als ze al op die dag zijn aangevallen voor territory, dan kun je ze niet meer aanvallen voor dat C; oftewel, 1x p.d Territory aanval p.p x'3 That makes sense x'D
Thanks~ You're welcome C; |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:50 | |
| Yayy, Raava is drachtig <3 Heb btw nog een Giraffe Calf carcass nodig, maar mijn lionesses komen steeds maar met niets terug x.x |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] wo 27 maa 2013 - 15:53 | |
| @Maartje; Ik heb er nog een voor je als je wilt, aangezien Noor 'm niet meer hoefde xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Lioden [Game] | |
| |
|
| |
|