We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Naam account: Riverdance Waarom: Ik wil dat mijn accounts wat 'bekender' worden op WC want Twilightmoon (tot nu toe nog steeds mijn enige) is niet bepaald bekend... Beloof je actief te blijven: Ja! Rpg ervaring: Bekijk de topics van Twilight even c:
Naam account: Shypaw Waarom: Zelfde als hierboven + ik wil graag een katje in training, lekker veel training topicjes c: Beloof je actief te blijven: Ja! Rpg ervaring: Zelfde c;
Naam account: Pantherfur Waarom: Zelfde als bij de eerste + ik wil graag een vrouwelijke kat. Beloof je actief te blijven: Ja! Rpg ervaring: Zelfde xD
Ik heb er 3 die ik graag wil en dat lijkt misschien een beetje hebberig maar ik wil er graag nog eentje bij en dan heb ik meer kans. c; Liefst zou ik Pantherfur willen, Shypaw lijkt me ook wel fijn. Ik ben vooral uit op meer posten en dat heeft Riverdance niet zoveel.
-xxx-
Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (: