| {Let's see what I can do} | |
|
|
x 850
| |
| Onderwerp: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 11:12 | |
| Heey! Well, ik zoek enkele dingetjes voor Ziva, niet veel. *Misschien een kat die ze mag vermoorden. *Nog wat familie. *Vijanden. *Vrienden. Het maakt me niet uit in welke Clan, alleen zou de Bloodclan wel het meest logisch zijn, denk ik. XD - Code:
-
[b]Account naam:[/b] [b]Wat wil je worden?:[/b] [b]Leeftijd:[/b] (Van de kat) [b]Motivatie:[/b] Groetjes! »People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
|
|
| |
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA 37 Actief
| |
| |
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 11:16 | |
| Account naam: Slender Wat wil je worden?: de kat die ze mag vermoorden Leeftijd: ik geloof 30 moons maar ik weet het niet zeker... Motivatie: ik ben niet meer actief met slender en heb wijnig met hem gepost maar het leek me wel leuk (ironisch) om gedood te worden door Ziva
Account naam: Aquila Wat wil je worden?: Vrienden Leeftijd: anderhalf jaar Motivatie: het leek me leuk om een vriendin voor Aquila te hebben. |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| |
| |
x 850
| |
| |
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 11:23 | |
| - Ziva schreef:
- Iedereen geaccepteerd! n_n
#Stijn: Ik maak zodra het topic aan voor Slender. (: Oké!! |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 11:28 | |
| Account naam: Malfoy Wat wil je worden?: een neefje of broertje ofzo x3 Leeftijd: (Van de kat) 9 moons Motivatie: Het is vreemd dat Malfoy wit is en Ziva zwart. Maar Malfoy word donkergrijs C:
Sasha bedankt voor de aanmelding van Darkblood =3 |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 11:30 | |
| Account naam: Blacksoul Wat wil je worden?: Vriendin/Vijand kies jij maar c: Leeftijd: 27 Moons Motivatie: Blacksoul moet weer actief worden en denk dat dit wel helpt c: |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 11:31 | |
| Account naam: Katniss Wat wil je worden?: Vijand Leeftijd: 17 moons Motivatie: Katniss heette vroeger Courageheart van de windclan maar is daar uitgetrapt om meerdere redenen en ze heeft het niet zo op bloodclan katten die random katten afmaken en shit. ze is van binnen nog best een windclanner XD |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 11:32 | |
| |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 11:34 | |
| Ik zal ff topic maken (heb nu wel ff inspi voor mijn moppie <3) |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
The girl on fire 497
| |
| |
| |
x 850
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 12:23 | |
| En vraag:
Zijn Ziva en Malfoy aardig tegen elkaar, of niet =3? |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 12:36 | |
| Nou, Malfoy is een echte badass dus dan komt dat wel goed x3
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 12:49 | |
| |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} zo 24 maa 2013 - 12:51 | |
| Account naam: James Wat wil je worden?: vijand? Of misschien een gevecht of zo hij is een rogue Leeftijd: (Van de kat) ik denk 22,moons, weet het niet zeker Motivatie: ik wil James graag een beetje actiever maken Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit"Run your fingers through my soul. For once, just once, feel exactly what I feel, believe what I believe, perceive as I perceive, look, experience, examine, and for once; just once, understand."
|
|
| |
| Onderwerp: Re: {Let's see what I can do} | |
| |
|
| |
|